problem został rozwiązany
Delta potwierdziła dziennikowi The US Sun, że problemy z aplikacją mobilną i stroną internetową zostały rozwiązane.
Nie miało to żadnego wpływu na lotnisko ani operacje lotnicze.
„Zespoły Delta intensywnie pracowały za kulisami, aby rozwiązać znany problem dostawców technologii, który wpływa na zdolność klientów do łączenia się z centrami rezerwacji Delta i powoduje wyłączenie na krótki czas niektórych funkcji aplikacji Delta Fly w czwartkowe popołudnie” – stwierdziła Delta w oświadczeniu.
„Przepraszamy naszych klientów za wszelkie niedogodności.”
Liczba raportów spadła
Tylko około 74 użytkowników zgłosiło obecnie problemy z aplikacją i stroną internetową Delta.
Raporty zaczęły pojawiać się około 18:30 czasu wschodniego.
Dlaczego zmiana?
Od czasu Covid-19 Delta odnotowała ogromny wzrost liczby elitarnych pasażerów, co spowodowało długie kolejki do pożądanych poczekalni.
„Szczerze mówiąc, osiągnęliśmy punkt, w którym mamy znaczny popyt na nasze produkty i usługi premium, który znacznie przekracza nasze możliwości skutecznej obsługi ich pod względem naszych aktywów” – dodał Bastian.
Ujawnił, że od czasu Covid-19 linia lotnicza niemal podwoiła liczbę osób posiadających status Diamentowego Medalionu.
CNBC poinformowało również, że Delta ogłosi zaktualizowane zmiany w oprogramowaniu w nadchodzących tygodniach.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych