23 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Po 35 latach Capcom w końcu tworzy postacie ze Street Fighter w proporcjonalnym rozmiarze ekranu do ekranu

Po 35 latach Capcom w końcu tworzy postacie ze Street Fighter w proporcjonalnym rozmiarze ekranu do ekranu









Od obszernej komunikacji po dobrze przemyślane tryby i mechanikę, Capcom już wielokrotnie udowodnił, że robi rzeczy inaczej (czytaj: wprowadza ulepszenia) w zakresie serii Street Fighter z nadchodzącym Street Fighter 6.





Duży spadek wiadomości w zeszłym tygodniu przyniósł nam wiele nowych informacji, a jeden z mniejszych, przynajmniej jeśli chodzi o pilność, nowych dzwonków i gwizdków, które zauważyliśmy, pojawia się na ekranie przed bitwą vs. Zangief, największy jak dotąd konkurent w grze, siedzi obok znacznie mniejszej Cammy i po raz pierwszy możemy to stwierdzić na tym właśnie ekranie.











Nie oznacza to, że Capcom nigdy nie kiwnął głową na różnicę w rozmiarach postaci, pokazując je przed walkami, ponieważ na przykład Abigail z Street Fighter 5 jest wyraźnie większym ciałem niż wszyscy inni.


Nawet w przypadku dwumetrowego awanturnika, zobaczenie go po raz pierwszy obok przeciwnika w grze zwykle jest zaskoczeniem, jeśli oglądałeś tylko poprzednie ekrany.


Widzieliśmy kilka zestawień postaci w Street Fighter 6 na ekranie dzięki dwóm zamkniętym betom, a także materiałom deweloperskim, ale dopiero w zeszłym tygodniu otrzymaliśmy zdjęcie rosyjskiego zapaśnika obok Cammy. Na ekranie vs ekran.


Zangief, który ma siedem stóp wzrostu i waży nieco ponad 250 funtów, całkowicie przewyższa swojego przeciwnika, który ma nieco ponad 5 stóp wzrostu i waży od 100 do 130 funtów (liczby te zmieniają się w zależności od gry).


Głowa Iron Cyclone jest z łatwością dwa razy większa niż Cammy, co znacznie zwiększa wciągające wrażenia, do których Capcom wydaje się dążyć z SF6.


READ  Domniemany Google Pixel 7 Pro pojawia się w przedpremierowym filmie z rozpakowywaniem

Tak, najfajniejszą rzeczą w SF6 kontra ekrany jest fakt, że możesz sprawić, by twoja postać zrobiła cztery różne miny, czekając na załadowanie bitwy, ale przynajmniej interesujące jest to, że twórcy w końcu postanowili nie sprawiać, by wszyscy wyglądali jak są jednak mniej więcej tej samej wielkości.


Zrobiliśmy zdjęcia Cammy vs. Na niektórych z nich Cami zawsze patrzy bliżej tej samej rzeczy, niż wyraźnie powinna (wyraźnie stoi też na skrzynkach z jabłkami w przykładach pokazujących lewitację).


Daj nam znać, co myślisz o obsłudze przez Capcom najnowszego wpisu do gry walki w komentarzach poniżej i czy podoba Ci się to konkretne zaktualizowane podejście.





Cammy kontra Gief kontra ekrany Zdjęcie nr 1

Cammy kontra Gief kontra ekrany, zdjęcie nr 2

Cammy kontra Gief kontra ekrany, zdjęcie nr 3

Cammy kontra Gief kontra ekrany, zdjęcie nr 4

Cammy kontra Gief kontra ekrany, zdjęcie nr 5

Kliknij obrazy, aby zobaczyć większe wersje