Kansas City Chiefs łączą świąteczne smakołyki: piłkę nożną i filmy Hallmark.
Zespół NFL nawiązał współpracę z firmą Hallmark, aby stworzyć oryginalny film świąteczny skupiający się wokół kolejnych mistrzów Super Bowl.
Tytuł filmu to „Wakacyjne lądowanie: prezydencka historia miłosnaProdukcja „The Last Day” rozpocznie się w przyszłym miesiącu, a zdjęcia będą w całości realizowane w Kansas City w stanie Missouri. Fani będą oglądać sceny na stadionie GEHA na stadionie Arrowhead, co będzie oznaczać, że po raz pierwszy w tym miejscu nakręcono film.
„To partnerstwo jednoczy dwie pełne pasji rzesze fanów i daje nam możliwość zaprezentowania energii i tradycji Chiefs Kingdom na jednym z najczęściej oglądanych kanałów w okresie świątecznym” – oznajmił w oświadczeniu prezes Chiefs Mark Donovan. Nowe wydanie.
Jak wynika z komunikatu prasowego, aby uhonorować projekt pomiędzy dwiema organizacjami z siedzibą w Kansas City, w środę wieczorem miasto rozświetliło panoramę śródmieścia na fioletowo i czerwono.
Kto wystąpi w „Holiday Touchdown”?
Choć nie ogłoszono, że w filmie wystąpią żadni gracze Chiefs, zespół ujawnił trzech kluczowych graczy.
W świątecznej komedii romantycznej o sporcie występują Tyler Haynes z „Shifting Gears”, Hunter King z „Dwie miarki Włoch” i Ed Begley Jr. z „Better Call Saul”.
Jaki jest temat przewodni „Wakacyjnego lądowania”?
„Holiday Touchdown: A Chiefs Love Story” opowiada historię niezwykłej fanki Chiefs Alany Higman (King), która jest zdeterminowana wygrać konkurs Fana Roku zespołu i reżysera zaangażowania fanów Derricka (Hynes). Oboje zaczynają odczuwać romantyczne napięcie, podczas gdy Derek ocenia, czy rodzina Alany zasługuje na wygraną w konkursie.
Ale kiedy dziadek Alany (Begley Jr.) gubi swoją zabytkową czapkę zimową, ona zaczyna wątpić w swoją przyszłość z Derekiem, chyba że „odrobina magii Bożego Narodzenia może rzucić Zdrowaś Maryjo”.
50% widzów Hallmark ogląda sport w czasie wakacji
Choć współpraca może wydawać się dziwna, szefowie i Hallmark są pewni, że film będzie idealnym pomysłem na wakacyjny wyjazd.
Z komunikatu prasowego wynika, że ponad połowa widzów Hallmark Channel oglądała także sport podczas odliczania do świąt Bożego Narodzenia w zeszłym roku w 2023 roku.
„Ponieważ Hallmark i Kansas City Chiefs są lokalni, zakorzenieni w wartościach, tradycji i społeczności, między tymi dwiema ikonicznymi organizacjami istnieje szczególna chemia” – powiedział w oświadczeniu dyrektor ds. marki Hallmark, Darren Abbott. „Łącząc ciepło powieści Hallmark z ekscytacją związaną z profesjonalną piłką nożną, jesteśmy podekscytowani możliwością zapewnienia fanom miejsca w pierwszym rzędzie i poznania ducha tej społeczności, bogatej tradycji i pełnych pasji fanów”.
„Twitter geek. Nieprzejednany czytelnik. Dumny fanatyk mediów społecznościowych. Subtelnie czarujący muzyczny nerd.”
More Stories
Barry Keoghan dołącza do Cilliana Murphy’ego w serialu Netflix „Peaky Blinders”.
Koreańska piosenkarka popowa Taeil opuszcza grupę śpiewającą z powodu oskarżeń o przestępstwa na tle seksualnym
„Swifties for Kamala” zbiera pieniądze od celebrytów i pieniądze na kampanię dla Demokratów