HBO
Który jest długo oczekiwany Ostatni z nas Gra wieloosobowa została anulowana przez twórcę gry Naughty Dog, a decyzję studio określiło jako przytłaczającą.
„Wiemy, że ta wiadomość będzie trudna dla wielu, zwłaszcza dla naszej oddanej społeczności The Last of Us Factions, która z entuzjazmem śledzi nasze ambicje w zakresie gry wieloosobowej” – napisała firma na swojej stronie internetowej. „Jesteśmy tak samo zdruzgotani studiem, jak nie mogliśmy się doczekać oddania go w wasze ręce. Chcieliśmy podzielić się z wami pewnymi informacjami na temat tego, jak podjęliśmy tę decyzję.
Według Naughty Dog „ogromny zakres” projektu obejmuje tryb wieloosobowy – co mogłoby mieć taki tytuł Najnowsze z nas online – odciągał zasoby studia od głównego zainteresowania Naughty Dog grami dla jednego gracza, grupy obejmującej niezwykle popularną grę TOn jest ostatnim z nas I Ostatni z nas, część druga.
Gra stała się inspiracją dla hitowego serialu postapokaliptycznego HBO z 2023 roku Ostatni z nas W rolach głównych Pedro Pascal i Bella Ramsey.
w tym Długie oświadczenie O anulowaniu gry – przeczytaj to poniżej – Naughty Dog mówi: „Przyspieszając produkcję do pełnej produkcji, ogromna skala naszych ambicji stała się jasna. Aby wypuścić i wspierać The Last of Us Online, będziemy musieli włożyć w to wszystko zasoby studia w celu wspierania zawartości popremierowej przez wiele lat, co będzie miało wpływ. Byliśmy bardzo skupieni na tworzeniu przyszłych gier dla jednego gracza, więc mieliśmy dwie ścieżki: stać się studiem gier oferującym wyłącznie usługi na żywo lub nadal skupiać się na grze dla jednego gracza gry narracyjne dla graczy, które zdefiniowały dziedzictwo Naughty Dog.
Naughty Dog zauważa, że „nauka i inwestycje w technologię”, które były wynikiem tworzenia obecnie anulowanej gry, „będą kontynuowane w rozwoju naszych projektów i będą nieocenione w kierunku, w jakim zmierzamy jako studio”.
Firma twierdzi, że pracuje nad „więcej niż jedną ambitną grą dla jednego gracza”.
Oto pełne oświadczenie Naughty Dog:
Zdajemy sobie sprawę, że wielu z Was nie mogło się doczekać wieści na temat projektu, który nazywamy The Last of Us Online. Nie da się tego łatwo powiedzieć: podjęliśmy bardzo trudną decyzję o zaprzestaniu prac nad tą grą.
Wiemy, że ta wiadomość będzie trudna dla wielu osób, szczególnie dla naszej oddanej społeczności The Last of Us Factions, która z entuzjazmem śledzi nasze ambicje w zakresie gry w trybie wieloosobowym. W studiu jesteśmy równie podekscytowani, jak nie mogliśmy się doczekać, aż oddamy go w Wasze ręce. Chcieliśmy podzielić się z Wami informacjami na temat tego, jak podjęliśmy tę decyzję.
Zespół zajmujący się grą wieloosobową był w fazie przedprodukcyjnej tej gry, odkąd pracowaliśmy nad The Last of Us Part II – tworząc doświadczenie, które naszym zdaniem było wyjątkowe i miało ogromny potencjał. W miarę jak zespół zajmujący się grą wieloosobową rozwijał w tym czasie swoją koncepcję The Last of Us Online, ich wizja wykrystalizowała się, rozgrywka stała się bardziej precyzyjna i satysfakcjonująca, a my byliśmy podekscytowani kierunkiem, w jakim zmierzaliśmy.
Osiągając pełną produkcję, uwidoczniła się ogromna skala naszych ambicji. Aby wypuścić i wspierać The Last of Us Online, będziemy musieli przeznaczyć wszystkie zasoby naszego studia na wspieranie zawartości popremierowej przez wiele lat, co będzie miało poważny wpływ na rozwój przyszłych gier dla jednego gracza. Mieliśmy więc dwie ścieżki: zostać studiem gier oferującym wyłącznie usługi na żywo lub w dalszym ciągu skupiać się na grach narracyjnych dla jednego gracza, które zdefiniowały dziedzictwo Naughty Dog.
Jesteśmy bardzo dumni ze wszystkich w studiu, którzy dotknęli tego projektu. Wnioski wyciągnięte z tej gry i inwestycje w technologię będą miały wpływ na sposób, w jaki rozwijamy nasze projekty i będą nieocenione w kierunku, w jakim podążamy jako studio. Mamy więcej niż jedną zupełnie nową, ambitną grę dla jednego gracza, nad którą pracujemy w Naughty Dog i nie możemy się doczekać, aby podzielić się więcej na temat tego, co będzie dalej, gdy będziemy gotowi.
Do tego czasu jesteśmy niezmiernie wdzięczni naszej społeczności za wsparcie przez te wszystkie lata.
„Subtelnie czarujący nerd popkultury. Irytująco skromny fanatyk bekonu. Przedsiębiorca”.
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni