Najpierw zła wiadomość: Era Mercedesa-AMG V8 oficjalnie dobiegła końca. Potężny 4,0-litrowy silnik M177 V8 Twin Turbo ten Korzystam z każdej maszyny mięśniowej serii AMG 63 od 2015 roku on jest Nie tęsknię za tą ziemią. Oto, co zastąpi: hybrydowy silnik inspirowany Formułą 1 Najsilniejszy na świecie samochód produkcyjny cztery cylindry (z elektrycznie wspomaganą turbosprężarką, nie mniej) Silnik elektryczny napędza tylną oś poprzez dwubiegową skrzynię biegów. W Mercedes-AMG C63 SE Performance 2024, pierwszym AMG, w którym zastosowano całkowicie nowy układ napędowy, oznacza to maksymalnie 671 koni mechanicznych i imponujący moment obrotowy 752 Nm. Tak, pomoże nam przezwyciężyć utratę silnika V8.
Całkowicie nowy C63 reprezentuje zupełnie nową erę dla AMG, firmy, która spędziła prawie pół wieku przekształcając Mercedesy V8 w rozdrabniacze opon. Wysoce zaawansowana skrzynia biegów w „24 C63” Zaczyna się od imponującego fundamentu: czterocylindrowego silnika M139L o pojemności 2,0 litra, opracowanego po raz pierwszy przez AMG dla Mercedes-AMG A45, CLA45 i GLA45. W tych modelach mała turbosprężarka była najmocniejszym czterocylindrowym silnikiem, jaki kiedykolwiek zainstalowano w pojeździe produkcyjnym, wytwarzając 416 koni mechanicznych i 369 funtów momentu obrotowego. Teraz dzięki zgrabnemu elektrykowi Turbodoładowany silnik zapewnia większą moc: 469 koni mechanicznych przy 6750 obr./min i 402 funty stóp od 5000 do 5500 obr./min. Oznacza to, że silnik M139L o pojemności 1 991 cm3 bije swój rekord jako najmocniejszy czterocylindrowy silnik w historii, wytwarzając włochate mniej niż 235 KM na litr pojemności skokowej – lub, innymi słowy, odrobinę ponad 117 KM na litr przemieszczenie. cylinder.
Ta moc wyjściowa jest zasługą nowo powiększonej turbosprężarki z elektrycznym wspomaganiem, co oznacza, że turbosprężarka może wykorzystać energię elektryczną, zanim przejmie ciśnienie wydechu, pomagając wyeliminować opóźnienia i uzyskać ostrzejszą reakcję. Jest to pierwsze produkcyjne zastosowanie technologii turbosprężarki elektrycznej, która pochodzi bezpośrednio z istniejących hybrydowych silników Formuły 1 i wykorzystuje nową 400-woltową elektrotechnikę C63.
G/O Media może otrzymać prowizję
Save 10%
Apollo Wearable Wellness Wristband
Use it day or night
As most smartwatches and similar wearables simply track your health and wellness, the Apollo seeks to actively improve it. This non-invasive tool sends silent, soothing vibrations meant to improve focus, benefit sleep, and help you feel relaxed and in control.
Of course, the new huge turbocharger isn’t the only instance of electric power boost. The new C63 has a 201-hp, 236 lb-ft electric motor driving the rear axle through a two-speed gearbox, assisting the gasoline engine during hard acceleration. With AMG Performance 4Matic+ all-wheel drive with Drift Mode, the C63 puts a maximum of 671 hp and 752 lb-ft of torque to all four wheels, with the gasoline engine driving through AMG’s nine-speed automatic transmission with a wet clutch in place of a torque converter for snappier acceleration and gear shifts.
Mercedes says the new muscle sedan can sprint from zero to 60 mph in 3.3 seconds, and power from both the longitudinally-mounted gas engine and the rear-axle electric motor can be shifted to the front axle when the rear wheels slip. The two-speed gearbox that transmits the rear-axle motor’s torque shifts automatically based on speed and load; the lower of the two ratios is good for up to 87 mph. The motor delivers 94 hp continuously, with the full 201 hp available in 10-second bursts.
The 400-volt, 6.1-kWh, 196-lb, liquid-cooled lithium-ion battery driving the axle motor rests above the rear axle for optimum weight distribution. While the new C63 is technically a plug-in hybrid, and can reach speeds of up to 81 mph on electric power alone, Mercedes-AMG was quick to point out in a press release that “the battery is designed for fast power delivery and draw rather than longest possible range.”
The new C63 bears a passing resemblance to lesser C-class sedans, but benefits from a ton of AMG-specific changes. The wheelbase has been stretched by 0.4 inches, with the front-end bodywork lengthened by 2.2 inches. Overall, the new C63 is a full three inches wider at the front fenders and 3.3 inches longer nose-to-tail. The new hybrid muscle sedan rides on standard 19-inch staggered wheels and tires, with 20s optional.
The compact performance sedan has standard rear-wheel steering, which makes the car more nimble in tight turns and more stable during high-speed highway maneuvers, and rides on Mercedes’ AMG Ride Control adaptive suspension with steel springs. The new C63 offers a whopping eight drive modes: Electric, Comfort, Battery Hold, Sport, Sport+, Race, Slippery and Individual, each of which tweaks the drivetrain output, steering, suspension and sound.
Because, yes, this is a four-cylinder hybrid, and that means AMG had to resort to augmented drivetrain noises to replace the hammering rumble of that old twin-turbo V8. A single loudspeaker in the front bumper and a two-speaker soundbar at the rear emanate warning noises when the C63 is driving in pure EV mode; when traveling under internal-combustion power, the system picks up sound from a pressure sensor in the exhaust system and “enrich[es] zanim zostanie wyemitowany do wnętrza za pośrednictwem systemu audio-informacyjnego, dzięki czemu można doświadczyć charakterystycznego dźwięku AMG”. C63 ma żeliwne hamulce z sześciotłoczkowymi zaciskami z przodu i jednotłoczkowymi z tyłu, a także czterema poziomami hamowanie rekuperacyjne od prawie zera do pełnej jazdy na jednym pedale.
Wewnątrz ma ekrany, ekrany, oświetlenie otoczenia, błyszczące krawędzie, ekrany i ekrany.
Mercedes-AMG Nie ujawniono jeszcze, kiedy nowy Performance C63 SE trafi do sprzedaży, a producent nie ujawnił ceny. Z pewnością dowiemy się wszystkich tych informacji, zanim Mercedes zaprosi dziennikarzy do samodzielnej jazdy tym autem.
Od jakiegoś czasu wiemy, że Mercedes-AMG zmierza w tym kierunku. Wielkie V8 wychodzą z mody (Nawet jeśli nie jest to AMG 4.0L V8 ten który wielki w wielkim schemacie rzeczy). Niektórzy szefowie sprzętu będą płakać i krzyczeć z tego powodu. Ale jeśli alternatywą są takie rzeczy — Klasa C ma większą moc i moment obrotowy niż kiedykolwiek wcześniej, z wbudowanym całkowicie elektrycznym napędem, technologią turbo i technologią hybrydową inspirowaną Formułą 1 — wydaje się, że trochę płacze nad tym, co jej przeszłość odeszła poprzez.
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni