22 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Ghostwire: Tokyo z datą premiery Xbox Series X i Game Pass

Ghostwire: Tokyo z datą premiery Xbox Series X i Game Pass

Przygodowa gra akcji o zjawiskach nadprzyrodzonych autorstwa studia Tango Gameworks GhostWire: Tokio Wydawca Bethesda Softworks ogłosił w środę, że pojawi się na Xbox Series X i usłudze subskrypcji Microsoft Game Pass 12 kwietnia. GhostWire: Tokio Będzie dostępny zarówno na Xbox, jak i Windows PC w ramach Game Pass.

Kompatybilny z GhostWire: TokioWersja na Xbox Series X to darmowa aktualizacja do oryginalnej gry na PlayStation 5 i PC. Aktualizacja „Spider’s Thread”, jak nazywają to Tango i Bethesda, doda nowe lokacje wokół Tokio, które obejmują nowe misje i dodatkowe zagadki do rozwiązania. Według twórcy, podstawowa historia gry zostanie również zaktualizowana o „rozszerzone przerywniki filmowe, dające graczom głębszy wgląd w fabułę”.

Bezpłatna aktualizacja obejmie również tryb gry Spider’s Thread, opisywany jako „rękawica 30 etapów wybranych z ponad 120 ręcznie tworzonych poziomów z jednym prostym celem: dotrzeć do końca”. W tajemniczym roguelike’owym trybie głosowym gracze będą odblokowywać umiejętności podczas gry i zdobywać walutę w grze, którą będą mogli wydać na ulepszenia. Zawartość Spider’s Thread pojawi się również na Xbox Series X GhostWire: Tokio na starcie.

GhostWire: Tokio Gra została pierwotnie wydana na PlayStation 5 i Windows PC 25 marca 2022 r. Gra była dostępna wyłącznie na konsolę PS5, umowa zawarta przed przejęciem wydawcy Bethesda Softworks przez Microsoft w 2020 r. Kolejna gra Bethesdy wydana najpierw na PS5 W ramach tej umowy były Arkan Studios śmiertelna klapaktóra trafiła na obecną konsolę Sony we wrześniu 2021 roku. śmiertelna klapa Rok później trafił na Xbox Series X, przybywając jako wydanie Day 1 Game Pass i otrzymując aktualizację podobną do GhostWire: Tokio’S.

W recenzji Polygon pt GhostWire: TokioKrzyk!, krytyk Justin McElroy pozytywnie napisał o dobrze zaprojektowanym świecie gry i uroczych rozrywkach, ale uznał rozgrywkę za zniechęcającą. „To była prawdopodobnie najmilsza rzecz, jaką mogłem o nim powiedzieć GhostWire: Tokio To takie ujmujące doświadczenie” – powiedzieliśmy. „Pokazy cieszą się tak dużym zainteresowaniem, od szczegółów kulturowych w uroczych historiach pobocznych po renderowanie świata zmiecionego przez sam deszcz. Ale jakakolwiek magia tam jest, ugrzęzła w wyniku frustrujących decyzji projektowych i powolnej mechaniki”.

Następnie Tango Gameworks GhostWire: Tokio Wraz z nagłym wydaniem rytmicznej gry akcji Cześć Fay Rush w styczniu.

Czytaj więcej

READ  Sixty Four to piękna gra o projektowaniu systemów, która ujawnia coś raczej mrocznego