Na tej ilustracji logo Cheddar News pojawia się na smartfonie i ekranie komputera.
soba zdjęcia | Rakieta Lite | Obrazy Getty’ego
Altice USA, właściciel Cheddar News, ogłosił w czwartek, że sprzedał swoją usługę strumieniowego przesyłania wiadomości finansowych firmie medialnej Archetype, której właścicielem jest firma private equity Regent LP.
CNBC już wcześniej informowało o pogłoskach na temat potencjalnej transakcji sprzedaży sera Cheddar firmie Regent. Archetype nadzoruje marki medialne, w tym Sunset Magazine i Military Times.
„Cheddar pomógł zmienić sposób, w jaki milenialsi uzyskują dostęp do wiadomości telewizyjnych, odkąd po raz pierwszy wyemitowano je na iPhonie w 2016 roku” – stwierdził Archetype w oświadczeniu. „Jesteśmy podekscytowani możliwością pomocy Cheddarowi w zwiększeniu jego zasięgu jako niezależnego „głosu tego, co będzie dalej”, który umożliwi nowym odbiorcom uzyskanie informacji i zaangażowanie obywateli w stale zmieniającym się świecie”.
Warunki umowy nie zostały oficjalnie ujawnione, ale osoba zaznajomiona ze sprawą powiedziała CNBC, że miała ona formę tak zwanej umowy typu „earn-out”. Altice USA będzie zbierać wpływy w przyszłości, jeśli Cheddar osiągnie określone cele w zakresie wydajności. CNBC wcześniej informowało, że na podstawie wewnętrznych prognoz płatności te mogą wynieść około 50 milionów dolarów.
Cheddar, założony przez Johna Steinberga w 2016 roku, został zakupiony przez Altice USA w 2019 roku za 200 milionów dolarów.
„Jesteśmy niezwykle dumni z tego, co Cheddar News osiągnął w ramach portfolio Altice USA, zwiększając swoją dystrybucję, aby dotrzeć do nowych widzów z nowymi, ekscytującymi treściami informacyjnymi, które trzeba znać” – powiedział Keith Bowen, prezes ds. wiadomości, reklamy i programowania Altice. Stany Zjednoczone Ameryki w oświadczeniu.
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych