5 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Animal Crossing: Pocket Camp zakończy swoją usługę online w listopadzie

Animal Crossing: Pocket Camp zakończy swoją usługę online w listopadzie
Obraz: Nintendo

Nintendo ogłosiło, że usługa Animal Crossing: Pocket Camp zakończy się w dniu… 28 listopada 2024 o 16:00 czasu BST / 8:00 czasu PST / 11:00 EDT.

Ogłoszenie zostało zamieszczone strona Nintendo Firma ogłosiła w mediach społecznościowych, że „chce wyrazić głęboką wdzięczność wszystkim, którzy wspierali firmę od początku świadczenia usługi”.

Nowe przedmioty i wydarzenia będą dostępne do określonej daty, ale ci, którzy są rozczarowani, że aplikacja wkrótce zakończy swoją usługę online, mogą odetchnąć z ulgą. Nintendo ogłosiło również, że dostępna będzie nowa płatna alternatywa, która umożliwi użytkownikom przesyłanie istniejących zapisanych danych, aczkolwiek bez żadnych możliwości online.

W odpowiedzi na często zadawane pytania Nintendo stwierdziło, że płatna aplikacja zachowa tę samą rozgrywkę i sterowanie, co wersja darmowa, ale gracze będą mogli po prostu uzyskać dostęp do wszystkiego po jednorazowym zakupie. Żadne mikrotransakcje nie zostaną uwzględnione, ale Nintendo wyjaśniło, że niektóre funkcje, takie jak „skrzynie na rynku, prezenty i odwiedzanie obozów innych graczy”, nie będą dostępne.

Gracze będą musieli połączyć swoje konto Nintendo z istniejącymi danymi zapisu, jeśli jeszcze tego nie zrobili, aby móc przenieść swój zapis do nowej wersji. Ten krok jest odpowiedni dla użytkowników Androida i iOS.

Zamknięcie usług online oznacza „koniec” jednej z najstarszych aplikacji mobilnych Nintendo, która została wypuszczona na rynek w 2017 roku. Zapewnienie płatnej alternatywy jest niewątpliwie świetnym posunięciem ze strony firmy, ponieważ oznacza, że ​​fani mogą przynajmniej kontynuować swoje postępy grać w dającej się przewidzieć przyszłości. Dobra robota, Nintendo.

READ  Według doniesień firma detaliczna GAME kończy sprzedaż w sklepach fizycznych gier i urządzeń