Na wewnętrznym posiedzeniu w ratuszu Poniedziałkowa runda zwolnień Wywierając wpływ na wiele działów, dyrektor generalny Bungie, Pete Parsons, rzekomo powiedział pozostałym pracownikom, że firma zatrudniła „właściwych ludzi” do kontynuowania pracy nad Destiny 2.
IGN rozmawiał z kilkoma obecnymi i niedawno zwolnionymi pracownikami Potwierdzone raporty Że Bungie wzięła odpowiedzialność za zwolnienia, zamiast zrzucać je na kolana firmy-matki Sony. Parsons powiedział pracownikom, że zwolnienia wynikają w dużej mierze ze słabych wyników Destiny 2 w zeszłym roku, a także niższych niż oczekiwano zamówień przedpremierowych na nadchodzący dodatek The Final Shape.
IGN może teraz niezależnie potwierdzić doniesienia, że ostateczny format został przesunięty na czerwiec 2024 r., a Maraton został wewnętrznie przesunięty na 2025 r., po tym jak prace nad nim trwały od 2019 r.
Pracownikom powiedziano również, że morale graczy Destiny 2 jest najniższe w historii. Źródła poinformowały IGN, że problem był wielokrotnie zgłaszany kierownictwu na kilka miesięcy przed zwolnieniami, a pracownicy błagali o wprowadzenie zmian niezbędnych do sprowadzenia zawodników z powrotem.
Jeden z byłych pracowników Bungie zauważył, że potem wielokrotnie odczuwał stres 2022 Sony przejmuje Bungie Powiedział, że nie będzie żadnych zwolnień i zacytował fragment kwartalnego raportu Sony, żądając 1,2 miliarda dolarów z przejęcia o wartości 4 miliardów dolarów. Wyraźnie zmierzało to w stronę zatrzymania pracowników. Wielu pracowników potwierdziło, że pieniądze zostały rozdane pracownikom, którzy otrzymali pełne uprawnienia, przy czym pieniądze zostały podzielone na wiele płatności rozłożonych w czasie i różniących się w zależności od dyscypliny i stażu pracy.
Inni pracownicy również powiedzieli IGN, że byli szczególnie sfrustrowani zwolnieniami, biorąc pod uwagę to, co wydarzyło się w firmie Zakończenie prac nad nową siedzibąponad dwukrotnie większy od poprzedniego biura i prawdopodobnie kosztownym modernizacją w Bellevue w stanie Waszyngton. [Note: The archived Bungie blog article was available this morning when we first drafted this piece, but as of 3:00pm PT today appeared to have been taken down.]
W niektórych kręgach Parsons był krytykowany za nazwanie zwolnień „smutnym dniem w Bungie” w tweecie, który rozgniewał kilku pracowników, z którymi rozmawialiśmy.
Dziś jest smutny dzień w Bungie, kiedy żegnamy kolegów, którzy wywarli ogromny wpływ na nasze studio. To, co te niezwykłe osoby wniosły do naszych gier i kultury Bungie, było ogromne i nadal będzie częścią Bungie przez długi czas.
-Pete Parsons (@parsons) 30 października 2023 r
Dokładna liczba osób dotkniętych chorobą pozostaje tajemnicą, chociaż niektóre źródła, z którymi rozmawialiśmy, podają ją na około 100 pracowników, a także pewną liczbę. Jak poinformował dziś Bloomberg. Kilku pracowników twierdziło, że kierownictwo Bungie wewnętrznie próbowało zaciemnić liczby i działy, których to dotyczy, zniechęcając jednocześnie pracowników do zadawania pytań na te tematy w rozmowach firmowych.
IGN dowiedział się teraz o zwolnieniach mających wpływ na społeczność, sztukę, inżynierię, rekrutację, prawo, dźwięk, kontrolę jakości, studia kreatywne i zespoły IT, co ma wpływ zarówno na zespoły Destiny 2, jak i Maraton, w tym kilku członków zespołów Destiny 2 i Maraton Firmowy Klub Różnorodności i Dostępu. Osoby dotknięte otrzymają co najmniej trzymiesięczną odprawę i świadczenia zdrowotne COBRA, chociaż inne świadczenia firmowe tracą natychmiast.
Wielu pracowników wyraziło frustrację z powodu zwolnień, twierdząc, że w ich odczuciu decyzje, które doprowadziły do widocznych problemów finansowych firmy, były poza ich kontrolą, a zwalniani byli karani za problem, którego w dużej mierze nie spowodowali.
„To zdecydowanie dziwne być osobą, która zostaje zwolniona na podstawie decyzji i wyników osób w działach, w które nie jesteś zaangażowany” – powiedział IGN jeden z dotkniętych pracowników. „Bycie uważanym za konsumenta jest bolesne”.
Ponadto IGN powiedziano, że znaczna liczba pracowników została zwolniona z zespołu ds. kontroli jakości w tygodniach i miesiącach poprzedzających wczorajsze zwolnienia. Choć dokładna liczba nie jest znana, liczba odejść w miarę upływu czasu była na tyle zauważalna, że szef działu zapewnienia jakości w firmie wysłał do pracowników e-mail, w którym opisał tę sytuację. IGN zapoznał się z e-mailem, w którym stwierdzono, że zwolnienia „nie były zwolnieniami i nie są w żaden sposób wynikiem cięć kosztów”, dodając, że „jeśli kiedykolwiek dojdziemy do zwolnień, poinformujemy o tym bardzo otwarcie”.
Pracownicy zaznajomieni z sytuacją powiedzieli IGN, że zwolnienia zbiegły się w czasie z czymś, co wydawało się narastającym „atakiem” w stosunku do zapewniania jakości, wraz ze wzrostem zakresu obowiązków służbowych i objęciem kilku osób planami poprawy wyników (PIP) z powodu pozornie drobnych naruszeń.
W 2021 roku IGN Porozmawiaj z 26 obecnymi i byłymi pracownikami Bungie O toksycznej kulturze pracy panującej u dewelopera Destiny 2, która w tamtym czasie wydawała się powoli poprawiać dzięki ciągłym wysiłkom pracowników na poziomie podstawowym. Ale, Z wyprzedzeniem w tym miesiącu Informowaliśmy także o toczącym się procesie sądowym złożonym przeciwko Bungie przez byłą dyrektor HR, która twierdzi, że została bezprawnie zwolniona z pracy za zgłoszenie potencjalnych uprzedzeń rasowych w firmie.
IGN skontaktował się z Bungie z prośbą o komentarz.
Rebecca Valentine jest starszą reporterką w IGN. Masz wskazówkę dotyczącą historii? Wyślij go na adres [email protected].
„Subtelnie czarujący nerd popkultury. Irytująco skromny fanatyk bekonu. Przedsiębiorca”.
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni