26 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Dyrektor Starfield, Todd Howard, chwali Xbox w wewnętrznej notatce

Dyrektor Starfield, Todd Howard, chwali Xbox w wewnętrznej notatce
Todda Howarda
Obraz: Bethesda

Przed premierą Starfield w ramach wczesnego dostępu na Xbox, PC i Game Pass dyrektor gry Todd Howard wydał wewnętrzną notatkę, w której dziękował zespołom z Bethesdy, ZeniMax, Xbox i Microsoft za ich wkład.

Chociaż Todd głównie dziękuje kilku osobom i zastanawia się nad tym długotrwałym projektem, jedną z najważniejszych atrakcji jest w szczególności jego pochwała pod adresem Phila Spencera i Xboxa – zauważając, jak dają one twórcom możliwość „rozwoju”. Oto dokładnie, co miał do powiedzenia: Dzięki uprzejmości Windows Central:

Todda Howarda:I oczywiście jest Phil Spencer. Jego wsparcie w każdym meczu i każdym zawodniku było niezachwiane i zaciekłe. Dołączenie do Xbox zbliżyło nas do wielu osób, z którymi współpracowaliśmy przez ponad 20 lat. Nie mogę sobie wyobrazić lepszego miejsca do tworzenia gier, w którym pozwala się rozwijać różnorodności studiów, twórców i gier. Wsparcie to pochodziło od całego zespołu kierowniczego Xbox oraz ze wszystkich obszarów wsparcia wydawniczego i programistycznego.

Na długo przed przejęciem Bethesdy przez Microsoft Xbox współpracował z Toddem Howardem i jego zespołem nad konsolowymi wersjami gier, takich jak The Elder Scrolls III: Morrowind, na oryginalną konsolę Xbox.

To nie pierwszy raz, kiedy Todd pochwalił obsługę Xbox w Starfield. W lipcu tego roku wspomniał także, jak „niesamowici” byli Phil, Matt Botti i reszta zespołu:

Oczywiście współpracowaliśmy z nimi przez długi czas, cofając się od 20 lat z Morrowindem… ale bycie częścią Xbox i wspieranie ich naprawdę pozwoliło nam być tak ambitnymi i podejmować ryzyko… trzymamy kciuki.

Zgodnie z wcześniejszymi komentarzami Todda i Phila, każdy członek zespołu ds. kontroli jakości Xbox grał w Starfield przed premierą, aby pomóc zidentyfikować wszelkie błędy i poprawić ogólną jakość rozgrywki. Bethesda zaprosiła nawet kilka innych zespołów do pomocy przy Starfield.