22 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Były dyrektor generalny EA: Deweloperzy, którzy nie skupiają się na mikrotransakcjach, to „najwięksi idioci”

Były dyrektor generalny EA: Deweloperzy, którzy nie skupiają się na mikrotransakcjach, to „najwięksi idioci”

John Ricketello, były dyrektor generalny EA, mówił o mikrotransakcjach w grach wideo, mówiąc, że chociaż ci, którzy unikają wdrażania nadzoru na wczesnym etapie procesu twórczego, są jednymi z „najpiękniejszych, najczystszych i najmądrzejszych ludzi”, są również „niektórzy z najwięksi *****idioci”.

Riccitello jest teraz dyrektorem generalnym Unity Technologies i rozmawiał z nim PocketGamer.Biz O tym po ogłoszeniu Zbliżająca się fuzja Unity i IronSource. Zapytany o dezaprobatę niektórych deweloperów dotyczącą wdrożenia monetyzacji na początku tworzenia gry, Riccitello nie cofnął się.

„Ferrari i niektórzy inni producenci samochodów z wyższej półki nadal używają noży rzeźbiarskich i glinianych” – powiedział Ricketello. „To bardzo mała część branży gier, która działa w ten sposób, a niektórzy z tych ludzi są moimi ulubionymi ludźmi na świecie, z którymi mogę walczyć – są najsłodsi, najczystsi, najmądrzejsi. Są też jednymi z największych * *****s.

„Pracowałem w branży gier dłużej niż ktokolwiek inny – żeby wpaść w siwe włosy i tak dalej. Zdarzyło się, że programiści rzucali swoją grę przez ścianę do urzędnika reklamowego i sprzedawców, dosłownie bez wcześniejszej interakcji. Model ten jest osadzony w filozofii wielu form sztuki i mediów, jest wzorem do naśladowania, który głęboko szanuję, znam ich poświęcenie i troskę.

„Ale branża dzieli ludzi na tych, którzy nadal trzymają się tej filozofii, i tych, którzy bardzo chętnie odkrywają, co sprawia, że ​​produkt jest udany. I nie znam nigdzie odnoszącego sukcesy artysty, który nie dba o to, co myśli ich gracz W tym momencie powraca cykl sprzężenia zwrotnego. Są i mogą je zignorować, ale wybór nieznajomości ich wcale nie jest dobrą rzeczą.

„Widziałem świetne gry, które zawodzą, ponieważ ustawiają pętlę spalania na 2 minuty, podczas gdy powinna to być godzina. Czasami nie zauważysz różnicy między ogromnym sukcesem a ogromną porażką, ale dla tego dostrojenia i tego, co wpływa wskaźnik ścierania Żaden deweloper Na tej planecie nie chce tej wiedzy.”

READ  Pierwsza duża aktualizacja systemu Windows 11 jest dostępna z „podglądem” obsługującym aplikacje na Androida

Wczesne wskaźniki monetyzacji są tak ważne dla jednostki, że starała się powiedzieć, że ma „demokratyczną kreatywność”. Ta misja jest jednym z powodów, dla których Unity wierzy, że „piękno w narzędziach, które pozwalają ludziom wiedzieć, że w ten sposób chcą zarabiać na życie”.

„Patrząc na ironSource, wpadli na te same pomysły”, powiedział Mark Witten, starszy wiceprezes i dyrektor generalny Unity Create. „Tworzenie komentarzy i publikowanie bardziej przejrzystymi, zamiast utrzymywania czarnej skrzynki dla marketingowców. Twórcy mogą teraz wyświetlać dokładne informacje na temat zarabiania i komentarzy w taki sam sposób, w jaki patrzą na czasy ładowania lub gdzie muszą poprawić swój kod C#.”

Mikrotransakcje były i nadal będą gorącym tematem w branży gier, a między programistami/wydawcami a klientami toczy się nieustanna walka o właściwy sposób na zrobienie tego. W szczególności EA było w przeszłości gorącym miejscem mikrotransakcji, a jeden z najbardziej godnych uwagi incydentów dotyczył Star Wars: Battlefront 2.

Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszym spojrzeniem na to, jak uzależnienie od loot boxów i mikrotransakcje rujnują życie oraz przemyślenia Valve na temat mikrotransakcji i ich miejsca w branży.

Masz dla nas wskazówkę? Chcesz omówić potencjalną historię? Wyślij e-mail na adres [email protected].

Adam Pankhurst jest autorem wiadomości dla IGN. Możesz śledzić go na Twitterze Umieść tweeta i dalej Skurcz.