Kansas City Chiefs łączą świąteczne smakołyki: piłkę nożną i filmy Hallmark.
Zespół NFL nawiązał współpracę z firmą Hallmark, aby stworzyć oryginalny film świąteczny skupiający się wokół kolejnych mistrzów Super Bowl.
Tytuł filmu to „Wakacyjne lądowanie: prezydencka historia miłosnaProdukcja „The Last Day” rozpocznie się w przyszłym miesiącu, a zdjęcia będą w całości realizowane w Kansas City w stanie Missouri. Fani będą oglądać sceny na stadionie GEHA na stadionie Arrowhead, co będzie oznaczać, że po raz pierwszy w tym miejscu nakręcono film.
„To partnerstwo jednoczy dwie pełne pasji rzesze fanów i daje nam możliwość zaprezentowania energii i tradycji Chiefs Kingdom na jednym z najczęściej oglądanych kanałów w okresie świątecznym” – oznajmił w oświadczeniu prezes Chiefs Mark Donovan. Nowe wydanie.
Jak wynika z komunikatu prasowego, aby uhonorować projekt pomiędzy dwiema organizacjami z siedzibą w Kansas City, w środę wieczorem miasto rozświetliło panoramę śródmieścia na fioletowo i czerwono.
Kto wystąpi w „Holiday Touchdown”?
Choć nie ogłoszono, że w filmie wystąpią żadni gracze Chiefs, zespół ujawnił trzech kluczowych graczy.
W świątecznej komedii romantycznej o sporcie występują Tyler Haynes z „Shifting Gears”, Hunter King z „Dwie miarki Włoch” i Ed Begley Jr. z „Better Call Saul”.
Jaki jest temat przewodni „Wakacyjnego lądowania”?
„Holiday Touchdown: A Chiefs Love Story” opowiada historię niezwykłej fanki Chiefs Alany Higman (King), która jest zdeterminowana wygrać konkurs Fana Roku zespołu i reżysera zaangażowania fanów Derricka (Hynes). Oboje zaczynają odczuwać romantyczne napięcie, podczas gdy Derek ocenia, czy rodzina Alany zasługuje na wygraną w konkursie.
Ale kiedy dziadek Alany (Begley Jr.) gubi swoją zabytkową czapkę zimową, ona zaczyna wątpić w swoją przyszłość z Derekiem, chyba że „odrobina magii Bożego Narodzenia może rzucić Zdrowaś Maryjo”.
50% widzów Hallmark ogląda sport w czasie wakacji
Choć współpraca może wydawać się dziwna, szefowie i Hallmark są pewni, że film będzie idealnym pomysłem na wakacyjny wyjazd.
Z komunikatu prasowego wynika, że ponad połowa widzów Hallmark Channel oglądała także sport podczas odliczania do świąt Bożego Narodzenia w zeszłym roku w 2023 roku.
„Ponieważ Hallmark i Kansas City Chiefs są lokalni, zakorzenieni w wartościach, tradycji i społeczności, między tymi dwiema ikonicznymi organizacjami istnieje szczególna chemia” – powiedział w oświadczeniu dyrektor ds. marki Hallmark, Darren Abbott. „Łącząc ciepło powieści Hallmark z ekscytacją związaną z profesjonalną piłką nożną, jesteśmy podekscytowani możliwością zapewnienia fanom miejsca w pierwszym rzędzie i poznania ducha tej społeczności, bogatej tradycji i pełnych pasji fanów”.
„Twitter geek. Nieprzejednany czytelnik. Dumny fanatyk mediów społecznościowych. Subtelnie czarujący muzyczny nerd.”
More Stories
Dobra wiadomość dla AEW przed powrotem Dynamite do Chicago
Film Costnera „Horyzont” był drogi w kasie
Gwiazda NFL Christian McCaffrey poślubia Olivię Culpo