Jedno z najważniejszych wydarzeń z ostatniego weekendu otwarcia sezonu Formuła 1 Grand Prix Bahrajnu Na Bahrain International Circuit pojawił się już wcześniej Aston Martin Walkiria AMR Pro.
Samochód jest najtrudniejszą, torową wersją i tak już ekstremalnego modelu Walkiria samochód drogowyOprócz dwóch prototypów, ma zostać zbudowany w 40 samochodach klientów. Jeden z takich dynamicznych debiutów po raz pierwszy wykorzystano w Bahrajnie.
Aston Martin zawsze chwalił się, że Valkyrie AMR Pro zbliży się do osiągów samochodu wyścigowego F1. Jednak podczas weekendowego wyczynu samochód jechał nieco wolniej, pokonując okrążenie 3,36-milowego BIC w czasie około 1:54. To prawie 20 sekund wolniej niż najszybsze okrążenia wyznaczone przez bolidy F1 podczas samego wyścigu.
Aston Martin Walkiria AMR Pro
Valkyrie AMR Pro jest w rzeczywistości zupełnie inną bestią od Valkyrie, z aerodynamiką, nadwoziem i centralnym nadwoziem całkowicie zmienionym z samochodu drogowego. Dzieje się tak, ponieważ AMR Pro wykorzystuje oryginalne projekty Program Valkyrie Le Mans Hypercar Który Aston Martin wycofał się w 2020 roku po tym, jak zdecydował się skupić na Formule 1, a nie na Mistrzostwach Świata w Długodystansowych Mistrzostwach Świata.
Oba samochody mają wspólny 6,5-litrowy silnik V-12 opracowany przez Cosworth, chociaż AMR Pro omija hybrydowy system KERS samochodu. Maksymalna moc samego silnika V-12 wynosi około 1000 koni mechanicznych.
Aby zapewnić przyszłym właścicielom jak najlepsze wykorzystanie swoich samochodów, Aston Martin planuje specjalny program, który zapewni dostęp do instruktorów jazdy na zaplanowanych imprezach torowych. Więcej szczegółów na temat programu podamy w późniejszym terminie.
„Subtelnie czarujący nerd popkultury. Irytująco skromny fanatyk bekonu. Przedsiębiorca”.
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni