22 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Dyrektor generalny Bungie twierdzi, że zwolnienia były spowodowane słabą wydajnością Destiny 2

Dyrektor generalny Bungie twierdzi, że zwolnienia były spowodowane słabą wydajnością Destiny 2

Na wewnętrznym posiedzeniu w ratuszu Poniedziałkowa runda zwolnień Wywierając wpływ na wiele działów, dyrektor generalny Bungie, Pete Parsons, rzekomo powiedział pozostałym pracownikom, że firma zatrudniła „właściwych ludzi” do kontynuowania pracy nad Destiny 2.

IGN rozmawiał z kilkoma obecnymi i niedawno zwolnionymi pracownikami Potwierdzone raporty Że Bungie wzięła odpowiedzialność za zwolnienia, zamiast zrzucać je na kolana firmy-matki Sony. Parsons powiedział pracownikom, że zwolnienia wynikają w dużej mierze ze słabych wyników Destiny 2 w zeszłym roku, a także niższych niż oczekiwano zamówień przedpremierowych na nadchodzący dodatek The Final Shape.

IGN może teraz niezależnie potwierdzić doniesienia, że ​​ostateczny format został przesunięty na czerwiec 2024 r., a Maraton został wewnętrznie przesunięty na 2025 r., po tym jak prace nad nim trwały od 2019 r.

Maraton jest jednym z meczów, które zostały przełożone.

Pracownikom powiedziano również, że morale graczy Destiny 2 jest najniższe w historii. Źródła poinformowały IGN, że problem był wielokrotnie zgłaszany kierownictwu na kilka miesięcy przed zwolnieniami, a pracownicy błagali o wprowadzenie zmian niezbędnych do sprowadzenia zawodników z powrotem.

Jeden z byłych pracowników Bungie zauważył, że potem wielokrotnie odczuwał stres 2022 Sony przejmuje Bungie Powiedział, że nie będzie żadnych zwolnień i zacytował fragment kwartalnego raportu Sony, żądając 1,2 miliarda dolarów z przejęcia o wartości 4 miliardów dolarów. Wyraźnie zmierzało to w stronę zatrzymania pracowników. Wielu pracowników potwierdziło, że pieniądze zostały rozdane pracownikom, którzy otrzymali pełne uprawnienia, przy czym pieniądze zostały podzielone na wiele płatności rozłożonych w czasie i różniących się w zależności od dyscypliny i stażu pracy.

Inni pracownicy również powiedzieli IGN, że byli szczególnie sfrustrowani zwolnieniami, biorąc pod uwagę to, co wydarzyło się w firmie Zakończenie prac nad nową siedzibąponad dwukrotnie większy od poprzedniego biura i prawdopodobnie kosztownym modernizacją w Bellevue w stanie Waszyngton. [Note: The archived Bungie blog article was available this morning when we first drafted this piece, but as of 3:00pm PT today appeared to have been taken down.]

W niektórych kręgach Parsons był krytykowany za nazwanie zwolnień „smutnym dniem w Bungie” w tweecie, który rozgniewał kilku pracowników, z którymi rozmawialiśmy.

Dokładna liczba osób dotkniętych chorobą pozostaje tajemnicą, chociaż niektóre źródła, z którymi rozmawialiśmy, podają ją na około 100 pracowników, a także pewną liczbę. Jak poinformował dziś Bloomberg. Kilku pracowników twierdziło, że kierownictwo Bungie wewnętrznie próbowało zaciemnić liczby i działy, których to dotyczy, zniechęcając jednocześnie pracowników do zadawania pytań na te tematy w rozmowach firmowych.

READ  Google traci dwóch dyrektorów: jednego ds. wiadomości i obszaru roboczego, a drugiego ds. płatności

IGN dowiedział się teraz o zwolnieniach mających wpływ na społeczność, sztukę, inżynierię, rekrutację, prawo, dźwięk, kontrolę jakości, studia kreatywne i zespoły IT, co ma wpływ zarówno na zespoły Destiny 2, jak i Maraton, w tym kilku członków zespołów Destiny 2 i Maraton Firmowy Klub Różnorodności i Dostępu. Osoby dotknięte otrzymają co najmniej trzymiesięczną odprawę i świadczenia zdrowotne COBRA, chociaż inne świadczenia firmowe tracą natychmiast.

Bycie uważanym za zbędnego jest bolesne

Wielu pracowników wyraziło frustrację z powodu zwolnień, twierdząc, że w ich odczuciu decyzje, które doprowadziły do ​​widocznych problemów finansowych firmy, były poza ich kontrolą, a zwalniani byli karani za problem, którego w dużej mierze nie spowodowali.

„To zdecydowanie dziwne być osobą, która zostaje zwolniona na podstawie decyzji i wyników osób w działach, w które nie jesteś zaangażowany” – powiedział IGN jeden z dotkniętych pracowników. „Bycie uważanym za konsumenta jest bolesne”.

Ponadto IGN powiedziano, że znaczna liczba pracowników została zwolniona z zespołu ds. kontroli jakości w tygodniach i miesiącach poprzedzających wczorajsze zwolnienia. Choć dokładna liczba nie jest znana, liczba odejść w miarę upływu czasu była na tyle zauważalna, że ​​szef działu zapewnienia jakości w firmie wysłał do pracowników e-mail, w którym opisał tę sytuację. IGN zapoznał się z e-mailem, w którym stwierdzono, że zwolnienia „nie były zwolnieniami i nie są w żaden sposób wynikiem cięć kosztów”, dodając, że „jeśli kiedykolwiek dojdziemy do zwolnień, poinformujemy o tym bardzo otwarcie”.

Wizualizacja graficzna nowej siedziby Bungie około 2021 roku. Źródło: Steelcase.
Wizualizacja graficzna nowej siedziby Bungie około 2021 roku. Źródło: Steelcase.

Pracownicy zaznajomieni z sytuacją powiedzieli IGN, że zwolnienia zbiegły się w czasie z czymś, co wydawało się narastającym „atakiem” w stosunku do zapewniania jakości, wraz ze wzrostem zakresu obowiązków służbowych i objęciem kilku osób planami poprawy wyników (PIP) z powodu pozornie drobnych naruszeń.

W 2021 roku IGN Porozmawiaj z 26 obecnymi i byłymi pracownikami Bungie O toksycznej kulturze pracy panującej u dewelopera Destiny 2, która w tamtym czasie wydawała się powoli poprawiać dzięki ciągłym wysiłkom pracowników na poziomie podstawowym. Ale, Z wyprzedzeniem w tym miesiącu Informowaliśmy także o toczącym się procesie sądowym złożonym przeciwko Bungie przez byłą dyrektor HR, która twierdzi, że została bezprawnie zwolniona z pracy za zgłoszenie potencjalnych uprzedzeń rasowych w firmie.

READ  Zespół Sonic słucha reakcji Frontiers, chce wznieść serię na „wyższe wyżyny”

IGN skontaktował się z Bungie z prośbą o komentarz.

Rebecca Valentine jest starszą reporterką w IGN. Masz wskazówkę dotyczącą historii? Wyślij go na adres [email protected].