Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, osobiście obiecał naprawić wykroczenie producenta samochodów elektrycznych, które postawiło małą firmę w San Jose w trudnej sytuacji. Według Muska w poście na X, platformie mediów społecznościowych znanej wcześniej jako Twitter, ludzie i firmy powinny móc liczyć na to, że Tesla zawsze będzie dawała z siebie wszystko.
Według Crohn4 Sprawozdanie, Voahangy Rasetarinera z Piekarnia Attaa Fatayer Mieszkanka San Jose opublikowała w mediach społecznościowych swoje doświadczenia z producentem samochodów elektrycznych. W przeszłości klientami The Giving Pies były duże firmy, takie jak Apple i Google. Kiedy więc firma otrzymała zamówienie na 2000 ciast od Tesli, Racitarenera i jej zespół wzięli się do pracy.
Jak zauważył Racitarenera, Tesla później zaktualizowała zamówienie do 4000 ciast. Nakaz dodatkowy nakłada na nią i jej pracowników obowiązek pracy w soboty, niedziele i poniedziałki. W tym czasie piekarnia zdecydowała się odrzucić inne zamówienia od różnych klientów, ponieważ byli oni zajęci realizacją zamówienia Tesli. Rasetarinera zauważyła, że kilkakrotnie kontaktowała się z Teslą, aby przeforsować zamówienie, ale później firma poinformowała ją, że naleśniki nie są już potrzebne.
„Aby sprostać zapotrzebowaniu, odmówiłem dalszych zapytań dotyczących cateringu z okazji Miesiąca Czarnej Historii, zakupiłem zapasy i przygotowałem się na napięty harmonogram produkcji. Zadzwoniłem do Laury o 14:00 tylko po to, by włączyć jej pocztę głosową. Kilka minut później moje nadzieje rozwiały się, gdy otrzymałem SMS od Laury informujący mnie. Zawierał w nim mimochodem informację, że plan się zmienił i że Tesla nie będzie już go potrzebować. „Ta nagła zmiana wprawiła mnie w osłupienie i zdałem sobie sprawę, jak bardzo wpłynie to na moją małą firmę” – napisała Racitarinera w swoim artykule . Udostępnianie w mediach społecznościowych.
Tesla to firma godna uwagi, więc nie było zaskoczeniem, że o fiasku było głośno w mediach. Na szczęście dla jego pracodawcy oznacza to również, że dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, widział tę historię w X. W odpowiedzi na platformie mediów społecznościowych Musk zauważył, że słyszał o tej historii po raz pierwszy. Zauważył również, że byłoby to korzystne dla małych przedsiębiorstw.
„Właśnie o tym słyszałem. To poprawi sytuację w piekarni. Ludzie zawsze powinni móc liczyć na to, że Tesla zrobi wszystko, co w jego mocy” – napisał Musk.
W komentarzu dla Kron4 Rasetarinera wskazała, że otrzymała wiadomość od Tesli po tym, jak opublikowała swoją historię w mediach społecznościowych. Wyznała, że jest gotowa dać firmie szansę na naprawienie sytuacji. „Powiedzieli, że chcą to naprawić przeze mnie i zaproponowali zorganizowanie dwóch wydarzeń 6 i 7 marca, ale wciąż czekam na potwierdzenie. Jeśli chcą to naprawić, dam im szansę, aby to zrobić Prawidłowy.”
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać wskazówki dotyczące nowości. Wystarczy wysłać wiadomość do [email protected] Aby dać nam znać o sobie.
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych