styl życia
7 maja 2023 | 3:46 rano
Podczas dziwacznej pomyłki pasażer Frontier Airlines zostaje przypadkowo wysłany do obcego kraju bez paszportu.
TNS
Kobieta z New Jersey, która zamierzała odwiedzić Florydę, twierdzi, że zmiana bramki skłoniła ją do wyjazdu na Jamajkę zamiast do Jacksonville.
Mieszkanka hrabstwa Gloucester, Beverly Ellis Hibbard WPVI powiedział Regularnie lata z Filadelfii do swojego drugiego domu w Jacksonville.
Przybyła do bramki 6 listopada z napisem „PHL to JAX”.
„Latam raz na sześć tygodni. Wybrałem Frontier Flights, ponieważ dużo latamy.”
Ellis Hibbard zapytał agenta przy bramie, czy może szybko skorzystać z toalety.
Kiedy wróciła, samolot był już prawie na pokładzie i została przewieziona do samolotu.
„[The gate agent] Powiedział przyjdź przyjdź. Daj mi swoją kartę pokładową. Powiedziałbym, że zrobiłem około dziesięciu kroków, a ona zapytała: „Czy ty jesteś Beverly Ellis Hibbard?” – wyjaśnił mieszkaniec New Jersey. „Powiedziałem:„ Właśnie dostałem kartę pokładową ”. Właśnie mnie zarezerwowałeś. Tak! Powiedziała: „Dobrze, idź! Idź”.
Kiedy Ellis-Hebard znalazła się na pokładzie, personel pokładowy poinformował Ellis-Hebard, że lot do Jacksonville zmienił bramkę i że ich samolot jest w drodze na Jamajkę.
„Śmiałem się. Powiedziałem:„ Chciałbym tam pojechać, ale tam, gdzie mieszkam, mam plażę ”- wspomina Ellis Hibbard.[The flight attendant] Powiedział: „Spójrz na mnie. Ten samolot leci na Jamajkę. Po jej wyrazie twarzy wiem, że nie żartowała”.
Bez paszportu Ellis Hibbard nie mógł opuścić samolotu po wylądowaniu.
Zostajesz w przejściu odrzutowym, które, jak mówisz, jest uważane za amerykański brud.
Załoga samolotu pozostała z nią do czasu, gdy jej lot do Filadelfii wystartował kilka godzin później.
Ellis Hibbard powiedziała, że katastrofa lotnicza nie była jedynym nieszczęściem, jakie spotkało ją podczas podróży.
Kiedy włożyła torbę podróżną do rozmiaru swojej walizki, podrapała się w ramię.
„Założyłem go i kiedy chciałem go zdjąć z ręki tutaj, wszystko zostało zeskrobane. Krwawiłem” – wyjaśnił podróżnik.
„Szczerze żałujemy, że klient mógł wejść na pokład niewłaściwego lotu i przepraszamy” – powiedział rzecznik Frontier Airlines. „Zaproponowaliśmy jej zwrot pieniędzy i odszkodowanie, a także zajęliśmy się sprawą personelu lotniska”.
Załaduj więcej…
{{#isDisplay}}
{{/ isDisplay}} {{#isAniviewVideo}}
{{/ isAniviewVideo}} {{#isSRVideo}}
{{/ isSRVideo}}
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych