Teraz mamy złe boty.
prezes Liberty Media, Niech żyje naród Jako największy współpracownik, bronił promotora wydarzenia przed wezwaniami do złomowania go po burzy usterek i awarii strony podczas sprzedaży Ticketmaster nadchodzącej trasy Taylor Swift w tym tygodniu.
Live Nation współczuje fanom, którzy nie mogli dostać biletów, powiedział Greg Maffei w czwartkowym programie CNBC „Squawk on the Street”. „To robota Taylor Swift. Strona miała otworzyć się dla 1,5 miliona zweryfikowanych fanów Taylor Swift. Odwiedziło nas 14 milionów osób, w tym boty, których nie powinno tam być”.
Maffei powiedział, że TicketMaster sprzedał we wtorek ponad 2 miliony biletów, a popyt na Swifta „mógł wypełnić 900 stadionów”.
„To przerosło wszelkie oczekiwania” – powiedział, wyjaśniając, że duża część popytu koncentrowała się na fakcie, że Swift nie koncertował od trasy stadionowej „Reputation” w 2018 roku.
Liberty Media posiada udziały w szerokim zakresie zainteresowań związanych z mediami i rozrywką. W czwartek zapowiedziała, że tak Bawił się z Atlanta Braves z Major League Baseball W magazynie zabezpieczone aktywami. Liberty powiedział również, że utworzy nowe akcje o nazwie Liberty Live, które obejmą jego udziały w Live Nation.
Właścicielem jest Live Nation, które w 2010 roku połączyło się z Ticketmaster Od dawna spotykała się z krytyką jej wielkości i siły w przemyśle rozrywkowym. Ludzie zaczęli narzekać w tym tygodniu, kiedy bilety na nadchodzącą trasę IRA Taylor Swift zostały wyprzedane w przedsprzedaży na stronie Ticketmaster. Firma była Zmuszony do przedłużenia przedsprzedaży Po tym, jak fani gromadzili się na stronie, powodując zakłócenia w witrynie i powolne kolejki.
Maffei bronił również Live Nation przed obawami prawodawców i aktywistów, że Ticketmaster i Live Nation nadużywają swojej władzy na rynku. Jednym z zagorzałych przeciwników fuzji istniejącej od dekady firmy jest przedstawicielka Alexandria Ocasio-Cortez z DNY, która napisała we wtorek na Twitterze, że Live Nation i Ticketmaster powinny zostać rozwiązane.
„Chociaż AOC może nie lubić każdego elementu naszej działalności, interesujące jest to, że AEG, nasz konkurent, który jest promotorem Taylor Swift, wybrał nas, ponieważ w rzeczywistości jesteśmy największym i najskuteczniejszym sprzedawcą biletów na świecie. – powiedział Maffei. „Nawet nasi konkurenci chcą dostępu do naszej platformy”.
Aktywiści argumentują, że ponieważ Live Nation kontroluje 70% rynku biletów i miejsc wydarzeń na żywo, konkurenci nie mają dużego wyboru, gdzie sprzedawać swoje bilety i wezwali Departament Sprawiedliwości do anulowania fuzji z 2010 roku.
More Stories
Barry Keoghan dołącza do Cilliana Murphy’ego w serialu Netflix „Peaky Blinders”.
Koreańska piosenkarka popowa Taeil opuszcza grupę śpiewającą z powodu oskarżeń o przestępstwa na tle seksualnym
„Swifties for Kamala” zbiera pieniądze od celebrytów i pieniądze na kampanię dla Demokratów