5 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Escape from Tarkov Rival Gray Zone Warfare sprzedało się w 400 000 egzemplarzy w dwa dni

Escape from Tarkov Rival Gray Zone Warfare sprzedało się w 400 000 egzemplarzy w dwa dni

Konkurencyjna gra Escape From Tarkov Gray Zone Warfare na platformie Steam okazała się sukcesem, sprzedając się w 400 000 egzemplarzy w dwa dni.

Twórca Madfinger Games opublikował post na stronie Obecnie spadła na drugie miejsce, ale tylko za Steam Deck, co oznacza, że ​​nadal jest najlepiej sprzedającą się grą wśród takich gier jak Counter Strike 2, Manor Lords, Helldivers 2 i wszystko inne.

„Sprzedano 400 000 egzemplarzy Gray Zone Warfare” – oznajmił Madfinger w poście poniżej. „Zaniemówiliśmy. W ciągu zaledwie dwóch dni wczesnego dostępu powitaliśmy na wyspie Lamang 400 000 prywatnych firm. Wasze wsparcie jest niesamowite. Dziękujemy wszystkim. Idźmy dalej razem naprzód, zawsze pamiętając, że każdy krok ma znaczenie”.

Gray Zone Warfare ukazało się we wczesnym dostępie 30 kwietnia 2024 roku jako taktyczna strzelanka FPS kładąca nacisk na szczegółowość i realizm. Pojawił się także w chwili, gdy społeczność Escape From Tarkov, hardcorowej strzelanki pierwszoosobowej online, która jest obecnie w fazie beta, po serii kontrowersji zwróciła się przeciwko twórcy.

Wielu graczy zauważyło związek między nimi, a niektórzy twierdzą, że opuścili Escape From Tarkov, aby zagrać w Gray Zone Warfare. Nastąpiło to po tym, jak gracze Escape From Tarkov wyrazili swoją frustrację wobec „haniebnego” i „głuchyego” studia Battlestate Games, które wydało edycję za 250 dolarów z ekskluzywną zawartością i elementami pay-to-win.

Jednak w Gray Zone Warfare nie obyło się bez problemów, a wielu graczy skarżyło się między innymi na słabą wydajność. że to para Ocena była „w większości negatywna” w dniu premiery, po czym powoli wróciła do „mieszanej” obecnej oceny, przy czym 64% wszystkich recenzji było pozytywnych.

READ  Były dyrektor generalny EA: Deweloperzy, którzy nie skupiają się na mikrotransakcjach, to „najwięksi idioci”

Ryan Dinsdale jest niezależnym reporterem w IGN. Cały dzień będzie opowiadał o Wiedźminie.