23 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Brooklyn i Queens przygotowują się: dziś zaczyna się pełne bólu lato w pociągu G

Brooklyn i Queens przygotowują się: dziś zaczyna się pełne bólu lato w pociągu G

Ta kolumna pierwotnie pojawiła się w dniu Na drodze, Cotygodniowy biuletyn zawierający wszystko, co musisz wiedzieć o transporcie w rejonie Nowego Jorku.

Subskrypcja Otrzymuj pełną wersję, która zawiera odpowiedzi na pytania czytelników, ciekawostki, zmiany w usługach i nie tylko, w swojej skrzynce odbiorczej w każdy czwartek.

Pasażerowie pociągu G powinni przygotować się na pełne bólu lato rozpoczynające się w piątek, ponieważ projekt budowlany MTA spowoduje zamknięcie całych odcinków linii na 24 godziny na dobę do 3 września.

Blokady dzielą się na trzy etapy:

  • 28 czerwca – 5 lipca: Brak pociągów między Courthouse Square a Nassau Street.
  • 5 lipca – 12 sierpnia: Brak pociągów na trasie Court Square do Bedford-Nostrand.
  • 12 sierpnia – 3 września: Brak pociągów pomiędzy Bedford-Nostrand i Church Street.

Z linii Crosstown korzysta w dni powszednie około 160 000 pasażerów.

Zamknięcia będą jednymi z największych od lat zakłóceń w transporcie publicznym w Nowym Jorku związanych z budową. Odkąd MTA ogłosiło zamknięcie pociągu L między Manhattanem a Brooklynem – plan, który były gubernator Andrew Cuomo nagle zmienił w 2019 r. – nagromadzenie środków transportu zniechęciło wielu mieszkańców Brooklynu.

„To śmieci” – stwierdziła Genevieve Camille Morris, lat 40, z Greenpointu. „Trudno przedostać się przez Brooklyn bez pociągu G.”

Urzędnicy Urzędu Transportu Masowego twierdzą, że zamknięcie jest konieczne, aby wprowadzić od dawna oczekiwane ulepszenia na linii G. Prace obejmą wymianę 30 mil torów, modernizację sygnałów opartych na technologii z lat 30. XX wieku, ułożenie nowych kabli i wymianę kilkunastu zwrotnic. regularnie powodują opóźnienia.

„Te przełączniki są jednymi z najstarszych w systemie, również pochodzą z lat 30. i 40. XX wieku i powodują powtarzające się problemy” – powiedział Sean Fitzpatrick, szef personelu budowlanego MTA podczas posiedzenia komisji na początku tego tygodnia.

Na czas prac na zamkniętych odcinkach pracownicy będą kursować bezpłatnymi autobusami. Urzędnicy MTA oświadczyli, że współpracowali z miejskim Departamentem Transportu w celu oczyszczenia skrzyżowań i dodania stref załadunku ciężarówek, aby zapobiec podwójnemu parkowaniu wzdłuż części tras autobusów wahadłowych. Agencja nawiązała także współpracę z Citi Bike, aby zapewnić każdemu mieszkańcowi miasta jeden bezpłatny przejazd w czasie blokady, korzystając z kodu „GTRAIN24”.

Pasażerowie pociągów G mają jednak dobry powód, aby kwestionować prędkość powolnych autobusów wahadłowych MTA. Musieli z nich korzystać od miesięcy podczas niedawnych nocnych i weekendowych zamknięć na tej linii.

„Jeśli będę mógł uniknąć korzystania z nich (wahadłowców), będę ich unikać” – powiedział Matthew Khan, lat 19. „Wiem, że są bezpłatne, ale są znacznie dłuższe i są bardziej niewygodne”.

23-letnia Yumi Mounir przygotowywała się do izolacji, ucząc się po raz pierwszy jeździć na rowerze. Powiedziała, że ​​planuje dojeżdżać do pracy na Manhattanie rowerem, zamiast korzystać z autobusów wahadłowych.

Problem ten nie zakończy się również po tej rundzie pracy. Zarząd Transportu Metro spodziewa się w przyszłym roku większej liczby zamknięć linii G w nocy i w weekendy. Jednak urzędnicy twierdzą, że do 2027 r. zmodernizują sygnalizację na linii, aby umożliwić szybsze i częstsze kursowanie na linii G. Dzięki ulepszeniom pewnego dnia na tej linii będą mogły kursować pociągi pełnej długości zamiast pięciu skróconych pociągów, które zmuszają pasażerów. do działania na platformach.

Ciekawy podróżnik

Masz do nas pytanie? Ciekawe pytania pasażerów są kierowane wyłącznie do subskrybentów biuletynu On The Way. Zarejestruj się bezpłatnie tutaj Sprawdź także czwartkowy biuletyn, gdzie znajdziesz link umożliwiający zadawanie pytań!

Pytanie od Phila z Long Island

Czy MTA nie mogłoby postąpić nieuczciwie i wprowadzić opłaty za zatory komunikacyjne?

Co mówi Clayton?

MTA dysponuje całą infrastrukturą pobierania opłat umożliwiającą pobieranie opłat za zatory, ale utrzymuje, że nie może jej uruchomić bez ostatecznej zgody trzech stron: Federalnej Administracji Autostrad, miejskiego Departamentu Transportu i stanowego Departamentu Transportu. Umowa umożliwia MTA wdrożenie programu pilotażowego wykorzystującego finansowane ze środków federalnych płatne drogi do wspierania transportu zbiorowego. Nakaz Hochula, aby wstrzymać pobieranie opłat za zatory, skutecznie nakazuje Stanowemu Departamentowi Transportu odroczenie podpisania formularza.

„Nie przedstawiamy planów zawrócenia i przeprowadzenia zamachu stanu na stan Nowy Jork” – powiedział w środę prezes MTA Jano Lieber, gdy zadano mu to pytanie.