- JPMorgan Chase zwiększa swoją atrakcyjność dla małych klientów biznesowych, planując zaoferować cyfrowe przetwarzanie płac.
- Bank wybrał Gusto z siedzibą w San Francisco na dostawcę podstawowej technologii dla tej funkcji.
- Produkt pomoże JPMorgan konkurować z firmami z branży fintech, takimi jak Square i PayPal, które mają już usługi kadrowo-płacowe.
Współzałożyciele Eddie Kim, Josh Reeves i Tomer London fintechowego startupu Gusto, który zajmuje się obsługą płacową dla małych firm.
Dzięki uprzejmości: Kelly Boynton | Mila
CNBC dowiedziało się, że JPMorgan Chase zwiększa swoją atrakcyjność dla małych firm, planując zaoferować cyfrowe przetwarzanie płac.
Bank wybrał firmę fintech z siedzibą w San Francisco Mila według dyrektora generalnego Gusto ma zapewnić podstawową technologię dla tej funkcji Josha Reevesa.
„Jeśli jesteś klientem Chase Payment Solutions, możesz przejść do listy płac dokładnie w tym samym miejscu, w którym korzystasz z konta bankowego” – powiedział Reeves. „To samo doświadczenie, z tym samym loginem i danymi uwierzytelniającymi; wszystkie te rzeczy są łatwiejsze, gdy znajdujesz się w scentralizowanym, zintegrowanym środowisku”.
JPMorgan, największy amerykański bank pod względem aktywów, był na fali Miliardy Od dolarów do technologii w ostatnich latach. Jest to część szerszej bitwy o lojalność amerykańskich klientów detalicznych i korporacyjnych, podczas gdy gracze z branży fintech, w tym PayPal i Square, zamieniają się w dostawców oferujących wszystko i zagrażają tradycyjnym bankom. oboje Firmy mają swoje Lista płac Usługi.
JPMorgan wprowadził już wcześniej funkcje fintech, w tym kwadratowy czytnik kart kredytowych dla małych firm i wczesną wpłatę bezpośrednią dla konsumentów.
Jeśli chodzi o usługi płacowe – powszechne zadanie dla właścicieli małych firm, z których część nadal płaci pracownikom czekami papierowymi – JPMorgan zdecydowała się na współpracę z Gusto, zamiast budować własne rozwiązanie.
Partner fintech, taki jak Gusto, jest w stanie lepiej zarządzać złożonością świadczenia usług płacowych na poziomie krajowym. Zdaniem Reevesa w poszczególnych stanach, miastach i hrabstwach występują niuanse, które utrudniają rozwiązanie tego sektora.
Według osoby zaznajomionej z sytuacją korzystanie z Gusto pomoże JPMorgan przyspieszyć wprowadzenie usługi na rynek, która ma zostać uruchomiona pod koniec 2024 r. W ramach oferty wypłacono pracownikom pensje, utworzono dokumenty podatkowe i paski wypłat oraz przekazano je agencjom lokalnym i krajowym.
JP Morgan ma 5 milionów Według tej osoby klienci z małych firm i ponad 200 000 użytkowników rozwiązań płatniczych.
Gusto zostało założone w 2011 roku i obsługuje 300 000 MŚP. Jego niedawną wartość oszacowano na 9,6 miliarda dolarów. Startup konkuruje z tradycyjnymi i nowszymi dostawcami, w tym ADP, Intuit, Paychex i Rippling.
– CNBC Johna Forta Weź udział w tworzeniu tego artykułu.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych