Podobnie jak ten sam kawałek sedana!Sportowe sedany to wymierająca rasa. Na rynku amerykańskim dostępnych jest tylko kilka średniej wielkości sedanów z napędem na tylne koła i przyjemnych w prowadzeniu sedanów. Na szczęście BMW w dużej mierze nie rezygnuje z części, którą wymyśliło. The Lider Klasy 3 – Seria Zaktualizowano na 2023 r. o wygląd i funkcje, które uniemożliwią lojalnym nabywcom wchodzenie na rynek Ciemna strona SUV-a. Właśnie wróciłem z corocznego festiwalu testowego BMW w południowej Kalifornii, gdzie marka samochodowa i dziennikarze zbierają się, aby nadrobić zaległości w sprawie wszystkich nowych modeli. Oto czego można oczekiwać od serii 3 z 2023 roku.
2023 BMW serii 3: Classic, Active lub M3-lite
Na rok 2023 seria 3 obejmuje trzy opcje układu napędowego przeznaczone na rynek amerykański. Zaczynamy od tego, co BMW nazywa swoim modelem bazowym, 330i. Moc pochodzi z 2,0-litrowego, czterodoładowanego silnika o mocy 255 koni mechanicznych (pamiętaj, Cyfrowe nazwy modeli BMW już nic nie znaczą). Ten silnik jest sparowany tylko z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów – dziś nie można zmienić biegów w podstawowej serii 3. 330i to klasyczny wybór dla tych, którzy po prostu chcą Sedan 3-Series bez dodatków.
Ktokolwiek chce trochę wydajnościmożesz wybrać 330e hybrydowy. Dwulitrowy, czterocylindrowy turbodoładowany silnik o mocy 181 KM jest połączony z silnikiem elektrycznym o mocy 107 KM, co daje łącznie 288 KM. Umożliwia to również akumulator o pojemności 12 kWh 330e Do jazdy do 22 mil na samym napędzie elektrycznym.
G/O Media może otrzymać prowizję
$400 off
Anker 767 PowerHouse
Powered by GaNPrime
Anker is launching a new power station in its lineup—the Anker 767 PowerHouse. It delivers a massive amount of power at 2400W and has a suitcase design for easy portability.
The top of the 3 Series range is what I think of as “the M3 lite,” M340i. Sześciocylindrowy, rzędowy, turbodoładowany silnik o pojemności 3 litrów i mocy 382 KM. Wielką wiadomością 2023 roku jest dodanie 48V Light Hybrid System w M340i, zintegrowany bezpośrednio z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów (znowu jedyna dostępna). Chociaż zapewnia pewną poprawę wydajności i sprawia, że system stop/start silnika jest płynniejszy, BMW twierdzi, że głównym celem systemu hybrydowego jest zwiększenie zdolności do jazdy w terenie i przyspieszenia poza linią.
Kolejny plus: napęd na cztery koła xDrive jest dostępny z każdym układem napędowym serii 3.
2023 BMW M340i: Nie poważnie, to M3 Lite
BMW wyrzuciło mi kluczyki do samochodu w 2023 M340i I kazała mi cieszyć się kilkugodzinną jazdą w okolicach Lasu Narodowego San Bernardino. Chciałem zobaczyć, jak dodanie systemu łagodnej hybrydy wpływa na prowadzenie wyczynowego sedana.
Pierwszą rzeczą, którą zauważysz, jest to, jak cichy jest 2023 M340i podczas normalnej jazdy. Wychodząc z hotelu i zatrzymując się na niektórych światłach, konfiguracja hybrydowa płynnie włącza i wyłącza system. ja zwykle Powszechna nienawiść do tego rodzaju reżimów Ponieważ często są denerwujące i szorstkie podczas dzielenia się. Ale muszę powiedzieć, że M340i miał jedno z najpłynniejszych wyłączeń, jakie kiedykolwiek miałem. Nigdy nie próbowałem go dezaktywować, a to jest dla mnie pierwszy.
Gdy dotarłem do przełęczy, wciskam przycisk trybu sportowego, aby urozmaicić wszystko. Chcę wam powiedzieć, że M340i jest doskonały. niektóre Ostatnie decyzje BMW majonez wydaje się wskazywać należąca do marki zapomniany Co to jest najlepsza maszyna do jazdy, ale M340i 2023 rozwiewa ten strach. Podwozie i sposób, w jaki samochód reaguje na sygnały wejściowe, są naprawdę doskonałe. Zrozumiałem wszystkie informacje zwrotne, które przechodziły przez kierownicę. Byłem wystarczająco pewny siebie, aby pokonywać zakręty o 15-20 mil na godzinę szybciej niż bym to zrobił i nie zastanawiałem się, czy przód zmyje się bez ostrzeżenia.
System mild hybrid działa prawie jak druga, zawsze włączona turbosprężarka. Mijanie wolno poruszających się pojazdów na drogach dwupasmowych jest bardzo łatwe. I zwróć uwagę na wydech Wspaniały. BMW sześć z rzędu zawsze brzmiało świetnie, ale nie spodziewałem się, że będzie się zacinać na biegu jałowym. To zabawny zwrot akcji, szczególnie w przypadku hybrydy, i zdecydowanie przyciąga wzrok. Poziom wydajności jest bardzo wysoki, kilka lat temu ten M3 byłby.
2023 BMW serii 3: Elegancja i nowe funkcje
Seria 3 otrzyma kilka aktualizacji projektowych i technicznych na rok 2023. Modele 330i i 330e otrzymują nowe, bardziej sportowe przednie i tylne zderzaki, z błyszczącymi czarnymi wlotami powietrza przed przednimi kołami; Reflektory i DRL są cieńsze i mają bardziej wzorzysty wygląd.
Modele 202330i i 330e są dostępne z pakietem wyglądu sportowego M. Otrzymujesz przednią i tylną oś charakterystyczną dla M, 19-calowe felgi aluminiowe i wzór plastra miodu na przedni grill. Nie tylko pokaz, ale także pakiet sportowy M oferuje adaptacyjne zawieszenie i sportowy układ kierowniczy.
Naprawdę będziesz w stanie odróżnić 2023 M340i od reszty linii, dzięki bardziej agresywnemu projektowi, od kratki na kratkach nerkowych po własne otwory wydechowe M i opcjonalny 18-calowy (lub 19-calowy cale) M dzielone koła.
Przeprojektowano również wnętrze. Podobnie jak w przypadku wielu nowych pojazdów, seria 3 rezygnuje z oddzielnego zestawu wskaźników i ekranu informacyjno-rozrywkowego i zastępuje je dużym zakrzywionym panelem, w którym znajdują się dwa ekrany. BMW zaktualizowało system informacyjno-rozrywkowy Serii 3 o najnowszy system operacyjny iDrive 8, który działa na 14,9-calowym ekranie wraz z 12,3-calowym ekranem za kierownicą. Smuklejsze wloty powietrza i mała dźwignia zmiany biegów sprawiają, że wnętrze jest bardziej eleganckie i proste.
BMW serii 3 z 2023 r. jest już w sprzedaży. Podstawowa specyfikacja 330i zaczyna się od 43 295 USD; 330e dodaje 1000 dolarów. Musisz zapłacić za grę, jeśli chodzi o M340i, którego cena zaczyna się od 55 845 USD. Za dodanie systemu napędu na cztery koła xDrive do dowolnego elementu otrzymasz 2000 USD. Wszystkie podane tutaj ceny zawierają 995 USD opłaty za miejsce docelowe dla BMW.
Wspaniale jest widzieć, jak BMW utrzymuje sportową limuzynę dzięki Serii 3. z Kolejna rewolucja w samochodach elektrycznych Jest nadzieja, że w przyszłości całkowicie elektryczna seria 3 będzie w stanie kontynuować te wysiłki. Do tego czasu seria 3 2023 wykonuje świetną robotę, by sprostać legendzie marki.
„Subtelnie czarujący nerd popkultury. Irytująco skromny fanatyk bekonu. Przedsiębiorca”.
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni