5 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Oto, co znajdziesz na 1000 proceduralnych planetach Starfield

Oto, co znajdziesz na 1000 proceduralnych planetach Starfield

Kiedy Bethesda to ujawniła pole gwiazd Miałoby ponad 1000 planet, brzmiało bardzo imponująco i potencjalny koszmar. Co by było, gdyby zamiast dziesiątek specjalnie zaprojektowanych lokalizacji, gra RPG science-fiction z otwartym światem była rozrzucona po setkach martwych głazów wypełnionych tymi samymi starymi rzeczami. Jest gdzieś pośrodku, sugeruje reżyser Todd Howard.

Temat poruszany jest w a Nowy wywiad z Kinda Funny Xcastpowiedział weteran Bethesdy pole gwiazd Planety pełnią wiele różnych ról. Wiele z nich będzie miało zasoby, ale są dość jałowe, podczas gdy około 10 procent może pasować do słodkiego miejsca „Złotowłosej”, zdolnego do podtrzymania wielu różnorodnych form życia. Zamiast sprawiać wrażenie, że każda planeta jest taka sama, różnice mają na celu zachęcenie graczy do dalszej eksploracji.

„Chcieliśmy zrobić planety, ponieważ lubimy dawać ci taką opcję – gdzie chcesz się udać, ponieważ czujemy, że chcesz tej opcji w grze takiej jak ta” – powiedział Howard, zauważając, że zespół miał trudności z włączeniem 1000 planet. „Teraz jest to oczywiście proceduralne, nie ma mowy, żebyśmy poszli i stworzyli całą planetę ręcznie”.

Istnieje „pakiet” poszczególnych lokalizacji stworzonych przez zespół, powiedział Howard, i zostaną one „utworzone lub rozplanowane”, gdy gracze wylądują na określonej planecie, w zależności od jej typu. Kiedy gracze po raz pierwszy zbliżają się do określonego układu słonecznego, będą dokonywać wyborów dotyczących tego, dokąd się udać, w oparciu o to, czego szukają. Niektóre planety będą pozbawione życia, ale o to właśnie chodzi.

Czytaj więcej: pole gwiazd Droga wydaje się być za duża

„Myślę, że to moment, kiedy wylądujesz na niektórych z tych jałowych planet, a my znowu stworzymy pewne rzeczy, abyś mógł je znaleźć, ale jeśli spojrzysz na planetę, zobaczysz zasoby, ma ona rzeczy, których chcesz Uwielbiam cytat Buzza Aldrina „Wspaniałe ruiny” — myślę, że lądowanie na nich jest pewnego rodzaju pięknem i czuję się, jakbym był jednym z niewielu ludzi lub jedynymi ludźmi, którzy kiedykolwiek odwiedzili tę planetę” — powiedział Howard.

READ  Apple może ogłosić „kilka” komputerów Mac na WWDC

Reżyser powiedział, że wierzy, że większość graczy po prostu wyląduje w określonym miejscu, zbada swój statek, a następnie wyruszy w inne miejsce, zamiast spędzać godziny na badaniu każdego zakątka pojedynczej losowej planety. Nie będzie żadnych pojazdów naziemnych ani wierzchowców, ale pakiety wzmacniające z niestandardowymi ulepszeniami drzewka umiejętności pomogą graczom poruszać się szybciej. Czasami gracze mogą odwiedzić lokalizację, aby zeskanować i zabrać zeskanowane dane, aby sprzedać je gdzie indziej w galaktyce.

„To trudna sprawa projektowa” — powiedział Howard, odnosząc się do przesunięcia równowagi rzeczy do nicości w grze eksploracji kosmosu. „Jeśli dodasz dużo rzeczy i jeśli wygeneruje to zbyt wiele baz, wież lub porzuconych rzeczy, abyś mógł je znaleźć, w niektórych z tych lokalizacji zaczyna to wyglądać jak gra, więc myślę, że całkiem dobrze to wybraliśmy w zależności od na jakiej planecie jesteś”.

pole gwiazd Na Xbox Series X/S i PC od 6 września o godz wczesny dostęp Dla posiadaczy edycji deluxe od 1 września.