5 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Chcąc przyciągnąć młodszych klientów, Walmart wprowadza na rynek markę żywności pod marką sklepu

Chcąc przyciągnąć młodszych klientów, Walmart wprowadza na rynek markę żywności pod marką sklepu

NOWY JORK (AP) — Walmart Inc. wprowadza na rynek największą od 20 lat markę żywności w USA pod względem szerokiego asortymentu, starając się przyciągnąć młodszych klientów, którzy nie są lojalni wobec marek spożywczych i chcą więcej żywności inspirowanej przez szefów kuchni. rozsądne ceny.

Marka o nazwie Bettergoods stała się hitem sklepy Walmartu Oraz firmowa witryna zakupów online. Walmart podał we wtorek, że do jesieni spodziewa się mieć w ofercie 300 produktów, w tym mrożonki, produkty mleczne, przekąski, napoje, makarony, zupy, kawę i czekoladę. Ceny wahają się od poniżej 2 dolarów do poniżej 15 dolarów, przy czym większość produktów kosztuje mniej niż 5 dolarów.

Linia Bettergoods podzielona jest na trzy kategorie: Opcje wegetariańskie Takie jak desery na bazie mleka owsianego i serów bezmlecznych; Produkty odpowiadające innym stylom życia żywieniowego, np. bezglutenowe lub wyprodukowane bez sztucznych aromatów, barwników i dodatku cukru; I „doświadczenia kulinarne”. W ostatniej kategorii znalazły się takie pozycje jak kremowa zupa kukurydziana z papryczkami jalapeno i makaronem z Włoch.

Premiera pochodzi od największego sprzedawcy detalicznego w kraju Podobnie jak inflacja To skłoniło kupujących do tego Poszukaj tańszych alternatyw, co zwiększyło popularność marek własnych. Według firmy badawczej Circana, marki własne miały prawie 26% całkowitego udziału w rynku pod względem liczby sprzedanych jednostek w kategorii żywność i napoje w zeszłym roku, w porównaniu do 24,7% w roku poprzednim. Dla porównania w zeszłym roku odsetek marek krajowych wynosił 74,5%, w porównaniu z 75,3% w 2022 r.

W przypadku tak zwanych artykułów spożywczych, w tym wędlin śniadaniowych, wyrobów do pieczenia, świeżego pieczywa i słonych przekąsek, marki własne miały 36,6% udziału w rynku dolarowym w 2023 r., w porównaniu z 36,2% w 2019 r. To w porównaniu z markami krajowymi, które stanowiły 63,4 % ostatni rok. Według Circana to spadek z 63,8%.

READ  Carlos Ghosn pozywa Nissana o 1 miliard dolarów w procesie o zniesławienie

Ale te marki sklepów stały się smaczniejsze, wyższej jakości i odzwierciedlają marki krajowe. Konkurenci Walmartu, w tym Target, rozwijali i rozwijali własne marki. Dobry cel i kolekcja Wprowadzona na rynek w 2019 roku marka żywności i napojów powiększyła się o dania takie jak kurczak tikka masala.

Wielu sprzedawców detalicznych artykułów spożywczych boryka się z rosnącą konkurencją ze strony Trader Joe's, który oferuje kupującym możliwość poszukiwania skarbów dzięki różnorodnym, wysokiej jakości posiłkom, składnikom i przekąskom.

Bettergoods dołącza do innych marek spożywczych w sklepach Walmart, w tym Great Value i Equate, które oferują tańsze alternatywy dla produktów marek krajowych. Sprzedawca stwierdził natomiast, że wiele produktów Bettergoods zaprojektowano tak, aby były unikalne dla sieci Walmart, a jednocześnie przedstawiały klientom nowe trendy i smaki.

„Jako branża widzimy, że młodsi klienci stają się coraz bardziej agnostyczni wobec marki, stawiając na pierwszym miejscu jakość i wartość oraz zwiększając zainteresowanie markami własnymi” – powiedział Scott Morris, starszy wiceprezes ds. marek własnych, żywności i materiałów eksploatacyjnych w Walmart.