Firma twierdzi, że Google dostosowuje wyniki wyszukiwania, aby nadać priorytet „zawartości tworzonej przez ludzi, dla ludzi” i zwalczać plagę kliknięć.
Danny Sullivan powiedział, z Google, powiedział w poście na blogu. „Wielu z nas doświadczyło frustracji związanej z odwiedzaniem strony internetowej, która wydaje się zawierać to, czego szukamy, ale nie spełnia naszych oczekiwań. Treść może nie zawierać żądanych statystyk lub może wydawać się, że nie została stworzona przez kogoś, a nawet przez nich”.
Tak zwany „spam SEO”, treści napisane wprost w celu pojawiania się na górze stron wyników wyszukiwania, od dawna są solą w oku firm takich jak Google. Aby temu zaradzić, firma wydaje w przyszłym tygodniu „przydatną aktualizację treści”.
Aktualizacja obejmuje szereg poprawek w algorytmach rankingowych firmy, które próbują identyfikować treści, które „wydaje się przede wszystkim dobrze pozycjonować w wyszukiwarkach, a nie pomagać lub informować ludzi”. Google twierdzi, że w testach aktualizacja wprowadziła ulepszenia dotyczące wyszukiwań związanych z edukacją online, sztuką, rozrywką, zakupami i technologią.
W jednym z przykładów, jak mówi Sullivan, wyszukiwanie najnowszego filmu może czasami znaleźć artykuły, które po prostu zbierają komentarze z innych witryn; Teraz: „Zobaczysz więcej wyników z unikalnymi i oryginalnymi informacjami, dzięki czemu z większym prawdopodobieństwem przeczytasz coś, czego wcześniej nie widziałeś”.
Oczywiście na takich zmianach są zwycięzcy i przegrani, a wydawcy internetowi mogą obawiać się, że ich strategie dotyczące treści sprawią, że utkną w sieci. W swojej radzie dotyczącej „twórców treści” Google wskazuje, że niektóre sygnały, których użyje do zmniejszenia wyników wyszukiwania, dotyczą tego, czy witryna ma główny cel lub koncentrację, oraz czy istnieje „istniejąca lub zamierzona grupa odbiorców”, która będzie znaleźć przydatne treści, jeśli trafiają bezpośrednio na stronę.
„Młotek” będzie używany swobodnie. „Jakakolwiek treść – nie tylko bezużyteczna – w witrynach, które zostały uznane za zawierające stosunkowo duże ilości ogólnie nieprzydatnych treści, prawdopodobnie nie będzie dobrze sprawdzać się w wyszukiwaniu, zakładając, że gdzie indziej w sieci znajdują się inne treści, które lepiej wyświetlają się” , mówi Google. „Z tego powodu usunięcie bezużytecznych treści może pomóc w rankingu innych treści”.
W ostatnich miesiącach Google podjął wspólne wysiłki w celu zwalczania postrzegania, że produkty wyszukiwania firmy z czasem się pogarszały. tytuły takie jak „Nie tylko ty, wyszukiwarka Google naprawdę się pogarsza„I”Wyszukiwarka Google właśnie się pogorszyła. To jest sztuczka, którą ludzie odkryli, aby to obejśćObwiniaj firmę o rosnące pragnienie dostarczania uporządkowanych wyników, płatnych reklam i linków do innych usług Google za pomocą prostych linków internetowych, a także nieustanną grę w kotka i myszkę ze spamem SEO i zasugeruj skupienie się na witrynach takich jak Reddit, aby znaleźć pomocne odpowiedzi na zapytania.
Navneet Alang, piszący dla Toronto Star, Opisała ten proces jako „rodzaj błędnego koła”. Napisał: „Google nieustannie ulepsza wyszukiwanie, próbując przewidzieć, czego chcą ludzie, ale w odpowiedzi całe branże zanieczyszczają wyniki wyszukiwania, dając ludziom tani, naśladujący to, czego chcą”.
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni