22 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Imponujące zwycięstwo: jury uznało, że Google ma nielegalny monopol w bitwie o App Store

Imponujące zwycięstwo: jury uznało, że Google ma nielegalny monopol w bitwie o App Store

Trzy lata później Fortnite-Epic Games pozwało Apple i Google za rzekome prowadzenie nielegalnych monopoli App Store i Epic wygrał. Jury w Epicki mecz przeciwko Google Właśnie wydał orzeczenie, w którym stwierdził, że Google przekształcił sklep Google Play App Store i usługę rozliczeniową Google Play w nielegalny monopol.

Po zaledwie kilku godzinach narad jury jednomyślnie odpowiedziało „tak” na każde zadane im pytanie — że Google ma władzę monopolistyczną na rynkach dystrybucji aplikacji na Androida i usług rozliczeniowych w aplikacjach, że Google podejmuje działania antykonkurencyjne na tych rynkach oraz że cała historia został zarażony tym zachowaniem. . Ustalili, że Google pozostawał w nielegalnych stosunkach między swoim sklepem z aplikacjami Google Play a usługami płatności rozliczeniowych w Google Play oraz że wszystkie umowy dystrybucyjne, w których Project Hug współpracuje z twórcami gier, a umowy z producentami OEM, mają charakter antykonkurencyjny.

Wiceprezes Google ds. spraw publicznych i polityki, Wilson White, powiedział, że firma planuje odwołać się od wyroku oraz że „proces jasno pokazał, że agresywnie konkurujemy z firmą Apple i jej App Store, a także sklepami z aplikacjami na urządzenia z Androidem i grami konsole.” Pełne ich oświadczenie można przeczytać poniżej.

W Opublikowano na blogu firmowym„Dzisiejsze orzeczenie jest korzystne dla wszystkich twórców aplikacji i konsumentów na całym świecie” – stwierdziło Epic Games. „Dowodzi, że praktyki Google App Store są nielegalne i nadużywają one swojego monopolu w celu pobierania wygórowanych opłat, tłumienia konkurencji i ograniczania innowacyjności. ”

Pamiętaj, nie wiemy Co Epic ma Jak dotąd już wygrał – to sędzia James Donato zadecyduje, jakie środki zaradcze będą odpowiednie. Firma Epic nigdy nie pozwała o odszkodowanie pieniężne; Chce, aby sąd poinformował Google, że każdy twórca aplikacji ma pełną swobodę oferowania własnych sklepów z aplikacjami i systemów rozliczeniowych na Androida, ale nie wiemy jeszcze, w jaki sposób ani nawet czy sędzia mógłby spełnić te życzenia. Strony spotkają się z sędzią Donato w drugim tygodniu stycznia, aby omówić potencjalne środki zaradcze.

READ  Jamie Dimon ostrzega przed „najniebezpieczniejszymi czasami od dziesięcioleci”, kiedy banki ogłaszają ogromne zyski

Sędzia Donato zapowiedział już, że tak uczyni NIE Uwzględnij dodatkową prośbę firmy Epic o klauzulę zapobiegającą obejściu, „tylko po to, aby mieć pewność, że Google nie będzie w stanie ponownie przedstawić tych samych problemów za pomocą jakiegoś kreatywnego obejścia” – powiedział 28 listopada główny prawnik firmy Epic, Gary Bornstein.

„Nie wydajemy nakazów, aby nie łamać prawa… jeśli masz problem, możesz wrócić” – powiedział Donato. Powiedział też, że nie zamierza ustalać procentowej opłaty, jaką Google powinien pobierać za swoje produkty.

Chociaż Epic nie złożył pozwu o odszkodowanie, dyrektor generalny Epic Games Tim Sweeney zauważył, że Epic zarobiłby setki milionów, a nawet miliardy dolarów, gdyby nie musiał płacić opłat Google.

To jest formularz werdyktu, który przysięgli musieli wypełnić Epic kontra Google:

Zastąpimy go ostateczną, podpisaną formą, gdy tylko będziemy mieli dostęp do kopii cyfrowej.

Wilson White, wiceprezes Google ds. rządowych i porządku publicznego:

Planujemy odwołać się od wyroku. Android i Google Play oferują większy wybór i otwartość niż jakakolwiek inna platforma mobilna. Doświadczenie pokazuje, że intensywnie konkurujemy z Apple i jego App Store, a także sklepami z aplikacjami na urządzenia z Androidem i konsole do gier. Będziemy nadal promować model biznesowy Androida i nadal będziemy głęboko oddani naszym użytkownikom, partnerom i szerszemu ekosystemowi Androida.

Zaktualizowano 11 grudnia o 20:25 ET: Dodano dane z Google i Epic Games.