23 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Aby zwiększyć popularność Peacocka, Universal wysłał 3 filmy bezpośrednio do transmisji strumieniowej

Aby zwiększyć popularność Peacocka, Universal wysłał 3 filmy bezpośrednio do transmisji strumieniowej

„To, co zobaczysz w tych filmach, to to, że są one szeroko angażujące, ale także podążają za tą młodą i zróżnicowaną publicznością, która reprezentuje dzisiejszą publiczność transmisji, pokolenie konsumentów, którzy wybierają transmisję jako główne źródło rozrywki” – powiedziała pani Campbell w wywiadzie. .

Pomimo pozostawania w tyle za niektórymi konkurentami telewizyjnymi, Peacock miał w tym roku hit. Luty był punktem kulminacyjnym, ponieważ widzowie mogli obejrzeć Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2022, Super Bowl, jednoczesne premiery Jennifer Lopez z udziałem „Marry Me” w kinach i na służbie oraz debiut „Bel-Air” Once. Wspaniała wersja przebojowego serialu telewizyjnego z lat 90. „Książę Bel-Air” z Willem Smithem w roli głównej. (W przygotowaniu jest drugi sezon.)

„Utrzymanie naszych usług po streamingu wszystkich tych specjalnych treści w tak skoncentrowanym czasie znacznie przekroczyło nasze oczekiwania” – powiedział dyrektor generalny Comcast Brian Roberts podczas rozmowy o zarobkach w zeszłym tygodniu. „Zaobserwowaliśmy 25-procentowy wzrost liczby godzin zaangażowania rok do roku”.

Kiedy pandemia postawiła biznes teatralny na głowie, Universal Pictures eksperymentowało z różnymi sposobami dystrybucji swoich filmów. Był czysto teatralny, taki jak „Fast 9: The Fast Saga”, który zarobił 173 miliony dolarów, kiedy został wydany latem ubiegłego roku, gdy liczba przypadków koronawirusa była niższa. Był też „Sing 2”, który po grudniowej premierze zarobił w kraju ponad 160 milionów dolarów, zanim przeniósł się do premium wideo na żądanie zaledwie 17 dni po wejściu do kin. Firma eksperymentowała również z jednoczesnym wydaniem, debiutując „Halloween Kills” i jego kontynuację „Boss Baby” w kinach i na Peacocku podczas szczytu pandemii. Firma zrobi to ponownie za dwa tygodnie, remake horroru Stephena Kinga Firestarter.

„Nie ma jednego rozmiaru dla wszystkich” – powiedziała Langley. „Chodzi o to, by z jednej strony patrzeć na poszczególne filmy, a potem także na nasz motor rozwoju, Peacock, i robić to, co najlepsze w danym momencie, w zależności od tego, co dzieje się na rynku. Mam nadzieję, że z czasem ustabilizuje się to jako kinowe scena się stabilizuje. Ale do tego czasu mamy te fakultatywne.

Jak każdy dyrektor generalny studia, Langley angażuje się w skomplikowaną matematykę decydowania o tym, jakie filmy pasują do świata, w którym kasa kinowa jest o 45 procent niższa niż w 2019 roku. oczekuje się, że poziom teatru w 2023 r. spadł o co najmniej 15 procent w stosunku do poziomu sprzed pandemii.