26 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Klienci AT&T zgłosili poważną awarię, zakłócającą świadczenie usług telefonicznych w całej Ameryce

Klienci AT&T zgłosili poważną awarię, zakłócającą świadczenie usług telefonicznych w całej Ameryce



CNN

W czwartek rano sieć AT&T nie działała dla wielu klientów w całych Stanach Zjednoczonych, uniemożliwiając im wykonywanie połączeń, wysyłanie wiadomości tekstowych i uzyskiwanie dostępu do Internetu.

Chociaż klienci Verizon i T-Mobile również zgłaszali pewne awarie sieci, wydawały się one znacznie mniej powszechne. T-Mobile stwierdził, że awaria AT&T nie ma wpływu na jego sieć, a klienci, którzy zgłosili awarie, mogą nie być w stanie skontaktować się z klientami korzystającymi z AT&T.

Ponad 64 000 klientów AT&T zgłosiło awarie w witrynie śledzenia usług cyfrowych Detektor Downa. Nie jest to pełna liczba: uwzględnia jedynie samodzielnie zgłaszane awarie. Chociaż raporty o przestojach nieznacznie spadły o 5:00 czasu wschodniego, odbiły się o 7:00 czasu wschodniego i nadal rosły.

AT&T przyznała, że ​​wystąpiły powszechne awarie, ale nie podała przyczyny awarii systemu.

„Niektórzy z naszych klientów doświadczyli dziś rano przerwy w świadczeniu usług bezprzewodowych. Pilnie pracujemy nad przywróceniem im usług” – stwierdziła AT&T w oświadczeniu. „Zachęcamy do korzystania z połączeń Wi-Fi do czasu przywrócenia usługi”.

Firma odpowiada na skargi klientów online i prosi o przesyłanie bezpośrednich wiadomości do działu obsługi klienta.

W ciągu ostatnich kilku dni AT&T doświadczyła sporadycznych przerw w działaniu, w tym tymczasowej przerwy w działaniu numeru 911 w niektórych częściach południowo-wschodnich Stanów Zjednoczonych. Chociaż awarie zdarzają się od czasu do czasu, długotrwałe awarie są bardzo rzadkie w całym kraju.

Kilka samorządów lokalnych stwierdziło, że awaria AT&T zakłóca ich usługi.

– poinformowało zarządzanie kryzysowe w San Francisco Oświadczenie w sprawie X W czwartek rano centrum 911 nadal działało, ale wielu klientów AT&T nie mogło skontaktować się z linią alarmową z powodu awarii. Zasugerowała, aby ludzie dzwonili z telefonu stacjonarnego lub znajdowali kogoś, kto oferuje konkurencyjną usługę i zadzwonili pod numer 911.

„Jesteśmy świadomi problemu, który dotyka klientów sieci bezprzewodowej AT&T w zakresie wykonywania i odbierania jakichkolwiek połączeń telefonicznych (w tym pod numer 911)” – oznajmił departament w swoim poście. „Aktywnie uczestniczymy w tym procesie i monitorujemy go”.

Straż pożarna Upper Arlington w stanie Ohio stwierdziła, że ​​przerwa w dostawie prądu AT&T miała wpływ na alarmy przeciwpożarowe. Hrabstwo St. Joseph w stanie Michigan poradziło mieszkańcom, aby korzystali z Wi-Fi w celu wykonywania połączeń pod numer 911, jeśli nie mogą połączyć się z numerem 911 w sieci AT&T. Cobb County w stanie Georgia twierdzi, że awaria nie miała wpływu na funkcjonowanie numeru 911, jednak zauważyli, że klienci mogą chcieć znaleźć alternatywne sposoby dostępu do służb ratunkowych. W hrabstwie Cabell w Wirginii Zachodniej klienci, którzy nie mogą zadzwonić pod numer 911, w ostateczności mogą wysłać SMS-a pod numer 911.

Serwis DownDetector podaje, że w czwartek rano klienci Verizon i T-Mobile zgłosili także około 1000 przerw w dostawie usług. Verizon nie odpowiedział natychmiast na prośby o komentarz.

„Nie odnotowaliśmy żadnych przerw w dostawie usług” – stwierdził T-Mobile w oświadczeniu. „Nasza sieć działa normalnie”.

Raporty użytkowników Downdetector na temat przerw w świadczeniu usług T-Mobile, dodała firma, „prawdopodobnie odzwierciedlają wyzwania, przed którymi stawali nasi klienci, próbując połączyć się z użytkownikami w innych sieciach”.

Downdetector zapewnia „informacje o stanie w czasie rzeczywistym dla ponad 12 000 usług w 47 lokalizacjach reprezentujących 47 krajów” – czytamy na stronie.

To rozwijająca się historia, która będzie aktualizowana.

Carol Alvarado z CNN przyczyniła się do powstania tego raportu.