22 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Czy nowe zasady MLB działają? To, jak długo pozostaniesz na boisku, może być odpowiedzią

Czy nowe zasady MLB działają?  To, jak długo pozostaniesz na boisku, może być odpowiedzią

Czas gry jest ważny, ale równie ważny może być czas spędzony na miejscu.

Pierwszym krokiem w ocenie nowych zasad gry w baseball jest sprawdzenie, czy działają one zgodnie z przeznaczeniem. To wczesne dni, ale zegar stadionowy zdecydowanie wydaje się odhaczać to pole: przez pierwsze cztery dni sezonu średni czas gry wynosił dwie godziny, 38 minut lub 30 minut w porównaniu z pierwszymi czterema dniami 2022 roku.

Jeśli to się utrzyma, w centrum uwagi znajdzie się bardziej wszechstronna dyskusja: Czy sport jest teraz bardziej rozrywkowy? W końcu o to chodzi.

Jedną odpowiedź na to pytanie można dostrzec, gdy kibice decydują się na opuszczenie gry. Przynajmniej w ostatnich latach fani baseballu opuszczali stadiony „znacznie wcześniej” niż fani innych wydarzeń sportowych, powiedziała Rachel Goodger, dyrektor ds. przychodów w CrowdIQ, firmie śledzącej ruch fanów na stadionach.

„To było po prostu skupienie się na baseballu” – powiedział Goodger. „Jeśli w NFL nie ma wybuchu, fani zwykle zostają do końca. To samo dotyczy NBA, NHL i MLS. Baseball to naprawdę jeden z tych sportów, w których wydostanie się było, jak sądzę, problemem. … .z Zmiana przepisów wyraźnie ma na celu utrzymanie kibiców na stadionie przez cały mecz.

„Baseball nie różni się zbytnio od gry NFL, jeśli chodzi o czas. To nie jest kwestia zaangażowania czasowego. Myślę, że to, co dzieje się na boisku, i to cię angażuje. … I czy fajnie jest grać oglądać? I czy to utrzyma rzeszę fanów twojego pokolenia? Z, kim próbujesz dostać się do sportu, wyłączyć ich telefony i zwrócić na siebie uwagę?

(Ray Acevedo / USA Today)

Korzystając z danych z sezonu 2018-22 zebranych od sześciu drużyn partnerskich MLB, CrowdIQ odkrył, że więcej fanów siedzi na swoich miejscach w około 45. minucie meczu niż w jakimkolwiek innym momencie, prawie 95 procent. Spada do około 90 po dwóch godzinach, a następnie do 80 po 2 godzinach i 30 minutach. Stamtąd następuje ostry zakręt: pół godziny później około 60 procent fanów siedzi na swoich miejscach.

READ  Przedsezonowe wyniki drugiego tygodnia NFL, najważniejsze wydarzenia, aktualizacje: Cowboys WR i USFL MVP KaVontae Turpin olśniewają szarżujących

Goodger zauważył, że nawyki fanów różnią się w zależności od rynku i pory roku. Ludzie spędzają więcej czasu na grach latem, kiedy nie ma szkoły. Drużyny z mnóstwem barów i atrakcji wokół stadionu w centrum miasta mogą zobaczyć, jak kibice wychodzą wcześniej.

Ale ogólny obraz jest taki, jaki uznaje MLB. Sam komisarz Rob Manfred wskazał na 2 godziny i 30 minut zaledwie w zeszłym tygodniu. Kiedy MLB testowało te zmiany zasad w niższych ligach, monitorowało wpływ krótszych czasów gry na sprzedaż franczyzy. Odkrycie, że franczyzy prawdopodobnie nie uległy zmianie, było z jednej strony ulgą dla ligi, ale z drugiej niepokojące.

„Kiedy przeszliśmy od braku godziny do godziny i straciliśmy 26 minut, okazało się, że nie było spadku naszej sprzedaży franczyzowej” — powiedział Manfred podczas lunchu dla kadry kierowniczej zorganizowanego przez Bally Media Council w Nowym Jorku. „Uważamy, że dzieje się tak dlatego, że ludzie mają w swoich umysłach dwie i pół godziny zarezerwowane na grę w baseball. Więc przed godziną, jeśli są dwie i pół godziny na koniec sześciu (inningów), oni zniknęły, dobrze? Teraz zostały do ​​końca gry. , i nie widzieliśmy żadnego spadku po stronie franczyzy. To naprawdę ważny wskaźnik tego, jak poważny problem próbowaliśmy rozwiązać ”.

Zespoły mogą łatwo śledzić, kiedy fani pojawiają się w parku, ponieważ mogą sprawdzać, kiedy ludzie skanują swoje bilety, aby wejść. Ale ustalenie, czy siedzą, czy nie, wymaga trochę więcej wysiłku i być może zewnętrznego dostawcy. CrowdIQ instaluje kamery na różnych stadionach w różnych dyscyplinach sportowych, a następnie wykorzystuje wizję komputerową i sztuczną inteligencję do rozróżniania ruchu i cech.

„Wszystko, co ty i ja możemy wydobyć z obrazu, komputer można wyszkolić w wykrywaniu” – powiedział Goodger. „Więc jeśli spojrzymy na zdjęcie, możesz założyć mężczyznę lub kobietę, przybliżony wiek, czy ktoś siedzi na swoim miejscu, czy nie, czy nosi gadżety drużyny gospodarzy lub drużyny gości, takie rzeczy… Zasadniczo robimy to co 10 do 15 minut”.

READ  Conor McGregor chwali Nate'a Diaza za złamanie umowy

Zapytany o obawy dotyczące prywatności, Goodger powiedział, że CrowdIQ nie używa rozpoznawania twarzy, a dane są dostarczane przez dział.

„Nie możemy ci powiedzieć, kim jest ktokolwiek w tym miejscu” – powiedział Goodger. „Jeśli fotograf zespołu zrobi zdjęcie lub uda nam się poruszyć publiczność w telewizji, a my zatrzymamy się, ty i ja usiądziemy tam i pomyślimy:„ Cóż, ilu fanów Braves nosi czapki Braves lub koszulki Braves? '” Ile dzieci tam siedzi? To jest dokładnie to samo, co możemy zrobić.

Z etycznego i prawnego punktu widzenia (rozpoznawanie twarzy) nie jest bólem głowy, w który chcielibyśmy się teraz dostać. Wiem, że wiele zespołów koncentruje się na pewnego rodzaju danych osobowych. Ale z naszego punktu widzenia uważamy, że tłumy jako całość są bardziej interesujące”.

Ogólne dane demograficzne i trendy w ruchu są cenne dla zespołów. Zapisy dotyczące zakupu biletów nie zawsze są reprezentatywne dla osób przybywających do parku. Dzieci same się nie kupują. Goodger powiedział, że średni wiek osób, które uczęszczają na mecze MLB, to około 30 lat, w zależności od zespołu, czyli mniej niż wielu ludzi mogłoby przypuszczać.

Firma zainstalowała kamery w 18 obiektach w całych Stanach Zjednoczonych, które obejmują pięć głównych dyscyplin sportowych mężczyzn. Obejmuje to obecnie pięć stadionów MLB, z których największy znajduje się w NFL, ponieważ osiem stadionów miało kamery w zeszłym sezonie.

Wśród innych spostrzeżeń, które wyciągnął CrowdIQ:

• W zeszłym sezonie więcej fanów Generacji Z NFL siedziało na swoich miejscach w przerwie meczu niż starsi kibice. Rodzi to pytanie, czy zespoły powinny zapewniać młodszym widzom rozrywkę w przerwie meczu.

• Na meczach NFL mniej osób nosi koszulki drużyn szosowych, niż można by przypuszczać. Nawet jeśli wygląda na to, że tłum może być bliżej podziału, zespół szosowy zwykle stanowi tylko około 15 procent noszonych koszulek. „Zwykle nie ma tak wielu fanów drużyny przeciwnej w jednym miejscu, jak myśli drużyna gospodarzy” – powiedział Goodger. „Dosłownie mamy zespoły, które wróciły i mówią:„ Chcemy, abyś ponownie włączył te dane, nie są one dokładne ”. Wyciągniemy ich rzeczywiste zdjęcia i powiemy: „Jeśli chcesz ręcznie policzyć te sekcje tylko po to, by zweryfikować je w swojej głowie, proszę bardzo”, a oni to zrobią. I to naprawdę szalone, że zaczynasz to widzieć , bo twoje oczy zaczynają płatać ci figle.” .

READ  Wyniki mówią same za siebie

Nowe zasady baseballu mogą wpływać na ruch na niezliczone sposoby: czy fani przegapią więcej akcji, gdy udają się do łazienki lub po hot doga? Czy teraz rzadziej opuszczają swoje miejsca? Ale najważniejszym elementem, który CrowdIQ będzie śledzić w tym roku, może być to, jak długo oglądasz grę, zanim nazwiesz ją nocą.

„Naprawdę ciekawie będzie zobaczyć”, powiedział Goodger, „czy fani odejdą w siódmej lub ósmej rundzie, jak to zwykle bywa w baseballu, czy też zostaną do końca dziewiątej rundy?”

(Górne zdjęcie: Erin Clark/The Boston Globe za pośrednictwem Getty Images)