Emmy McIntyre/WireImage
Issa Rae szczerze mówi o zmianach w branży rozrywkowej.
W Wywiad czasowy Dziś atakuje branżę, która jej zdaniem kieruje się obecnie względami innymi niż kreatywność i włączenie społeczne.
W dużej mierze przyczyną tej sytuacji jest jej najnowsza historia. W styczniu jej serial telewizyjny Rapowe gówno Został wykluczony przez Warner Bros. Odkrycie. To tylko część niepokojącej tendencji obserwowanej w oczach Raya. „Nigdy nie widziałam Hollywood tak pełnego strachu, tak ignoranckiego i zdanego na łaskę Wall Street” – mówi.
Miniony rok był dla Raya kolejką górską. Zdobyła nagrodę Peabody Trailblazer Award i zagrała w uznanych filmach lalka Barbie I Amerykańska fantazjaWydała drugi sezon swojego programu Max, który spotkał się z uznaniem krytyków. Rapowe gówno.
Ale w czasie strajków WGA i SAG-AFTRA musiała także zwolnić ośmiu pracowników, powiedział Wright Rapowe gówno odwołany. Było to wyraźne przypomnienie Rayowi złotej zasady: kto ma złoto, rządzi.
Ray ma jednak wielkie plany na lepszy rok 2024. Pracuje nad co najmniej dwoma nowymi projektami dla HBO. Pracuje także nad budową kampusu w południowym Los Angeles
Ale wyciągnięte wnioski nie są dalekie od jej myśli.
Ray uważa, że nie ma mowy Rapowe gówno WarnerMedia mogła dziś zyskać zielone światło, a kadra kierownicza szukała bezpieczeństwa, a nie emocji. Ray postrzega to jako zagrożenie dla wcześniejszych obietnic dotyczących zwiększenia różnorodności i reprezentacji. „Jest w nim gorycz w rodzaju: «Kto przechodzi z wami przez to odstawienie?» Ludzie kolorowi zawsze to przeżywają” – mówi.
Ray mówi, że w poprzednich epokach kadra kierownicza często unikała kreatywnych opcji. „Teraz przywódcy konglomeratów podejmują także decyzje dotyczące Hollywood. Nie jesteś kreatywny. Trzymaj się pieniędzy” – mówi. „Ludzie, którzy ryzykują, korzystają z platform takich jak TikTok: to właśnie przyciąga uwagę młodych ludzi. Więc zabijasz swój własny przemysł.”
Ray przysięgła zachować przewagę, nawet gdy zdaje sobie sprawę z wiatru zmian.
„Kiedy wszystkie usługi przesyłania strumieniowego konkurują ze sobą, oznacza to, że zmieniają one również swoje cele w zakresie tego, jak wygląda sukces i jaka jest ich marka. „To wszystko bzdury” – mówi. „Wiem, jaka jest moja marka tożsamość jest i tym, czym chcę ją uczynić. Ale jeśli to nie pokrywa się z tym, kto mi płaci za tworzenie rzeczy, to jest to skomplikowane. „Jesteśmy elastyczni, ale tylko do pewnego stopnia”.
„Twitter geek. Nieprzejednany czytelnik. Dumny fanatyk mediów społecznościowych. Subtelnie czarujący muzyczny nerd.”
More Stories
Barry Keoghan dołącza do Cilliana Murphy’ego w serialu Netflix „Peaky Blinders”.
Koreańska piosenkarka popowa Taeil opuszcza grupę śpiewającą z powodu oskarżeń o przestępstwa na tle seksualnym
„Swifties for Kamala” zbiera pieniądze od celebrytów i pieniądze na kampanię dla Demokratów