22 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

„Bezsenna” alternatywa dla piwa Bud Light Ultra Right zarabia 500 000 dolarów w zaledwie 12 godzin po wydaniu specjalnej edycji z wizerunkiem Trumpa

„Bezsenna” alternatywa dla piwa Bud Light Ultra Right zarabia 500 000 dolarów w zaledwie 12 godzin po wydaniu specjalnej edycji z wizerunkiem Trumpa

Piwo „bez przebudzenia”, stworzone na wzór Bud Light, zarobiło pół miliona dolarów w 12 godzin po wydaniu specjalnej edycji przedstawiającej wizerunek byłego prezydenta Donalda Trumpa.

powiedział Seth Withers, dyrektor generalny Ultra Right Beer Biznes Lisa Sprzedaż ta po wprowadzeniu na rynek edycji specjalnej odpowiadała ponad pięciu egzemplarzom opakowań.

„Wiedzieliśmy, że ludzie oszaleją na punkcie tych puszek, ale nie mieliśmy pojęcia, że ​​reakcja będzie tak szalona” – powiedział biznesmen.

Opisał puszki po piwie, nazwane „Zemstą Ojca Konserwatywnego”, jako najpopularniejsze puszki po piwie w historii Ameryki.

Sprzedaż rosła od chwili uruchomienia. „Dzięki sprzedaży piwa i towarów o wartości ponad 1 miliona dolarów zebraliśmy ponad 50 000 dolarów na obronę prawną wyborców Trumpa w Gruzji i Partii Republikańskiej w Gruzji” – powiedział Withers.

Ultra Right Beer wprowadziło na rynek specjalną edycję puszki z wizerunkiem Donalda Trumpa. Sześciopak kosztuje 25,00 dolarów plus wysyłka do 1 października
Seth Weathers, znany jako „konserwatywny tata”, stworzył firmę jako alternatywę dla „obudzonego” Bud Lighta.

Strona internetowa producenta piwa zobowiązuje się do przekazywania 10 procent sprzedaży na rzecz Funduszu Obrony Partii Republikańskiej w Gruzji.

„Conservative Dad’s Ultra Right Beer wpycha nasze pieniądze w gębę – robimy, co w naszej mocy w walce z niesprawiedliwym uciskiem amerykańskich patriotów” – powiedział Withers.

Puszki, na których znajduje się monochromatyczny historyczny wizerunek Trumpa na czarnym tle z napisem „100% American Beer”, kosztują 25 dolarów za sześciopak plus wysyłka.

Weathers przewidywał, że sprzedaż prawdopodobnie osiągnie 2 miliony dolarów do godziny 23:59 w niedzielę, kiedy edycja specjalna zostanie oficjalnie wycofana z rynku.

Trump przeszedł do historii, kiedy został pierwszym byłym prezydentem, który zrobił sobie selfie po aresztowaniu za próbę unieważnienia wyników wyborów w Gruzji w 2020 roku.

Nie przyznał się do zarzutów i wykorzystał zdjęcie, aby zebrać pieniądze na swoją kampanię.

Choć twierdzi, że Trump go nie poparł, na stronie powtarza się narracja, że ​​jest pod ostrzałem skorumpowanych sił o motywacji politycznej, które chcą sabotować jego kandydaturę do Białego Domu w 2024 roku.

READ  Pochylenie Millennium Tower w San Francisco pogłębia się, gdy inżynierowie starają się odwrócić pochylenie

Są sprzedawane w Internecie z następującym podpisem: „Każda sprzedaż chroni konserwatystów przed niekonstytucyjnym ściganiem przez komunistycznego prokuratora okręgowego hrabstwa Fulton!”

Puszka Bud Light zawierająca twarz Dylana Mulvaneya
Dylan Mulvaney pozuje z puszkami Bud Light

Withers zarządzał kampanią Donalda Trumpa w 2016 roku w Gruzji, gdzie mieści się siedziba jego firmy.

Założył firmę piwną, aby zaprotestować przeciwko kampanii marketingowej Dylana Mulvaneya „obudzonej” Bud Light.

W kwietniu Bud Light nawiązała współpracę z transpłciową influencerką i wysłała jej niestandardową puszkę z jej twarzą na kampanię March Madness NCAA.

Konserwatyści byli wściekli, a kiedy bojkotowali markę, sprzedaż piwa spadła. Liberałowie zarzucali firmie, że nie robi wystarczająco dużo, aby okazać im solidarność.

Od tego czasu Anheuser-Busch zgromadził kapitalizację rynkową o wartości ponad 27 miliardów dolarów, a dwóch jej czołowych menedżerów wzięło urlop naukowy.

Zaledwie 12 dni po wprowadzeniu na rynek piwa Ultra Right w kwietniu Weathers poinformował, że zyskał ponad 12 000 klientów i sprzedał 20 000 sześciopaków.