27 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Jestem mamą w przyczepie kempingowej, żyjącą za 30 tys. dolarów rocznie – jak wyżywić rodzinę

Jestem mamą w przyczepie kempingowej, żyjącą za 30 tys. dolarów rocznie – jak wyżywić rodzinę

Jej przesłanie ma podwójną skalę.

Kobieta, która opisuje siebie jako „mamę w przyczepie kempingowej”, wywołała sensację w mediach społecznościowych po serii odpowiednich filmów, na których widać, jak przygotowuje skromne posiłki dla swojej „rodziny o niskich dochodach”.

Podczas gdy większość blogerek-mam stara się urozmaicić swoje życie przed kamerą, Aila w Idaho Dzięki swoim treściom dotyczącym jedzenia na żywo nakręconym w jej skromnej domowej kuchni zyskała ogromną publiczność, a w ciągu zaledwie dwóch miesięcy na TikToku zgromadziła ponad 100 000 obserwujących.

„Mam dwójkę dzieci” – powiedziała 28-latka The Post z przyczepy, w której zarabia 750 dolarów miesięcznie. „Nie mam zbyt wiele czasu na rozpieszczanie się i pozowanie jako modelka”.

Aeilla – która ukrywa swoje nazwisko ze względu na nagłe zainteresowanie fanów – mieszka ze swoim chłopakiem, pracownikiem budowlanym, i dwoma synami w wieku 18 miesięcy i 5 lat. Rodzina zmuszona jest żyć za mniej niż 30 000 dolarów rocznie.

Aeilla z Idaho zdobyła ponad 100 000 obserwujących w ciągu zaledwie dwóch miesięcy, gdy filmowała treści kulinarne ze swojej skromnej domowej kuchni. X/@rozproszonamatka

Ponieważ inflacja mocno uderzyła w jej klan o niskich dochodach, Aeilla w grudniu ubiegłego roku zwróciła się do TikToka, aby spróbować zarobić dodatkowe pieniądze dla swojej rodziny.

Zaczęła dokumentować posiłki, które przygotowywała dla rodziny, trzymając się rygorystycznego budżetu wynoszącego 250 dolarów tygodniowo.

Bardzo szybko matka zaczęła gromadzić zwolenników, z których wielu desperacko próbowało obciąć koszty w supermarkecie wraz ze wzrostem cen żywności.

„Moje posiłki podobają się osobom, które chcą rzeczy naprawdę łatwych i niezawierających wielu składników” – powiedziała.

Moje posiłki podobają się osobom, które chcą czegoś super prostego i niezawierającego dużej ilości składników. TikTok/@rozproszonamother

Matka powiedziała The Post, że robi zakupy w Kroger tylko raz w tygodniu i ma kilka strategii, które pomagają jej zmieścić się w przydzielonych jej 250 dolarów.

Najpierw zrób listę wszystkiego, czego potrzebujesz i trzymaj się jej.

Po drugie, Aeilla zaleca korzystanie z kuponów, twierdząc, że dzięki kuponom, które lądują w jej skrzynce pocztowej, może uzyskać dobre zniżki.

Mama zawsze przedkłada świeże produkty nad słodycze i twierdzi, że często odkłada na półkę swoje ulubione kanapki z lodami, jeśli przekraczają jej budżet.

Wreszcie Aeilla zamraża również mięso, aby przedłużyć jego trwałość i twierdzi, że wszelkie resztki składników przygotowuje pod koniec tygodnia.

Filmy pokazują bez makijażu mamę przygotowującą burrito z wołowiną, naleśniki proteinowe i frytki w swojej pracowitej kuchni.

Choć hejterzy twierdzili, że mama przygotowuje „leniwe” jedzenie i używa za dużo soli, zdecydowana większość widzów twierdzi, że posiłki są przygotowywane z miłością.

„Jesteś niesamowitą matką i opiekujesz się swoimi dziećmi” – powiedziała jedna z fanek.

„Dziewczyno, bardzo podobają mi się Twoje treści, ponieważ przedstawiają normalne, codzienne życie!” Ogłoś ponownie. „To nie jest udawanie dla mediów społecznościowych, jesteś moim ulubieńcem”.

„Takie prawdziwe i pokorne” – zachwycała się trzecia. „Normalna rodzina”.

Filmy pokazują bez makijażu mamę przygotowującą burrito z wołowiną, naleśniki proteinowe i frytki w swojej ruchliwej kuchni. TikTok/@rozproszonamother
Aeilla wyjaśniła, że ​​dzięki nieoczekiwanej sławie wirusowej zarobiła kilka tysięcy dolarów w ciągu zaledwie kilku miesięcy. TikTok/@rozproszonamother

Aeilla wyjaśniła, że ​​dzięki swojej nieoczekiwanej sławie wirusowej zarobiła kilka tysięcy dolarów w ciągu zaledwie kilku miesięcy.

Zarabia na Program kreatywny TikTok – Eksperymentalny program nagród zaprojektowany, aby pomóc twórcom treści pobudzić ich kreatywność i generować wyższe przychody poprzez publikowanie oryginalnych treści wysokiej jakości.

Ponadto hojni fani pomogli kupić artykuły pierwszej potrzeby, takie jak pieluchy dla matek o niskich dochodach.

Wiele marek dla dzieci i żywności zwróciło się do niej również z prośbą o zareklamowanie swoich treści wśród stale rosnącej publiczności.

Ponieważ liczba jej obserwujących rośnie z dnia na dzień, a jej potencjał zarobkowy wydaje się nieograniczony, Aeilla nie planuje ożywiać swoich korzeni w klasie robotniczej.

„Jestem sobą” – oświadczyła. – Myślę, że to jest powiązane.