28 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Elon Musk, Twitter ma obawy związane z bezpieczeństwem marki po odejściu kadry kierowniczej

Elon Musk, Twitter ma obawy związane z bezpieczeństwem marki po odejściu kadry kierowniczej
  • Kilku dyrektorów Twittera odpowiedzialnych za bezpieczeństwo marki odeszło z firmy.
  • Odejścia pojawiają się, gdy badacze twierdzą, że problemy witryny z mową nienawiści pogorszyły się.
  • Musk twierdzi, że mowa nienawiści i spam zmniejszyły się od czasu objęcia urzędu, ale eksperci twierdzą, że dane nie potwierdzają jego twierdzeń.

Elon Musk, dyrektor generalny Tesli, rozmawia z CNBC 16 maja 2023 r.

Dawid A. Grosjean | CNBC

Nagłe odejście dyrektorów Twittera, których zadaniem jest nadzorowanie treści i bezpieczeństwa marki, sprawiło, że firma jest bardziej niż kiedykolwiek narażona na mowę nienawiści.

W czwartek wiceprezes Twittera ds. zaufania i bezpieczeństwa, Ella Irwin, złożyła rezygnację z pracy w firmie. Po odejściu Irwina, szefa firmy ds. integralności marki i jakości reklam, AJ Browna, Powiedziało WyjechaćPodobnie Mai Ayed, kierownik programu, która pracowała nad partnerstwami na rzecz integralności marki.

Minęło nieco ponad siedem miesięcy, odkąd Elon Musk sfinalizował zakup Twittera za 44 miliardy dolarów, inwestycję, która do tej pory była kusząca Gigantyczny przegrany pieniędzy. Musk drastycznie zredukował siłę roboczą firmy i wycofał zasady, które ograniczały rodzaj treści, które można udostępniać. W odpowiedzi wiele marek zawiesiło lub ograniczyło wydatki na reklamę, co udokumentowało kilka organizacji zajmujących się prawami obywatelskimi.

Twitter, pod Muskiem, jest czwartą najbardziej znienawidzoną marką w USA według rankingu reputacji Axios Harris z 2023 roku.

Kontrowersje wokół kontroli Muska nad Twitterem wciąż rosną.

Musk powiedział w tym tygodniu, że nie sprzeciwia się warunkom korzystania z Twittera w zakresie dezinformacji dotyczącej płci wśród osób transpłciowych na platformie. Powiedział, że takie postępowanie jest po prostu „niegrzeczne”, ale nie jest nielegalne. Zwolennicy i badacze LGBTQ+ kwestionują jego stanowisko, twierdząc, że opowiada się za zastraszaniem osób trans. W piątek Musk promował na Twitterze wideo, które te grupy uznały za transfobiczne.

Wiele organizacji LGBTQ wyraziło swoje niezadowolenie Wiadomości NBC w sprawie decyzji Muska, mówiąc, że nowe zasady firmy doprowadzą do wzrostu mowy nienawiści i nadużyć w Internecie przeciwko osobom transpłciowym.

Chociaż Musk niedawno zatrudnił byłą dyrektor ds. reklamy globalnej NBCUniversal, Lindę Iaccarino, aby zastąpiła go na stanowisku dyrektora generalnego, nie jest jasne, w jaki sposób nowy szef złagodzi obawy reklamodawców dotyczące treści rasistowskich, antysemickich, transfobicznych i LGBT w świetle ostatnich odejść i roli Muska. . Jako właściciel większościowy i dyrektor ds. technologii.

Jeszcze przed ostatnimi głośnymi odejściami Musk ograniczał obowiązki związane z bezpieczeństwem i moderacją treści w ramach zwolnień w całej firmie. Wyeliminował cały zespół ds. etyki AI, który był odpowiedzialny za zapewnienie, że złośliwa zawartość nie jest algorytmicznie polecana użytkownikom.

Musk, który jest także dyrektorem generalnym Tesli i SpaceX, ostatnio odrzucił obawy dotyczące rozprzestrzeniania się mowy nienawiści na Twitterze. Twierdził podczas wydarzenia w Wall Street Journal, że odkąd przejął firmę w październiku, mowa nienawiści na platformie zmniejszyła się, a Twitter zmniejszył „spam, oszustwa i boty” o „co najmniej 90%.

Eksperci branży reklamowej i znawcy powiedzieli CNBC, że nie ma dowodów na poparcie twierdzeń. Niektórzy twierdzą, że Twitter aktywnie blokuje niezależnych badaczy próbujących śledzić takie dane.

Twitter nie skomentował tej historii.

w papierze opublikowany W kwietniu, który zostanie zaprezentowany na zbliżającej się Międzynarodowej Konferencji na temat Sieci i Mediów Społecznościowych na Cyprze, badacze ze stanu Oregon, Uniwersytetu Południowej Kalifornii i innych instytucji wykażą, że mowa nienawiści nasiliła się, odkąd Musk kupił Twittera.

Autorzy napisali, że rachunki przysługa Jeśli chodzi o posty z nienawistnymi treściami i obelgami skierowanymi do osób czarnoskórych, Azjatów, grup LGTBQ i nie tylko, liczba retweetów wzrosła „znacząco po przejęciu władzy przez Muska” i nie wykazuje oznak spowolnienia. Odkryli, że Twitter nie poczynił postępów w zakresie botów, które pozostają tak samo rozpowszechnione i aktywne na Twitterze, jak przed kadencją Muska.

Muska wcześniej Pokazane Algorytmy rekomendacji Twittera pokazują mniej obraźliwe treści osobom, które nie chcą ich oglądać.

Keith Burghardt, jeden z autorów artykułu i informatyk z Instytutu Nauk Informacyjnych Uniwersytetu Południowej Kalifornii, powiedział CNBC, że powódź mowy nienawiści i innych wyraźnych treści wiąże się z mniejszą liczbą osób pracujących nad kwestiami zaufania i bezpieczeństwa oraz rozwodnionymi treściami. zasady moderacji.

Musk powiedział również na wydarzeniu Wall Street Journal, że „większość reklamodawców” wróciła na Twittera.

Nie jest jasne, ilu reklamodawców wznowiło wydatki, ale „wielu reklamodawców wciąż ma przerwę, ponieważ Twitter ma ograniczony zasięg w porównaniu z niektórymi platformami” – powiedział Lois Jones, wieloletni dyrektor ds. Mediów i reklamy, który obecnie pracuje w Brand Integrity Institute. Inny.”

Jones powiedział, że wielu reklamodawców czeka, aby zobaczyć, jak zmieniają się poziomy „toksyczności” i mowy nienawiści na Twitterze, gdy strona wydaje się skłaniać do bardziej prawicowych użytkowników i zbliżają się wybory w USA. Powiedział, że dużym wyzwaniem dla marek jest to, że Musk i Twitter nie wyjaśniły, co liczy się w ich wskaźnikach do oceny mowy nienawiści, spamu, oszustw i botów.

Naukowcy wzywają Muska do dostarczenia danych potwierdzających jego najnowsze twierdzenia.

„Więcej danych ma kluczowe znaczenie dla zrozumienia, czy mamy do czynienia z trwałym spadkiem mowy nienawiści lub botów” – powiedział Burghardt. „To po raz kolejny podkreśla potrzebę większej przejrzystości i potrzebę swobodnego dostępu do danych przez naukowców”.

Zdobycie tych danych jest coraz trudniejsze.

Niedawno Twitter zaczął pobierać od firm opłaty za dostęp do interfejsu programowania aplikacji (API), który umożliwia im integrację i analizę danych z Twittera. Najniższy płatny poziom kosztuje 42 000 $ za 50 milionów tweetów.

Imran Ahmed, dyrektor generalny non-profit Center for Digital Hate, powiedział, że ponieważ naukowcy muszą teraz „zapłacić fortunę”, aby uzyskać dostęp do API, muszą polegać na innych potencjalnych sposobach pozyskiwania danych.

„Twitter pod rządami Elona Muska był bardziej niejednoznaczny” – powiedział Ahmed.

Dodał, że funkcja wyszukiwania na Twitterze jest mniej skuteczna niż w przeszłości, a liczba wyświetleń, jak widać na niektórych tweetach, może się nagle zmienić, co powoduje, że korzystanie z niej jest niestabilne.

„Nie mamy już pewności co do dokładności danych” – powiedział Ahmed.

Rada Doradcza ds. Praw Człowieka przeanalizowała serię tweetów od początku 2022 r. do 28 lutego 2023 r. i opublikowała raport W marcu przeanalizował ponad 1,7 miliona tweetów zebranych za pomocą narzędzia do gromadzenia danych i funkcji wyszukiwania na Twitterze i odkrył, że tweety wspominające o nienawistnych narracjach „uwodzenie” wzrosły o 119% od czasu przejęcia władzy przez Muska.

Odnosi się to do „fałszywego i nienawistnego kłamstwa”, które społeczność LGBTQ+ sponsoruje dzieci. CCDH odkryło, że kilka popularnych kont na Twitterze, takich jak Libs of TikTok i Gays Against Groomers, napędza nienawistną narrację „uwodzenie” online. ”

Centrum Szymona Wiesenthala, żydowska organizacja praw człowieka, nadal znajduje antysemickie posty na Twitterze. grupa niedawno iść biegać Jego badanie dotyczące cyfrowego terroryzmu i nienawiści na platformach społecznościowych z 2023 r. oceniło Twittera jako D-, stawiając go na równi z rosyjskim VK jako najgorszy na świecie dla dużych sieci społecznościowych.

Rabin Abraham Cooper, zastępca dziekana i dyrektor globalnego programu działań społecznych w centrum, zaprosił Muska na spotkanie z nim w celu omówienia wzrostu mowy nienawiści na Twitterze. Dodał, że nie otrzymał jeszcze odpowiedzi.

„Muszą spojrzeć na to poważnie” – powiedział Cooper. Powiedział, że jeśli tego nie zrobią, prawodawcy zostaną wezwani do „coś z tym zrobić”.

On ogląda: Wizyta Elona Muska w Chinach