W środę rano barka uderzyła w most lądowy łączący Galveston w Teksasie z małą wyspą, wyrzucając do zatoki gruz i ropę – podają urzędnicy.
Most Pelican Island został uderzony około godziny 10:00. Miasto Galveston podało w oświadczeniuGrobla została zamknięta dla ruchu samochodowego do odwołania, w związku z czym jedyna droga na wyspie została zamknięta. Nie zgłoszono żadnych obrażeń. Most ten łączy północną stronę wyspy Galveston z południową częścią wyspy Pelican. Kampus Uniwersytetu Texas A&M i dwa muzea.
Barka ma pojemność 30 000 galonów, ale nie jest jasne, ile ropy rozlało się do zatoki Galveston – podało Biuro Zarządzania Kryzysowego hrabstwa Galveston. – powiedział w mediach społecznościowych.
Władze hrabstwa poinformowały, że żegluga przez kanał została tymczasowo wstrzymana, a Departament Transportu Teksasu ocenia uszkodzenia konstrukcyjne mostu. Przyczyna wypadku nie została od razu znana. Na Pelican Island chwilowo nie było prądu, ale przywrócono go w środę po południu.
Richard Freed, wiceprezes działu morskiego Martin Midstream Partners, powiedział, że barka jest własnością jednej z jej spółek zależnych, Martin Operating Partnership, i jest przez nią zarządzana. Powiedział, że do wypadku doszło, gdy barka oderwała się od holu i „przechyliła się” na most.
Powiedział, że wyciek, który określił jako „ograniczony”, został opanowany do środowego popołudnia.
„Mamy personel, który ocenia szkody” – powiedział pan. – stwierdził Freed w przesłanym e-mailu oświadczeniu. „Firma zatrudniła już firmę ratowniczą do pomocy w usunięciu barki z rejonu mostu”.
Do wypadku doszło tego samego dnia, gdy starszy urzędnik amerykańskiej Straży Przybrzeżnej powiedział komisji Kongresu, że stany i inni operatorzy mostów powinni ocenić typy statków pływających w pobliżu mostów, zwłaszcza te starsze.
Urzędnik przed Komisją ds. Transportu i Infrastruktury Izby Reprezentantów badającą reakcję federalną na katastrofę frachtowca, która miała miejsce 26 marca, w wyniku której przewrócił się most im. Francisa Scotta Key w Baltimore, powodując śmierć sześciu osób i pogłębiając obawy, wiceadministrator. Zeznawał Peter Gautier. O stanie infrastruktury w kraju.
Miasto Galveston oświadczyło w swoim oświadczeniu, że urzędnicy zarządzania kryzysowego z miasta, stanu i uniwersytetu zareagowali na wypadek w środę, dodając, że amerykańska straż przybrzeżna ocenia zakres wycieku i „rozpocznie procedury ograniczania rozprzestrzeniania się wycieku i oczyszczania”.
Uniwersytet Teksasu A&M w Galveston – powiedział w mediach społecznościowych Przywrócono zasilanie w kampusie należącym do szkolnego programu morskiego i oceanograficznego.
Widoki z lotu ptaka KHOU-TVoddział CBS pokazał zawalony fragment opuszczonego mostu kolejowego biegnącego wzdłuż grobli. Długi wyciek ropy w zatoce Galveston pozostawił duży kawałek betonu i metalu leżący na dziobie rafy. Służby ratownicze zebrały się na nawierzchni drogi, a nagrania na żywo pokazywały pickupy przejeżdżające przez most.
Most Pelican Island Bridge znajduje się na zachód od portu Galveston, głębokomorskiego kanału żeglugowego. W ruchliwych portach żeglugowych W Północnej Ameryce. Co roku przez port przepływa ponad 900 statków wycieczkowych, towarowych i innych jednostek pływających. Według jej strony internetowej.
Most na Pelican Island został zbudowany w 1959 roku i codziennie przejeżdża średnio 9100 samochodów, z których większość dojeżdża do kampusu. Według „Hston Chronicle”.. Większość wyspy jest niezabudowana, przebiega przez nią tylko jedna główna droga.
W marcu, O sprawie poinformował dziennik „Galveston County Daily News”. Władze portu w Houston zatwierdziły umowę z hrabstwem Galveston na udostępnienie gruntów pod nowy most kołowy o wartości 100 milionów dolarów i most kolejowy o wartości 300 milionów dolarów.
More Stories
JP Morgan spodziewa się w tym roku obniżyć stopę bazową o 100 punktów bazowych
Krokodyl i rekin pożarły prehistoryczną krowę morską, odsłaniając skamielinę
W obliczu rosnącego zaufania Demokratów Harris i Walls wyruszają w podróż autokarową po Gruzji