Witam wszystkich! Starszy producent gry Adam Massey i główny inżynier rozgrywki Daniel Raza zastąpią Aarona w tym tygodniu. Będziemy udostępniać pewne aktualizacje dotyczące zasad fair play dla graczy konsolowych w Overwatch 2 w związku z problemem nieobsługiwanych urządzeń peryferyjnych.
Jakie urządzenia peryferyjne nie są obsługiwane?
Naszym celem jest, aby Overwatch 2 był wspaniałym doświadczeniem, niezależnie od platformy, na której grasz. Gra wygląda najlepiej, gdy mecze są zacięte i konkurencyjne, a wszyscy grają na równych zasadach. Aby pomóc to osiągnąć, dostosowaliśmy wrażenia z gry na konsoli, dodając funkcje specyficzne dla konsoli, takie jak wspomaganie celowania, które pomaga wypełnić różnicę w dokładności celowania pomiędzy myszą a kontrolerem.
Niestety, niektórzy gracze konsolowi korzystają z urządzeń, które pozwalają im używać myszy i klawiatury, oszukując jednocześnie konsolę, aby myślała, że dane wejściowe pochodzą z kontrolera. Chociaż niektórzy korzystają z różnych urządzeń peryferyjnych w celu zapewnienia dostępności, niektórzy gracze korzystają ze wspomagania celowania, korzystając z urządzeń peryferyjnych, które w ogóle nie były przeznaczone do korzystania z tej funkcji. Dla naszych celów nazywamy te urządzenia „niecertyfikowanymi urządzeniami peryferyjnymi”.
Dzisiaj przyjrzymy się, jak możemy wykryć użycie niezatwierdzonych urządzeń peryferyjnych i jakie działania podejmiemy, aby wyrównać szanse wszystkich graczy.
Wykryj nieobsługiwane urządzenia peryferyjne
Wykrywanie graczy korzystających z niezatwierdzonych urządzeń peryferyjnych było dla nas wyzwaniem, któremu musieliśmy sprostać. Urządzenia te są zaprojektowane w taki sposób, aby kontrolerzy nie byli ich świadomi i często zawierają funkcje zapobiegające wykrywaniu, których celem jest uniknięcie przechwytywania. Dokładnie zbadaliśmy te urządzenia, aby mieć pewność, że jesteśmy w stanie wykryć, kto ich używa.
Chociaż nie będziemy wdawać się w szczegółowe informacje na temat tego, jak dokładnie odkryliśmy te urządzenia, możemy powiedzieć, że nasze odkrycie trwa już od kilku sezonów i biernie zbiera dane do analizy. Teraz, gdy zebraliśmy potrzebne dane, możemy w końcu porozmawiać o tym, jak planujemy rozwiązać problem korzystania z tych niezatwierdzonych urządzeń peryferyjnych.
Z naszych danych z ostatnich kilku sezonów wynika, że korzystanie z niezatwierdzonych urządzeń peryferyjnych stało się bardzo widoczne w grach na wysokich poziomach, przy czym ranga Wielkiego Mistrza lub Czempiona jest zwykle najwyższa, natomiast wśród osób z rangą Brązową i Platynową używanie niezatwierdzonych urządzeń peryferyjnych było najczęściej spotykane. bardzo rzadkie. Z tego powodu podejmowane przez nas działania będą miały przede wszystkim na celu pomoc w zapewnieniu fair play na najwyższych pozycjach.
Krótkie oświadczenie dla użytkowników niepełnosprawnych: ważne jest dla nas, aby Overwatch 2 było dostępne dla jak największej liczby graczy, i chcemy mieć świadomość, że w przypadku niewielkiej liczby graczy korzystanie z niezatwierdzonych urządzeń peryferyjnych może być niezbędnym elementem konfiguracji kontrolera . Dołożyliśmy wszelkich starań, aby mieć pewność, że gracze mający potrzeby związane z dostępnością będą mniej skłonni do zainteresowania się naszym odkryciem. Jeśli odkryjemy, że gracz ma potrzeby związane z dostępnością, opracowaliśmy nasze procedury, aby ci gracze mogli kontynuować grę w Overwatch 2.
Usuń niezatwierdzone urządzenia peryferyjne z gry konkurencyjnej
Począwszy od sezonu 11, procedura dla graczy przyłapanych na korzystaniu z urządzenia peryferyjnego nieobsługiwanego przez konsolę będzie prowadzona w dwóch fazach.
Gdy gracz zostanie wykryty po raz pierwszy, zostanie on pozbawiony możliwości rywalizacji na konsoli na tydzień. W tym czasie gracze nadal będą mieli dostęp do Szybkiej gry, a jeśli przestaną używać niezatwierdzonych urządzeń peryferyjnych, ograniczenie ostatecznie wygaśnie i będą mogli wznowić rywalizacyjną grę.
Jeśli jednak w dalszym ciągu będą używane niezatwierdzone urządzenia peryferyjne, gracz nie tylko zostanie pozbawiony możliwości rywalizacji na konsoli, ale także będzie zmuszony przez cały sezon grać z innymi graczami korzystającymi z myszy i klawiatury podczas gry w trybie Szybkiej Gry. Ponadto ci gracze nie będą już mieli dostępu do funkcji wspomagania celowania. Mogą nadal grać w Overwatch 2, ale będą grać przeciwko graczom korzystającym z podobnych ustawień sterowania do ich własnych.
Podejmij natychmiastowe działania
A co z używaniem niezatwierdzonych urządzeń peryferyjnych przed sezonem 11? W ciągu najbliższych kilku tygodni będzie Stała blokada konta Przeciwko graczom, którzy najpoważniej naruszają zasady korzystania z niezatwierdzonych urządzeń peryferyjnych. Działania te będą skierowane do wysoko ocenianych graczy zgłoszonych przez innych, którzy według naszych danych wyraźnie korzystają z niecertyfikowanych urządzeń peryferyjnych. Przypominamy, że dla wszystkich naszych Kodeks postępowania Blizzarda w grachautomatyzacja dowolnego aspektu gry lub angażowanie się w jakąkolwiek działalność dającą nieuczciwą przewagę jest uważane za oszustwo.
W przypadku graczy konsolowych, którzy korzystają z tych niezatwierdzonych urządzeń peryferyjnych i nie chcą, aby ich konta zostały zbanowane, jedynym sposobem na obejście tego zakazu jest zaprzestanie korzystania z niezatwierdzonych urządzeń peryferyjnych Teraz. Nie będzie już ostrzeżeń!
Odbiornik myszy i klawiatury do konsoli
Jesteśmy świadomi, że wielu graczy korzysta z niecertyfikowanych urządzeń peryferyjnych, aby umożliwić korzystanie z preferowanych przez siebie urządzeń wejściowych. Zaczęliśmy więc dyskusję, czy moglibyśmy dodać oficjalną obsługę myszy i klawiatury do konsol w sposób, który nie dałby tym graczom nieuczciwej przewagi nad ich konsolowymi odpowiednikami. Obecnie na poziomie rywalizacji gracze konsolowi grają w oddzielnej puli niż na PC. Aby więc umożliwić graczom konsolowym, którzy chcą legalnie używać myszy i klawiatury, upewniamy się, że będą mogli grać w meczach rywalizacyjnych tylko z innymi użytkownikami myszy i klawiatury i bez funkcji wspomagania celowania.
Końcowe przemyślenia
Zależy nam na tym, aby Overwatch 2 był uczciwą grą dla wszystkich, bez względu na platformę, na której grasz i jakiego urządzenia wejściowego używasz. Zmiany te są krokiem w stronę wyrównywania szans wszystkich graczy. Stale udoskonalamy nasze wykrywanie i działania przeciwko niezatwierdzonym terminalom i innym nieuczciwym praktykom. Bądź na bieżąco z postępem naszych wysiłków w przyszłych aktualizacjach Defense Matrix! Dziękujemy za przeczytanie i zróbmy świetną grę.
„Subtelnie czarujący nerd popkultury. Irytująco skromny fanatyk bekonu. Przedsiębiorca”.
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni