20 września, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Dlaczego wszyscy mają obsesję na punkcie gry o graniu?

Dlaczego wszyscy mają obsesję na punkcie gry o graniu?

GIF: Cyfrowe Cyberwiśnie / Kotaku

W ciągu ostatniego tygodnia świat gier miał obsesję na punkcie pojawienia się niezależnej strzelanki na Xbox, traktując ją z entuzjazmem (i wskaźnikami mediów społecznościowych, takimi jak pożar) w nadchodzącej kolumnie AAA. Ale oto dziwna część: ta gra już się skończyła. Od lat można w nią grać na wielu platformach.

Być może słyszałeś o Hypercharge: Unboxedstrzelanka oparta na fali, która przedstawia Cię jako figurkę przeciwko wielu innym figurkom akcji – świetnie Zabawka Pozytywne opinie tutaj. Opracowany i opublikowany przez Digital Cybercherries, nadmierny Robi więcej za mniej, łącząc strzelanki pierwszo- i trzecioosobowe z elementami budowania bazy w środowiskach inspirowanych dzieciństwem. Jest to także wieloosobowa, sportowa gra online oraz w lokalnej kooperacji, która jest niestety rzadka, ale bardzo ceniona.

Według większości kont nadmierny Bardzo dobry, oceniony jako „Very Positive” (91%) na Steam. Poniżej znajduje się krótkie podsumowanie przez KotakuZack Zoizen, Kto pozytywnie pisał o grze? dwa lata temu:

Podstawowa pętla rozgrywki sprawia, że ​​wyrywasz się z pakietu gry, a następnie przeszukujesz całą mapę w poszukiwaniu tokenów, których używasz do kupowania elementów obronnych i ulepszeń, które pomagają chronić twoje elektrownie. Po kilku minutach atakuje fala wrogów. Walczysz z nimi, a potem masz kilka minut na zbieranie kolejnych łupów i budowanie większej obrony. Nie jest to nowy ani strasznie nowy spin w gatunku rozgrywki, ale to, co tu jest, jest solidne. Pistolety dobrze się czują, wrogowie reagują, gdy do nich strzelasz, a akcja jest szybka i żwawa.

Postać akcji strzela do dinozaura w Hypercharge, grze wieloosobowej, która trafi na konsolę Xbox.

zrzut ekranu: Cyfrowe Cyberwiśnie

Chociaż po raz pierwszy został uruchomiony już pięć lat temu, nadmierny Pełna premiera na Switcha i PC miała miejsce w 2020 roku. Ale nie dostaniesz tego od razu z oficjalnych kanałów gry, które mogą być łatwo odczytane przez zwykłego obserwatora, aby wskazać, że gra jeszcze nie jest dostępna. Konkretnie na Twitterze nadmierny Zyskaj szum, który zwykle jest zarezerwowany dla wysokobudżetowych gier, dzięki temu, co wydaje się być genialnie zaprojektowaną strategią marketingu cyfrowego.

Right now, Hypercharge’s Twitter page laser-focuses on Xbox to the exclusion of the other platforms it’s playable on. The current banner photo specifically calls out “Xbox players,” urging prospective players to vaguely “sign up” for…something. (Click through, and you’ll learn To biuletyn.) Przypięty tweet — post, który pozostaje na górze kanału na Twoim koncie na Twitterze, niezależnie od ich kolejności chronologicznej —tylko punkt do „Xbox Series S”. The bio to wezwanie do działania dla graczy Xbox bez wzmianki o innych platformach, jak w podręcznikach prawie każdej innej gry, która jest obecna w mediach społecznościowych; Jeśli chcesz linki do nadmierny’s parowy lub Sklep internetowy Nintendo Strony sklepu, najpierw musisz kliknąć Linktree.

Filmy o nadmiernyRozgrywka z . stała się impuls marketingowyPozornie Wydany na wiosnę, aby zrobić zamieszanie wokół możliwej premiery Xbox. Tylko w ten weekend Jeden taki klip Zdobył ponad 13 milionów wyświetleń, po części dzięki postom pisanym przez popularne postacie z gier, które mają ogromną liczbę fanów, takich jak Komentator e-sportu Jake Lucky. (Tekst towarzyszący Lucky’emu można również przeczytać jako nadmierny to niewydana gra: „Tych pięciu facetów próbuje stworzyć grę niezależną, w której grasz jako postać akcji w sklepie z zabawkami… a ona jest chora”.

Ta strategia – w zasadzie leczenie nadmierny Jakby była to zupełnie nowa gra – co ma sens, biorąc pod uwagę, że gra nie do końca wystartowała na istniejących platformach. Według bazy danych Steam-Tracking Steamcharts, nadmiernyMaksymalna liczba zezwoleń przez cały czas Mniej niż tysiąc graczy. I chociaż oficjalne testy porównawcze nie są publicznie dostępne dla witryn sklepowych Nintendo, chodź.

Nie jest jasne, na ile studio przewidziało najnowszy szum. Przedstawiciele Digital Cybercherries nie odpowiedzieli na prośbę o komentarz w terminie do publikacji.

Figurka strzelanka do żołnierzyków w Hypercharge, grze wieloosobowej, która trafi na konsolę Xbox.

zrzut ekranu: Cyfrowe Cyberwiśnie

Ale celowo lub nieumyślnie zyski są widoczne. Cyfrowe Cyberczereśnie Mówi, że zarejestrowało się ponad 20 000 osób do biuletynu z zeszłego tygodnia. Jest to dodatek do filmów, które zdobywają miliony wyświetleń i stosunkowo wysokiego poziomu zaangażowania w ich posty w mediach społecznościowych, które regularnie zdobywają tysiące polubień. Oczywiście ten poziom uwagi ma niestety wady. W zeszłym tygodniu studio wydał oświadczenie Przypomniał toksyczność, jaką otrzymał w związku z brakiem konkretnej daty wydania.

Osobiście mogę być tylko palantem, ale ostatnie tygodnie zamieszania… całkowicie na mnie działają? nadmierny Nie jest to rodzaj gry, w którą gram na Switchu (za mało mocy technicznej) lub PC (brak konsoli). Ale grałem w to doskonale na Xboksie – gdzie zwykle gram w lokalne gry kooperacyjne, i tylko powtarzam, jak bardzo jest to wstrętne, nieliczne i dalekie od tych dni.

Tydzień temu myślałem nadmierny To był tylko kolejny strzelec. Teraz ładuje się na górze mojej listy „gimme, gimme, gimme”. nadmierny powszechnie oczekiwana premiera Xbox na początku przyszłego roku, Dla mnie krawędźTom Warren, z otwartym oknem na uruchomienie Xbox Game Pass, niezwykle popularnej usługi gier na żądanie firmy Microsoft. Zobaczmy, czy zaręczyny mogą trwać do tego czasu.

READ  Sons of the Forest sprzedaje się w 2 milionach egzemplarzy w ciągu 24 godzin od wcześniejszego wejścia