Warner Bros.
Gniew Bogów może nie być aż tak zły. Kontynuacja Warner Bros a „Shazam” DC zarobił 3,4 miliona dolarów w czwartkowych zapowiedziach w kasie krajowej, za zapowiedzią oryginalnego filmu z 2019 roku.
Sequel filmu o superbohaterach Zachary’ego Leviego wyląduje z mniejszym otwarciem niż jego poprzednik. Pierwszy „Shazam” zarobił 5,9 miliona dolarów w czwartkowych zapowiedziach, zanim otworzył się do 53,5 miliona dolarów w kwietniu 2019 roku. Zarobił 140 milionów dolarów w kraju i 366 milionów dolarów na całym świecie.
Oczekuje się jednak, że „Shazam: Fury of the Gods” przyniesie od 35 do 40 milionów dolarów. Każdy film „Shazam” kosztował 100 milionów dolarów, ale to znaczny spadek w stosunku do oryginału.
David F. Sandberg powraca, by wyreżyserować „Shazam: Fury of the Gods”, drugą przygodę młodego Billy’ego Batsona, który może zmienić się w superbohatera, wypowiadając słowo „Shazam”. Billy i jego przybrani bracia, którzy również posiadają moce Shazama, muszą zmierzyć się z córkami Atlasa, granymi przez Helen Mirren, Lucy Liu i Rachel Ziegler. W obsadzie są także Asher Angel, Jack Dylan Grazer, Ross Butler, Djimon Hounsou i inni.
W swojej recenzji pt różnorodnyCzołowy krytyk filmowy, Owen Gleiberman, napisał: „Złoczyńcy pokonani, legendy się spełniły, ale prawdziwa historia jest taka, że saga o superbohaterach, która wydawała się mieć potencjał dziwactwa i zachwytu, kończy się rozwikłaniem w postaci każdej innej serii o superbohaterach. prawdziwa siła.” to musi zostać pokonane.”
Pomimo letnich recenzji oczekuje się, że „Shazam” wyprzedzi ubiegłotygodniowego mistrza kasowego „Krzyk VI”, jedyny szeroki remake w ten weekend.
„Twitter geek. Nieprzejednany czytelnik. Dumny fanatyk mediów społecznościowych. Subtelnie czarujący muzyczny nerd.”
More Stories
Barry Keoghan dołącza do Cilliana Murphy’ego w serialu Netflix „Peaky Blinders”.
Koreańska piosenkarka popowa Taeil opuszcza grupę śpiewającą z powodu oskarżeń o przestępstwa na tle seksualnym
„Swifties for Kamala” zbiera pieniądze od celebrytów i pieniądze na kampanię dla Demokratów