GT
W związku z podekscytowaniem w związku z wstępną umową dla WGA i AMPTP oraz scenarzystami przygotowującymi się do powrotu do dziennych i nocnych talk show, wpływ nowej umowy na kinematografię może nie być natychmiastowy, biorąc pod uwagę sposób, w jaki te niedokończone produkcje fabularne utknęły w martwym punkcie, zanim studia porozumiały się z SAG-AFTRA.
Ponieważ pokoje scenarzystów mogą powrócić do pracy podczas głosowania ratyfikacyjnego gildii przed podpisaniem umowy, może się zdarzyć, że po powrocie aktorów serial telewizyjny w przygotowaniu będzie miał pierwszeństwo przed projektem filmowym i odwrotnie. Jest to sytuacja podobna do tej, która miała miejsce podczas kryzysu związanego z Covid-19: konflikty w harmonogramie z aktorami z pewnością pojawią się, gdy branża w pełni wróci do pracy. Przeczytaj, podczas Covid-19 miała miejsce sytuacja, w której Nicholas Hoult musiał zrezygnować Mission Impossible – Dead Reckoning – część pierwsza Ze względu na jej obowiązki w Hulu Wspaniały. Widzimy podobne sytuacje, w których projekt traci aktora ze względu na zaangażowanie w projekt o najwyższym priorytecie, gdzie sale telewizyjne będą wypuszczać scenariusze znacznie szybciej niż scenarzyści zajmujący się stroną fabularną.
Jak poinformował dziś Peter White, panuje optymizm, że większość dramatów i komedii tej sieci będzie mogła wyemitować w nowym roku dzięki wiadomościom o oczekującej umowie, która pojawiła się wczoraj wieczorem. Jeśli strajk SAG-AFTRA zakończy się w najbliższej przyszłości, większość produkcji fabularnych planuje rozpoczęcie lub wznowienie w 2024 r. Daje to również studiom mnóstwo czasu na zebranie ekipy i obsady, co mogłoby rozwiązać konflikty. Możliwy harmonogram z aktorzy.
Zgodnie z oczekiwaniami w związku z trwającym strajkiem SAG-AFTRA harmonogram premier kinowych na 2024 rok pozostaje niezmienny. Jedno ze źródeł zajmujących się marketingiem filmowym określiło w weekend przyszłoroczny kalendarz premier jako „nierealny”, co oznacza, że nadal wątpliwe jest, czy filmy, które nie zakończyły jeszcze produkcji, takie jak Marvel Studios/Disney’s, Deadpool 3 (z dnia 3 maja 2024 r.) oraz Misja Niemożliwa 8 (28 czerwca 2024 r.) oraz Spider-Man: Poza Spider-Versem (do ustalenia), przy czym ten ostatni wymaga dużo pracy z lektorem, aby dotrzymać daty premiery.
Jednak w świetle pierwotnego porozumienia zaletą dla studiów filmowych jest to, że scenarzyści mogą teraz w razie potrzeby spotykać się z reżyserami, jeśli niedokończone filmy wymagają dopracowania. Rozumiemy, że oprócz filmów wymienionych powyżej Warner Bros. Jenny Ortegi Sok z żuka Folia ma jeszcze kilka dni, zanim zostanie w 100% zalaminowana. Najważniejszy Gladiator Kontynuacja Ridleya Scotta również wymaga dalszych zdjęć.
Dodatkowo, wszelkie scenariusze, które nie zostały oddane przed nalotem, ci autorzy wkrótce będą mogli je dokończyć.
Studia mogą także rozpocząć spotkania z kandydatami i pitchingi w ramach Open Writing Assignments (OWA) do filmów, czyli nowego DC Batman: Odważni i Śmialiktóra zatrudniła Andy’ego Muschiettiego na stanowisko dyrektora.
Jeśli chodzi o rynek specyfikacji, może nastąpić odbicie, ponieważ przedstawiciele zajmujący się książkami będą mogli teraz wysyłać oryginalne scenariusze od klientów do dyrektorów studiów. Niektóre źródła współpracujące z klientami uważają, że rynek kasowy będzie powolny i prawdopodobnie nastąpi większy wzrost po zakończeniu strajku SAG-AFTRA. Powodem jest to, że aktorzy ostrożnie kojarzą się z paczkami ze względu na optykę podczas strajku SAG-AFTRA.
Ponadto, ponieważ punkty porozumienia wstępnego nie zostały jeszcze ogłoszone, okaże się, jakie dokładne korzyści osiągnęli autorzy artykułu. Możemy się dowiedzieć jutro, kiedy WGAE i WGAW zagłosują za przyjęciem nowego porozumienia, lub w ciągu najbliższych kilku dni, kiedy zostanie ono przesłane do ratyfikacji. W propozycji AMPTP skierowanej do scenarzystów z 11 sierpnia, ogłoszonej 22 sierpnia, scenarzyści filmów fabularnych zatrudnieni przy pierwszej wersji oryginalnego scenariusza otrzymali pierwszą szansę na przepisanie scenariusza za minimalną cenę 100 dolarów. niż obowiązujące minimalne wynagrodzenie. Studia oferowały wówczas także podwyżki scenarzystom filmów SVOD, współpracującym z scenarzystami przy projektach trwających 96 minut lub dłużej, z budżetem co najmniej 40 milionów dolarów na platformę SVOD z 20 milionami lub więcej subskrybentów, podwyżką o 100 000 dolarów (+18,3%). Studia zaproponowały także zwiększenie pozostałej bazy o 25,7% do 75 000 dolarów.
Będziemy Cię informować, gdy dowiemy się więcej o korzyściach płynących z tworzenia scenariuszy fabularnych i manewrach związanych z tworzeniem filmów dzięki Nowemu Ładowi.
More Stories
Barry Keoghan dołącza do Cilliana Murphy’ego w serialu Netflix „Peaky Blinders”.
Koreańska piosenkarka popowa Taeil opuszcza grupę śpiewającą z powodu oskarżeń o przestępstwa na tle seksualnym
„Swifties for Kamala” zbiera pieniądze od celebrytów i pieniądze na kampanię dla Demokratów