Google Nest Hubs automatycznie uruchamia się ponownie i/lub instaluje aktualizacje każdej nocy, ale pojawiający się problem pokazuje, że niektóre ekrany inteligentnego asystenta utknęły lub utknęły na ekranie „aktualizacji”.
Wygląda na to, że Google wprowadził aktualizację dla Nest Hub i Hub Max w piątek wieczorem. (Wydanie nowej wersji tak blisko weekendu jest bardzo dziwne i firmy nie robią tego w przeszłości, aby uniknąć takich problemów, których zespoły nie mogą szybko rozwiązać następnego dnia).
Właściciele Nest Hub, których dotyczy problem, widzą zablokowany ekran „Odśwież” przy 99% z komunikatem „Poczekaj chwilę, to zajmie kilka minut” i nazwą urządzenia w prawym dolnym rogu.
Niektórzy utknęli na tym ekranie przez wiele godzin. Zwykle, gdy tak się dzieje, możesz po prostu odłączyć kabel zasilający i podłączyć go ponownie (cykl zasilania), aby ponownie uruchomić Nest Hub.
Tym razem tak nie jest, ponieważ Nest Hubs z ciekawością powraca do wiadomości o aktualizacji. Wskazuje to na głębszy problem, w przypadku którego odpowiednim kolejnym krokiem byłoby skontaktowanie się z pomocą techniczną Google. Mamy nadzieję, że Google może wypchnąć poprawkę oprogramowania dla urządzeń, których dotyczy problem.
On był Wizja A tuzin lub tak raporty Zdarza się, ale nasz sprzęt – zarówno (wersja Fuchsia 11.20230306.3.134) w kanale stabilnym, jak i oprogramowanie do podglądu – jest w porządku. Kiedy Google wprowadziło tę dużą aktualizację, nie było wielu doniesień o zepsuciu Nest Hubs.
Więcej o Nest Hub:
Dzięki Omnie
FTC: Używamy linków partnerskich, aby zarabiać. więcej.
„Subtelnie czarujący nerd popkultury. Irytująco skromny fanatyk bekonu. Przedsiębiorca”.
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni