5 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Aktualizacja 1.000.11 Helldivers 2 wyrzuca graczy AFK i naprawia graczy, którzy utknęli w odladzaniu

Aktualizacja 1.000.11 Helldivers 2 wyrzuca graczy AFK i naprawia graczy, którzy utknęli w odladzaniu

Twórca Helldivers 2, Arrowhead, wydał kolejną łatkę do gry, tym razem rozwiązującą jeden z głównych problemów, które przyczyniły się do znaczących problemów z serwerem.

Apelowała o to społeczność Helldivers 2 Arrowhead Do gry dodano funkcję Auto Away Kick (AFK). Po tym, jak gracze przyznali się, że zostawiali go włączonego przez cały dzień i przynajmniej w teorii uniemożliwiali innym wejście.

Gracze Helldivers 2 na Discordzie gry powiedzieli, że celowo odmawiają wylogowania się, aby mieć pewność, że będą mogli grać, kiedy tylko zechcą. Jeden z użytkowników powiedział, że przed pójściem do pracy zalogował się do Helldivers 2, aby mieć pewność, że będzie mógł grać po powrocie do domu. Inny powiedział, że nie wylogowywał się przez trzy dni.

Teraz firma Arrowhead rozwiązała ten problem w łatce 1000.11 na PlayStation 5 i PC, dodając funkcję, która przywraca graczy, którzy pozostają bezczynni przez 15 minut, do ekranu tytułowego. W innych miejscach wprowadzono szereg poprawek zapewniających stabilność i awarie, w tym naprawę budzącego strach problemu „zablokowania się odszraniania”.

Informacje o aktualizacji Helldivers 2 do wersji 1.000.11:

remont

  • Naprawiono wiele awarii występujących podczas dołączania do statków innych graczy
  • Naprawiono awarię przy wychodzeniu z reklam
  • Naprawiono awarię występującą, gdy gracze opuszczali sesję podczas bombardowania
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający wybranie misji online na mapie wojny galaktycznej
  • Naprawiono problem z krokiem Sprawdź integralność w GameGuard i Steam
  • Naprawiono problem z GameGuardem i Zaporą systemu Windows
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający dostęp do panelu zarządzania statkiem
  • Naprawiono błąd powodujący utykanie graczy podczas procesu rozmrażania lub w przerywniku filmowym na przodzie statku
  • Naprawiono awarię występującą w przypadku niepowodzenia zakupu superkredytów
  • Naprawiono awarię występującą po kolejnych próbach szybkiej gry
  • Zaimplementowano funkcję, która powróci do ekranu tytułowego graczy, którzy pozostaną bezczynni przez 15 minut
READ  Oto Goldeneye N64 na czterech oddzielnych ekranach

Arrowhead zwrócił także uwagę na szereg znanych problemów, które zostały wprowadzone przez tę łatkę i nad którymi trwają prace lub które pochodzą z poprzedniego wydania i nie zostały jeszcze naprawione.

  • Na wyświetlaczu informacji o graczu nie ma tekstu dotyczącego listy zamówień i menu społecznościowego
  • Podczas próby dopasowania marki na mapie wojny galaktycznej może wystąpić awaria
  • Gracze PS5 mogą napotkać na ekranie logowania kod błędu 10003001
  • Ogranicz liczbę logowań, gdy wiele osób loguje się jednocześnie
  • Gracze mogą rozłączyć się podczas gry
  • Nagrody i inne awanse mogą zostać opóźnione lub nie przyznane
  • Podczas interakcji gry z serwerami mogą pojawić się różne problemy z interfejsem użytkownika
  • Podnoszenie pewnych obiektów w grze może spowodować, że postacie zamrożą się w miejscu na dłuższy czas
  • Mogą wystąpić inne nieznane zachowania
  • W scenie wprowadzającej i w Ship TV brakuje japońskiego podkładu głosowego
  • Wartości pancerza dla pancerza lekkiego/średniego/ciężkiego obecnie nie działają zgodnie z oczekiwaniami

Wesley jest redaktorem wiadomości IGN w Wielkiej Brytanii. Znajdziesz go na Twitterze pod adresem @wyp100. Możesz skontaktować się z Wesleyem pod adresem [email protected] lub poufnie pod adresem [email protected].