Emmy McIntyre/WireImage
Issa Rae szczerze mówi o zmianach w branży rozrywkowej.
W Wywiad czasowy Dziś atakuje branżę, która jej zdaniem kieruje się obecnie względami innymi niż kreatywność i włączenie społeczne.
W dużej mierze przyczyną tej sytuacji jest jej najnowsza historia. W styczniu jej serial telewizyjny Rapowe gówno Został wykluczony przez Warner Bros. Odkrycie. To tylko część niepokojącej tendencji obserwowanej w oczach Raya. „Nigdy nie widziałam Hollywood tak pełnego strachu, tak ignoranckiego i zdanego na łaskę Wall Street” – mówi.
Miniony rok był dla Raya kolejką górską. Zdobyła nagrodę Peabody Trailblazer Award i zagrała w uznanych filmach lalka Barbie I Amerykańska fantazjaWydała drugi sezon swojego programu Max, który spotkał się z uznaniem krytyków. Rapowe gówno.
Ale w czasie strajków WGA i SAG-AFTRA musiała także zwolnić ośmiu pracowników, powiedział Wright Rapowe gówno odwołany. Było to wyraźne przypomnienie Rayowi złotej zasady: kto ma złoto, rządzi.
Ray ma jednak wielkie plany na lepszy rok 2024. Pracuje nad co najmniej dwoma nowymi projektami dla HBO. Pracuje także nad budową kampusu w południowym Los Angeles
Ale wyciągnięte wnioski nie są dalekie od jej myśli.
Ray uważa, że nie ma mowy Rapowe gówno WarnerMedia mogła dziś zyskać zielone światło, a kadra kierownicza szukała bezpieczeństwa, a nie emocji. Ray postrzega to jako zagrożenie dla wcześniejszych obietnic dotyczących zwiększenia różnorodności i reprezentacji. „Jest w nim gorycz w rodzaju: «Kto przechodzi z wami przez to odstawienie?» Ludzie kolorowi zawsze to przeżywają” – mówi.
Ray mówi, że w poprzednich epokach kadra kierownicza często unikała kreatywnych opcji. „Teraz przywódcy konglomeratów podejmują także decyzje dotyczące Hollywood. Nie jesteś kreatywny. Trzymaj się pieniędzy” – mówi. „Ludzie, którzy ryzykują, korzystają z platform takich jak TikTok: to właśnie przyciąga uwagę młodych ludzi. Więc zabijasz swój własny przemysł.”
Ray przysięgła zachować przewagę, nawet gdy zdaje sobie sprawę z wiatru zmian.
„Kiedy wszystkie usługi przesyłania strumieniowego konkurują ze sobą, oznacza to, że zmieniają one również swoje cele w zakresie tego, jak wygląda sukces i jaka jest ich marka. „To wszystko bzdury” – mówi. „Wiem, jaka jest moja marka tożsamość jest i tym, czym chcę ją uczynić. Ale jeśli to nie pokrywa się z tym, kto mi płaci za tworzenie rzeczy, to jest to skomplikowane. „Jesteśmy elastyczni, ale tylko do pewnego stopnia”.
More Stories
Barry Keoghan dołącza do Cilliana Murphy’ego w serialu Netflix „Peaky Blinders”.
Koreańska piosenkarka popowa Taeil opuszcza grupę śpiewającą z powodu oskarżeń o przestępstwa na tle seksualnym
„Swifties for Kamala” zbiera pieniądze od celebrytów i pieniądze na kampanię dla Demokratów