23 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Aktualizacje wiadomości na żywo: Londyńskie lotnisko Heathrow ostrzega przed zimowym spowolnieniem spowodowanym Covid i kryzysem kosztów utrzymania

Aktualizacje wiadomości na żywo: Londyńskie lotnisko Heathrow ostrzega przed zimowym spowolnieniem spowodowanym Covid i kryzysem kosztów utrzymania

Przewiduje się, że rabaty online na towary osiągną rekordowy poziom w tym świątecznym sezonie zakupowym, według Adobe Analytics, co jest potencjalną gratką dla łowców okazji, która może pomóc w utrzymaniu wysokich wydatków konsumentów w USA.

Adobe szacuje, że kupujący mogą uzyskać rabaty do 32 procent na komputery, 27 procent na elektronikę i 22 procent na zabawki, aby wydać 210 miliardów dolarów online w okresie świątecznym, który trwa do 1 listopada. Do końca roku.

Rabaty to czynność, którą detaliści próbują porzucić Nadmiar zapasów, który prawdopodobnie wprowadzi na jesieni nieco zmiany w tradycyjnych modelach wydatków. Przeciwstawiając się temu trendowi, gigant e-commerce Amazon rozpoczyna we wtorek drugą w tym roku wyprzedaż Prime Day.

„Kształt sezonu świątecznego będzie w tym roku inny, a wcześniejsze zniżki w październiku zwiększają wydatki podczas Cybertygodnia” – powiedział Patrick Brown, wiceprezes Adobe ds. marketingu wzrostu i analiz.

Pracownik w centrum realizacji Amazon na Staten Island w stanie Nowy Jork

Pracownik centrum realizacji Amazon na Staten Island w stanie Nowy Jork. Gigant e-commerce rozpoczyna we wtorek drugą w tym roku wyprzedaż Prime Day © Johannes Eisele/AFP/Getty Images

W rezultacie Adobe szacuje, że sprzedaż w cybertygodniu – okresie Święta Dziękczynienia poprzedzającym Cyberponiedziałek – wzrośnie zaledwie o 2,8 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim do 34,8 mld dolarów. Stanowiłoby to 16,3 proc. udziału w wydatkach wakacyjnych w 2021 r., w porównaniu z 16,6 proc. w 2021 r.

Adobe prognozuje, że w okresie od 1 listopada do 31 grudnia sprzedaż online w USA wyniesie 209,7 mld dolarów, czyli o 2,5 procent więcej niż rok temu. Oczekuje się, że na wydatki w okresie świątecznym wpłynie inflacja, rosnące koszty kredytu i wcześniejsze rabaty.

Sprzedawcy detaliczni byli w ostatnich miesiącach obarczeni nadmiernymi zapasami, ponieważ konsumenci zmieniają swoje wzorce wydatków w odpowiedzi na utrzymującą się wysoką inflację.

Firmy zaczęły dyskontować produkty, aby przenieść jednostki, co oznacza, że ​​konsumenci mogli znaleźć więcej zniżek nie tylko podczas Cybertygodnia, ale przez cały rok.