23 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Taylor Swift, potęga popkultury, utrzymuje „Sunday Night Football” na najwyższych oglądalności

Taylor Swift, potęga popkultury, utrzymuje „Sunday Night Football” na najwyższych oglądalności

Notatka redaktora: Wersja tego artykułu po raz pierwszy pojawiła się w biuletynie Rzetelnych Źródeł. Zapisz się tutaj, aby otrzymywać nasze codzienne podsumowanie przedstawiające ewoluujący krajobraz medialny.



CNN

Oceny są jednym z najśmielszych marzeń nadawcy.

Thriller „Chiefs-Jets”, w którym wystąpiła Taylor Swift i gwiazdorska obsada, a związek gwiazdy popu z Travisem Kelcem rozkwitał w oczach opinii publicznej, oglądał średnio 27 milionów widzów, jak podała w poniedziałek stacja NBC, co czyni go najchętniej oglądanym w niedzielę. Występuje od lutego podczas Super Bowl.

Stream, który zaobserwował gwałtowny wzrost liczby widzów o ponad 2 miliony kobiet, niewątpliwie swoje rekordowe wyniki zawdzięcza Swiftowi, którego obecność po raz kolejny wywołała falę szumu, która skutecznie przyćmiła samą grę.

Według NBC mecz w telewizji i na platformach streamingowych oglądało 29,4 miliona widzów. Według danych Nielsen Fast National na oglądalność wpływała częściowo wyższa oglądalność wśród kobiet, w tym wzrost o 53% wśród nastolatek. NBC, która w dużym stopniu oparła się na wyglądzie Swift i wycięła jej materiał na żywo przez cały mecz Co najmniej 17 razystwierdził, że był to najczęściej transmitowany mecz NFL w sezonie zasadniczym w historii.

Dla porównania World Series 2022 przyciągnęło mniej niż połowę widowni – ostatni szósty mecz serii obejrzało 12,8 miliona widzów. Przełomowy mecz finałów NBA 2023 przyciągał średnio 13,1 miliona widzów. Bez wątpienia duże liczby, ale daleko im do niezwykłej oglądalności niedzielnego meczu w East Rutherford.

Wysoki wzrost oglądalności to kolejny punkt danych, który podkreśla potęgę rozrywki, jaką Swift stała się w ostatnich latach, a grono fanów Swifties ikony popu stało się tak duże, że obecnie jest w stanie przyćmić „Sunday Night Football”.

Naturalnie liga NFL cieszy się z nowo odkrytej miłości Swifta do świńskiej skóry, co również doprowadziło do znacznego wzrostu sprzedaży towarów. Na jednym z kont w mediach społecznościowych głównym poniedziałkowym zdjęciem była seria zdjęć Swifta w akcji. Z tego powodu w biografii NFL można przeczytać: „Mieliśmy dziś z tobą najlepszy dzień”, co jest oczywistym nawiązaniem do piosenki Swifta „Best Day”.

READ  Netflix wyda 2,5 miliarda dolarów na koreańskie treści w ciągu najbliższych czterech lat - The Hollywood Reporter

Wygląda na to, że Swift osiągnęła własny poziom i nie jest już taka jak ktokolwiek inny. Latem została pierwszą artystką, która zgromadziła 100 milionów słuchaczy na Spotify. „Runda Eras” – która wymagała wezwania Ticketmaster do Kongresu – pobudziła gospodarkę (nawet Fed to zauważył) i może ostatecznie wygenerować 5 miliardów dolarów wydatków konsumenckich. Jej nadchodzący musical będzie wielkim hitem w kinach na całym świecie i nawet analitycy są nieco zmęczeni formułowaniem stałych przewidywań, biorąc pod uwagę jej zdolność do ciągłego przekraczania oczekiwań.

Są celebryci, ale jest też Swift, współczesny król Midas, przy którym inne gwiazdy o dużej mocy wydają się małe w porównaniu.

I choć zdolność Swifta do przyciągania dużej – i młodej – publiczności jest niezrównana, przypomina to także o ogromnej sile przyciągania wydarzeń sportowych na żywo, podczas których rzadka ośmiocyfrowa widownia włącza się, by wspólnie, do woli, wspólnie przemierzać kolejkę górską emocji. -albo-nie-to momenty, w których gryzie się paznokcie.

To niespotykane losowanie nie jest tajemnicą dla gigantów medialnych, którzy od kilku lat płacą ogromne sumy za prawa do transmisji. Jednak w miarę jak krajobraz płatnej telewizji stale się pogarsza, drogie prawa sportowe stają się coraz rzadszym sposobem na zgromadzenie ogromnej widowni. Ponieważ krajobraz w dalszym ciągu szybko zmienia się ze transmisji strumieniowej na transmisję strumieniową, posiadacze praw stają przed poważnym dylematem: płacić za przesyłanie strumieniowe gier i zbierać pieniądze od reklamodawców na końcu tęczy lub oglądać, jak konkurenci (i Swift) świętują wielkie noce, takie jak niedziela.