Stephanie Choi, wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. marketingu w Mobile eXperience Business, Samsung Electronics, opowiada, w jaki sposób tegoroczna edycja Unpacked obejmuje kolejną normalność i otwiera możliwości korzystania z Galaxy dla wszystkich, zarówno online, jak i offline.
Od ponad dekady wydarzenia Samsung Galaxy Unpacked są kulminacją innowacji, inżynierii i świętowania – zbliżając społeczność Galaxy z całego świata, aby zaprezentować najnowsze innowacje Samsung Galaxy.
Od momentu powstania w 2009 roku, Unpacked był czymś więcej niż tylko wprowadzeniem na rynek nowego produktu. To wydarzenie, które jednoczy fanów Samsunga i docenia ciężką pracę tysięcy pracowników nad każdym nowym produktem. Fani Samsunga śledzą wydarzenia Unpacked, aby doświadczyć nowej generacji innowacji Galaxy, które są prawdziwą duszą Samsunga i napędzają rozwój branży mobilnej.
W miarę jak świat otwiera się na nowe doświadczenia, ponownie wyobrażamy sobie Unpacked przez pryzmat filozofii otwartości Galaxy, aby dopasować się do niezrównanego tworzenia nowych fałd. Naszą ambicją jest nie tylko wprowadzanie nowych technologii, ale także wprowadzanie innowacji w naszym podejściu marketingowym. Aby to osiągnąć, upewnimy się, że doświadczenie Galaxy jest otwarte dla wszystkich.
Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak społeczność Galaxy zareaguje na nowe składane premiery. Do zobaczenia 10 sierpnia!
[SUMMARY OF TEASER CAMPAIGNS]
Większe doświadczenie galaktyki
W ramach przygotowań do kolejnej wersji próbnej Unpacked rozpoczynamy więcej niż Dzisiejsza kampania, która rozbudza świat większy niż wcześniej dzięki zbliżającej się premierze nowych składanych urządzeń. Uniwersalny symbol większy niż (>) przedstawia, w jaki sposób unikalny kształt fałd nie tylko zmienia ich kształt, ale także sposób, w jaki wchodzimy w interakcję z naszymi urządzeniami.
Po raz kolejny przeciwstawiając się oczekiwaniom dotyczącym mocy smartfonów, Samsung wprowadza nowe sposoby pracy, zabawy i uchwycenia życia w nowej serii.
Najlepsze w hybrydzie
Tegoroczna strategia obejmuje nową erę Unpacked. Wykorzystuje to, co najlepsze w wydarzeniach online i offline, i czyni je jeszcze lepszymi.
Przedstawiamy wciągające i empiryczne nowe przestrzenie wydarzeń, które pozwolą konsumentom na całym świecie ćwiczyć i odkrywać nasze produkty w zabawnym, innowacyjnym, wciągającym i wciągającym środowisku.
Doświadczenie obejmie przestrzenie w sercu londyńskiego Piccadilly Circus i nowojorskiej Meatpacking District – dwóch dzielnic, które pasują do energii i ekscytacji nadchodzących zapowiedzi Samsunga. Wydarzenia te połączą fanów Galaxy, dziennikarzy, partnerów i pracowników Samsunga z całego świata i pozwolą im poznać najnowsze produkty i innowacje Samsunga, jak nigdy dotąd.
Najlepsze dopiero nadejdzie.”
Nawiązując do naszej popularnej kolorystyki Bora Purple, która łączy w sobie różnorodność i optymizm, malujemy miasto na fioletowo. Samsung i BTS wezmą udział w transatlantyckiej premierze swojego składanego teledysku „Not Coming” 10 sierpnia.
Pełna wersja filmu zostanie pokazana o godzinie 16:00 czasu wschodniego w kilku popularnych miejscach, w tym na Times Square w Nowym Jorku, w tych popularnych miejscach, aby pokazać nowy film na największych i najpopularniejszych ekranach na całym świecie.
ale to nie wszystko. Mamy dla Ciebie wiele do zrobienia, nie wspominając o niesamowitych nowych produktach do pokazania – więc bądź na bieżąco, będzie to produkt do zapamiętania.
Oglądaj Rozpakowane na Aktualności SamsungA Samsung.pl A Kanał Samsunga na YouTube 10 sierpnia 2022 r. o godz. 9:00 czasu EST (14:00 GMT / 22:00 KST).
Dołącz do nas i przeżyj kolejną przygodę z Unpacked osobiście w dniach 11-31 sierpnia.
- Nowy Jork: 60 10Dziesiąty Avi.
- Londyn: ulica Regent 55
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni