5 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Beach Party dla graczy Final Fantasy 14 zostało ogłoszone na prawdziwych billboardach

Beach Party dla graczy Final Fantasy 14 zostało ogłoszone na prawdziwych billboardach

Aktualizacja, 6 lipca: FF14 Nightclub Rain usunął swoje billboardy zapowiadające nadchodzące wydarzenie po atakach wielu trolli, w odpowiedzi właściciel nazwał „50/50 love and hate”.

Personel w grze FF14 Klub nocny zapłacił za billboardy, które zostaną umieszczone zarówno w Austin, jak i Houston w Teksasie, aby reklamować nadchodzące wydarzenie na plaży na serwerze Balmong. Podobno zamówiono więcej billboardów w Kalifornii, ale nigdy się nie pojawiły. Billboardy zostały usunięte w Teksasie, po tym, jak pozostały mniej niż dwa dni.

Na Twitterze ludzie spekulują, że programista i wydawca Final Fantasy 14, Square Enix, ze względu na użycie bilbordów dla swoich postaci. Inni kwestionowali, czy personel klubu zostanie zablokowany w grze, ponieważ strona internetowa klubu pokazuje modyfikacje zabronione w regulaminie gry.

Podobno tak nie było. W rozmowie z GLHF jeden z właścicieli klubu Revious powiedział, że Square Enix nie miał z nimi kontaktu, ani w sprawie billboardów, ani modyfikacji i zakazów. Pracownicy zdecydowali się usunąć billboardy po komentarzach społeczności.

Omawiając decyzję o usunięciu billboardów, powiedzieli: „Usunęliśmy tablice z własnej woli” i kontynuowali: „Wsłuchiwaliśmy się w rzeczywistość”. FF14 Społeczność i nie chcemy stresować nikogo innego w społeczności, że nie zasypiamy i zmuszamy Square Enix do tego”.

Mówiąc o wpływie trolli na drużynę i wydarzenie, kontynuował: „Wiele trolli, które dołączają do naszego feudu, nie należy do nikogo innego. FF14 Kontrowersje, a oni dosłownie dołączają do trolli na Twitterze”. Wyjaśnili, że martwią się o nękanie. „Myślę, że najgorsze w tym wszystkim jest to, że jeden z DJ-ów został zaatakowany i bardzo mnie to smuci. Nie jest to część pomysłu na Rain Nightclub lub billboard. Po prostu poprosiliśmy ją, żeby zagrała piosenki na naszą imprezę.

Ludzie spekulują na temat kosztów billboardów, a niektóre szacunki sięgają nawet 12 000 USD. Revarious potwierdził jednak, że całe przedsięwzięcie kosztowało zespół w sumie 160 dolarów. Billboardy były wynajmowane średnio na jeden dzień i usuwane w ciągu 48 godzin. Ponieważ billboardy w Kalifornii zostały anulowane przed ich powstaniem, nie poniesiono żadnych kosztów.

READ  Wielka Brytania blokuje Microsoft przed przejęciem Activision Blizzard

Oryginalna historia, 5 lipca a FF14 Gracz kupił billboardy w Teksasie i Kalifornii, aby reklamować swoją imprezę na plaży w grze.

przyjaciele FF14 Klub nocny Rain, który mieszka na serwerze Balmung, kupił cztery billboardy w nadziei na przyciągnięcie graczy Final Fantasy MMO na ich imprezę na plaży. Jak ogłoszono w Świergot, dwa billboardy znajdują się już w Austin i Houston w Teksasie. Według serwera discord klubu, jeszcze dziś zostaną uruchomione dwa kolejne w Kalifornii.

Często odbywają się w nim imprezy klubowe, takie jak impreza na plaży FF14. Podobnie jak w prawdziwych wydarzeniach klubowych, odbywają się one każdej nocy na całym świecie, a personel opłacany jest za ich organizację za pomocą waluty w grze, Jill. Wydarzenia te są transmitowane na platformach takich jak Twitch, aby promować kluby.

Oprócz stron na Discordzie i Twitterze Rain ma również własną stronę internetową, na której promuje nadchodzące wydarzenia. Płacenie całych billboardów za reklamowanie wydarzenia MMO jest nieco niekonsekwentne.

Chociaż reklama nie jest nielegalna FF14 Imprezy w prawdziwym świecie – o ile prawdziwe pieniądze się nie zmieniają – mogą pojawić się pewne wydania wydawcy Square Enix. Niektóre postacie na stronie klubu zostały stworzone przy użyciu modyfikacji, które są sprzeczne z Warunkami korzystania z gry. Reklama wykorzystuje również własne osobowości i cechy Square Enix, prawdopodobnie bez zgody.

Jeden z właścicieli klubu, Revarious, uważa, że ​​billboardy są warte więcej niż pieniądze. Rozmawiając z GLHF, powiedzieli: „Dałem społeczności więcej rzeczy w ciągu dwóch tygodni niż kosztowało nas cała tablica ogłoszeń, i nadal rozdajemy wszystkie te prezenty w tym samym czasie”, kontynuowali. Tak się składa, że ​​w Rain mamy wielu wspaniałych ludzi, gdzie możemy robić te rzeczy i prezenty społeczeństwu.

Czas wydarzenia jest idealny dla deszczu, ponieważ właśnie zrzucono łatkę 6.18, umożliwiając graczom przełączanie się między centrami danych. Oznacza to, że więcej graczy będzie mogło wziąć udział w wydarzeniu. Możesz się uczyć Pięć największych zmian od patcha 6.18 tutaj.

READ  Escape from Tarkov Rival Gray Zone Warfare sprzedało się w 400 000 egzemplarzy w dwa dni

Napisane przez Georginę Young w imieniu GLHF.