Pierścień Oura był jednym z najbardziej ruchliwych instrumentów podczas pandemii. Nie tylko iskra dziwny konkurs snu Między Gwyneth Paltrow i Kim Kardashian, ale pojawiła się też w Plany zapobiegania COVID NBAi przeprowadzono wiele badań sprawdzających, czy urządzenia do noszenia Może przewidzieć COVID-19. A teraz jest wersja Gucci, która kosztuje 950 dolarów.
Pierścionek Gucci x Oura jest wykonany z „czarnego syntetycznego korundu” z plecioną ramką i 18-karatowym złotem Gucci G. Waży cztery gramy, a bransoletka ma grubość 0,3 cala. Poza luksusowym projektem jest to w zasadzie to samo, co „normalny” projekt za 299 USD Pierścionek Jill Ora 3. Główną zaletą wersji Gucci jest to, że ma dożywotnie członkostwo. Począwszy od odcinka Gen 3, Oura zaczęła pobierać miesięczną opłatę w wysokości 6 USD za swoje usługi. (Nadal możesz używać pierścienia bez subskrypcji, ale ograniczają Cię najbardziej podstawowe dane).
Sam pierścień Oura jest wyspecjalizowanym trackerem. W przeciwieństwie do smartwatchy i innych nadgarstkowych urządzeń do monitorowania kondycji, jego głównym celem jest regeneracja i sen. Użytkownicy otrzymują trzy wyniki dziennie za sen, aktywność i „gotowość”, które są miarą tego, jak dobrze ich ciało się regeneruje w oparciu o zmienność tętna i inne czynniki.
Wprowadzenie na rynek bardziej luksusowej wersji tego, co już uważano za drogi gadżet, może wydawać się dziwne, ale zaczyna nabierać sensu, gdy spojrzy się na naszych znanych klientów i na to, co inne luksusowe marki zrobiły w tej przestrzeni. Gwiazdy takie jak Książę HarryI Jennifer AnistonI Diplo Zauważono, że noszą gadżet, podobnie jak kilku sportowców, a nawet były dyrektor generalny Twittera, Jack Dorsey. (Również pokazano w pętli Z HBO Maxa I tak… ). Co lubią celebryci? Wydawanie śmiesznej sumy pieniędzy na luksusowe marki modowe, jeśli takie istnieją Tablica na Pintereście Dedykowany stylizacji Z kamerą u Kardashianów jest dowolnym wskaźnikiem. Inne luksusowe marki, takie jak Louis Vuitton i Montblanc, również parały się drogimi smartwatchami Wear OS, które mają swój charakterystyczny styl.
Moda ma pewną stabilność w przestrzeni do noszenia. Ponieważ musisz fizycznie nosić te urządzenia, estetyka zajmuje bardzo wysokie miejsce, gdy klienci decydują, które ubrania do noszenia kupić. Ale duży zakład na sprzęt do noszenia jako luksusowy przedmiot nie wypalił. Słynna pierś jabłkowa edycja z 18-karatowego złota 10 000 $ Apple Watch w 2015 roku. Został wycofany rok później. Chociaż celebrytki marzyły o tym urządzeniu, powszechny sukces urządzeń do noszenia Apple nie sprawił, że tak daleko od poczucia luksusu do zdrowia i sprawności.
Szczerze mówiąc, ta współpraca to prawdopodobnie Oura i Gucci drapiący się po plecach. Gucci wydaje się być zaawansowany technologicznie i zorientowany na przyszłość. Ora nadal wykorzystuje ten „czynnik”, który pomógł jej ją zdobyć Wycena 2,5 miliarda dolarów w kwietniu po sprzedaży miliona odcinków. Tylko nie spodziewaj się, że ktoś inny niż celebryci nosi to na wolności.
„Subtelnie czarujący nerd popkultury. Irytująco skromny fanatyk bekonu. Przedsiębiorca”.
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni