Wygląda na to, że nadszedł czas, aby stać się „prawdziwym”.
Nowa aplikacja o nazwie BeReal przywraca autentyczność Scena mediów społecznościowych – To wybucha na dobre. („SNL” nawet wspomniał o tym w sitcomie w zeszły weekend).
Według TechCrunch, BeReal został pierwotnie uruchomiony w grudniu 2019 r. przez francuskiego założyciela i byłego pracownika GoPro, Alexisa Barreyata.
Firma Apptopia, zajmująca się analizą aplikacji, poinformowała w sierpniu, że BeReal został pobrany ponad 43 miliony razy od czasu jego uruchomienia, a jak dotąd baza użytkowników wzrosła o oszałamiające 315%.
Raz dziennie aplikacja do udostępniania zdjęć prosi użytkowników o opublikowanie zdjęcia tego, co robią w danym momencie – a czas wydaje się całkowicie losowy.
Aparat wykona zdjęcie z przedniej i tylnej kamery smartfona, przełączając się z nich w ciągu kilku sekund.
Użytkownicy mają 2 minuty na opublikowanie postów o określonej godzinie, co odblokuje możliwość przeglądania postów swoich znajomych; Ale użytkownicy mają również możliwość publikowania postów z opóźnieniem.
Cel tego wszystkiego? wystawić Twoi przyjaciele Co porabiasz… i „nabierz się na to”.
Fox News Digital zwrócił się do BeReal o komentarz.
Kalifornijski dyrektor generalny Open Influence, Eric Dahan, opowiedział o pojawieniu się BeReal w wywiadzie dla Fox News Digital, wyjaśniając, dlaczego aplikacja stała się „antyspołeczną platformą społecznościową”.
„Interakcje są ograniczone” – powiedział. „Funkcja została naprawdę zaprojektowana, aby zmusić użytkownika do bycia wiarygodnym – nie poddawaj się. [people] Możliwość tworzenia zbyt ustrukturyzowanych treści”.
BeReal odpowiada na bardziej autentyczne potrzeby społeczne pokolenia Z, zasugerował Dahan, podczas gdy milenialsi cenią sobie pełne doświadczenie w kuratorowaniu treści i możliwość dzielenia się nimi.
„Autentyczność jest naprawdę ważna” – powiedział. „Widzimy to nawet w przypadku treści reklamowych, gdzie treści, które wyglądają bardziej realistycznie, osiągają lepsze wyniki”.
Ekspert ds. mediów społecznościowych postawił również hipotezę, że użytkowników przyciąga bardzo proste wezwanie do działania w aplikacji.
„Publikowanie tego, co robisz w dowolnym momencie, jest bardzo łatwym zadaniem do naśladowania” – powiedział. „To naprawdę skoncentrowany produkt”.
„To nie jest coś na dużą skalę, w którym użytkownicy muszą to zbadać i zobaczyć, co muszą stworzyć. Jest dobrze zapakowany, co ułatwia ludziom”.
Ale Dahan wyjaśnił, że aplikacja jest bardzo atrakcyjna na większą skalę, ponieważ trzyma ludzi z dala od fałszywych mediów.
Gdy opinia publiczna osiedla się w bardziej cyfrowym świecie, zwłaszcza od czasu pandemii koronawirusa, Dahan powiedział, że ludzie coraz bardziej pragną prawdziwego kontaktu z ludźmi.
JAK UZYSKAĆ TYTUŁY WIADOMOŚCI FOX NA EKRANIE BLOKADY IPHONE
„Kiedy patrzysz na media społecznościowe, ludzie robią, co w ich mocy, nadmiernie formatując lub modyfikując swoje treści” – powiedział.
Powiedział jednak: „Ludzie tego nie chcą”. „Chcą czuć się związani”.
Dahan pochwalił BeReal za rozwiązanie tego słabego segmentu rynku i przewidział, że jego „unikalna” funkcjonalność pozwoli na działanie platformy.
TikTok zintegrował już nową funkcję o nazwie „Teraz”, która bezpośrednio naśladuje funkcjonalność BeReal.
Dahan zasugerował, że „dobrą strategią” dla innych platform mediów społecznościowych z „angażującymi społecznościami”, takich jak TikTok i Instagram, byłoby podążanie za przykładem i uczenie się na unikalnych funkcjach BeReal.
KLIKNIJ TUTAJ, ABY UZYSKAĆ APLIKACJĘ FOX NEWS
„Istnieje wiele możliwości dla istniejących platform, aby zbudować i odnieść w tym sukces”.
„Subtelnie czarujący nerd popkultury. Irytująco skromny fanatyk bekonu. Przedsiębiorca”.
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni