Po burzliwym okresie na czele tworzenia oficjalnych gier NASCAR, Gry sportów motorowych Sprzedał prawa konkurentowi iRacing.
Umowa obejmuje oficjalną grę konsolową NASCAR, określaną jako „styl symulacyjny”, której premiera zaplanowana jest na 2025 rok na „różnych platformach”.
„Kiedy zaoferowano nam możliwość udzielenia licencji na konsolową grę NASCAR w stylu symulacyjnym, o której marzyliśmy i o której marzyliśmy, była to szansa, której nie mogliśmy przepuścić” – powiedział prezes iRacing. , Tony’ego Gardnera.
„Możliwość stworzenia gry na konsolę NASCAR to przywilej, który obiecujemy wdrożyć z najwyższą starannością. Nie możemy się doczekać ciężkiej pracy z interesariuszami z branży NASCAR, aby dostarczyć produkt, który zapewni niesamowite wrażenia społeczności graczy i NASCAR fanów na całym świecie.”
Transakcja jest kontynuacją długiej i burzliwej historii praw do gier NASCAR po epoce rozwoju Eutechnyx. Zaczęło się w 2015 roku, kiedy firma 704Games (wówczas Dusenberry Martin Racing) podpisała kontrakt na tworzenie gier wyścigowych opartych na seriach ze świata rzeczywistego, zlecając Monster Games stworzenie NASCAR Heat Evolution.
W 2018 roku 704Games otrzymało przedłużenie umowy z NASCAR do 2029 r. Motorsport Games sfinalizowało zakup 704Games w 2021 rokuW ten sposób zabezpieczając własność umowy o grach NASCAR.
podczas Gry sportów motorowychPo odejściu serii, NASCAR Heat 5 wydany w 2020 r., zawartość do pobrania (DLC) dla tego tytułu, w tym Dodatek ulepszający pojazdy nowej generacjiobsługa NASCAR Heat Mobile na iOS i Androida, wersja NASCAR Heat Ultimate Edition+ na Nintendo Switch na rok 2021, niefortunna gra NASCAR 21: Ignition i druga gra na Switcha, rok 2022 Konkurenci NASCAR.
NASCAR Heat 5 otrzyma dodatek DLC nowej generacji, którego premiera w sezonie 2022 nastąpi w 2023 r.
Według NASCAR Heat 5 i Rivals „pozostaną dostępne i obsługiwane przez Gry sportów motorowych Do 2024 roku” przed wycofaniem ze sprzedaży.
„Sprzedaż licencji NASCAR jest wynikiem wszechstronnego przeglądu strategicznego tego, dokąd naszym zdaniem powinna zmierzać nasza firma w dłuższej perspektywie” – powiedział. Gry sportów motorowych Dyrektor generalny Stephen Hood.
„Rozważając możliwość sprzedaży, należycie rozważyliśmy firmy, które naszym zdaniem mogłyby stworzyć świetną grę NASCAR. Zarówno NASCAR, jak i iRacing były otwarci na proponowaną zmianę, współpracowały z nami nad zaprojektowaniem pozytywnego przejścia po sprzedaży i dziękujemy im za wsparcie.”
„Teraz skoncentrujemy nasze wysiłki na dostarczaniu innych usług IP, które są już na zaawansowanym etapie rozwoju”.
Osiedle jest nadal pod nadzorem Gry sportów motorowych Obejmuje 24-godzinny wyścig Le Mans i Mistrzostwa Świata w Długodystansowych Mistrzostwach Świata (używane w Ostateczną symulację Le Mans opracowało Studio 397), IndyCar i Brytyjskie Mistrzostwa Samochodów Turystycznych.
„Oczekuje się, że ta sprzedaż firmie iRacing, preferowanemu partnerowi NASCAR, będzie korzystna dla wszystkich stron” – kontynuował Hood, omawiając umowę o łącznej wartości 6 milionów dolarów. Gry sportów motorowych.
„Wierzymy, że pozwoli nam to zrównoważyć nasze bezpośrednie potrzeby gotówkowe, zmniejszyć nasze zobowiązania umowne i finansowe oraz podwoić krótkoterminowe emisje generujące dochód, które są już na zaawansowanym etapie rozwoju”.
Podstawowa działalność firmy iRacing, czyli oparta na subskrypcji symulacja jazdy przeznaczona wyłącznie na komputery PC, już istnieje Oficjalny partner ds. symulacji NASCAR. Oczekuje się, że nowa gra zostanie stworzona na PlayStation, Xbox, Nintendo Switch i Steam (PC), oprócz umowy obejmującej prawa do stworzenia formy gier mobilnych.
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni